A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ezen a videón kicsit lyukas a kipufogója :D de az a érdekes hang a végén, mitől van?
Kíváncsi vagyok, hogy amint kész lesz, a hangja milyen lesz :D remélem nem kúrják el neki, mint a 17-92-t is. :( mert a felújítása előtt sokkal szebb hangja volt. :'(
Ami még érdekelne, de elfelejtettem beírni, hogy ő is aszfaltot véd, a 18-48 megvan még van, vagy nyáron lett kidobva, a 19-97, és 00-23-al együtt? :( az utolsó 2 eléggé romhalmaz volt, főleg a 19-97 szét volt esve. Dp-i is volt tavaly a 36-oson mentem vele, eléggé durva volt már ott is. :(
Csak nem felújítsák szépen, mint a többit? :) Aztaaa :P ennek BPO-346 tt. Úr is örülni fog. :) A 11-89 alias Csigusz mikor készül el? :D Nem tudom közületek ki emlékszik arra, amikor a második ajtóval szembe egy hatalmas csiga volt rárajzolva az ablak üvegre, de az olyan vicces volt ott :D
Ezekkel együtt, a PKD folytatásával, a Conecto beszerzés opciójával, a piacon meglévő közel száz flottába illő használttal, némi nem remélt de reális kiszervezésből létrejövő selejtezéssel nem kevésbé ambiciózus célunk van mintsem, hogy 2016 közepére az összes magasoadlós Ikarus kimegy (max. 1-2 tartalák marad).
17+3 szóló és 46+4 csuklós busz rendelkezésre állásának biztosítása karbantartással. Járművenként tervezetten évi 69 000 +25 % hasznos kocsi-kilométer.
A járművek az ajánlatkérő telephelyén tárolhatók, a takarítást, az üzemanyagot és a járművezetőket az ajánlatkérő biztosítja.
Szerződés időtartama 129hónap??? Vagyis több mint 10 év alatt nem mennek 1millió km-t ezek a buszok???
Bírálati szempontok
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Hasznos kocsi-kilométerre eső ajánlati ár. Súlyszám 88
2. Üzemanyag fogyasztás. Súlyszám 12
Ajánlattételi vagy részvételi határidő: 30.10.2014 - 10:00
Szerintem az SzL által korábban említett buszbérlés lehet.
"A szolgáltatás megkezdésekor új, egyszintes az A) rész esetében szóló, kéttengelyes, a B) rész esetében csuklós, háromtengelyes, mind a két rész esetében az álló utasok rendelkezésére álló felület 100 %-ában alacsonypadlós, kerekesszékkel közlekedő utasok fel- és leszállására is alkalmas, városi kivitelű autóbusz konstrukcióval, nehézüzemű, min. a forgalomba állításhoz szükséges a forgalomba állításkor hatályos környezetvédelmi normát teljesítő dízelmotorral, utasbarát kialakítással rendelkező autóbusz Ajánlatkérő rendelkezésre bocsátása az elvárás."