A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Egyetértek, eseti és tervezett pótlásokra (metróhavária, metróépítés, villamospótlás stb.) tökéletesen megfelel egy jó állapotú mp flotta, felesleges emiatt az idő nagy részében álló puffert képezni drága járművekből.
Kőbányára nem hiszem, hogy hosszú távon a napközbeni tároláson kívül szükség lenne majd buszos fronton. Egy 15db-os flottát szétszedni meg nem látom értelmét. Különben is mi olyan van, amit ne tudna Cinkota kiadni?
Van valami hír a típus összevonásokról? Azt már többször is írtátok, hogy a 412-esek mind átjönnek Cinkotára, várható a többi típus esetében is ilyesmi?
Azokkal inkább 412-eseket fognak kiváltani. Már csak azért is, mert szinte biztosan Cinkotára kerül a többségük, hiszen ők nagyon el voltak hanyagolva az elmúlt években.
(Ha nem áll neki, akkor meg leállítja, így gondolom, csuklósra mindenféleképpen szükség lesz, nemde?)
A terv ugyebár az, hogy pár éven belül kifussanak a 200-asok. Ennek ellenére meggyőződésem, hogy néhány mostanában felújított kocsi túlélheti valamelyik 400-as típust.
A 415-ösöket már alapból kilehetne váltani jövőre a 15+60 Conectoval. Bár szerintem esélytelen, hogy a 60db-os opció bármikor lehívásra kerülne...........