Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84672

Elöttem gördült ki a kapun.9-eske is rendszámos.

Előzmény: FJX-220 (84664)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84671

Igen. Annyival " rosszabbak ", hogy nem gyári körülmények és anaygellátas mellett készülnek. Nem hiszem, hogy a személyi feltételek rosszabbak lennének mint anno.

 

Előzmény: FJX-197 (84670)
FJX-197 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84670

"...meghibásodásokkal kezdenek aztán beállnak és 2-3 évet elfutnak rendesebben, utána érdemes őket kukázni."

 

Tehát akkor kvázi "új"-ként kell tekinteni egy felújított buszra (a szavaidból és a fürdőkádgörbe alapján)?

Előzmény: Törölt nick (84669)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84669

Így van, Ikarushoz ma már se alkatrész, se technológia ami igazán színvonalas megoldásokat  tenne lehetővé, sajnos ezek mar csak ennyit tudnak, meghibásodásokkal kezdenek aztán beállnak és 2-3 évet elfutnak rendesebben, utána érdemes őket kukázni.

Az off C2-eseknél nagy volt - jogos- büszkélkedés, hogy meghibásodás nelkül kezdtek. Annyiért és avval a technológiával amivel készült ez reális és elvárható is volt. A wroclavi termék - állítólag - nem mindig hozta ezt a szintet.

Előzmény: nemeza (84668)
nemeza Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84668

A frissen elkészültnek kell egy kis idő, amíg "összeérik" / összerázódik. Ezt szokták mondani. Legalábbis az Ikarusoknak.

Előzmény: FJX-197 (84666)
nemeza Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84667

Ha jól látom egy órán át még ott dekkol Kelenföldön.. :)

Előzmény: FJX-220 (84664)
FJX-197 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84666

Rákerestem, köszönöm, megnéztem/elolvastam. 

Értem én, hogy felújított =/= új, de gondolom (?) a műszaki tartalomhoz is hozzányúltak, tehát jobban kellene bírja a strapát. És annak idején is fura volt számomra, hogy majd' mindegyik 412-es megfeküdt az első napján. 

Persze, megfekszik másik n darab busz is a vizsgált napon, de a frissen elkészülttől nem ezt "várnám". 

Előzmény: Törölt nick (84663)
BPI-383 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84665

8/F5 egész pontosan :)

Előzmény: FJX-220 (84664)
FJX-220 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84664

MXJ-004 @ 8 :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84663

Keress ra guglin a kadgorbe kifejezesre!!!

Előzmény: FJX-197 (84661)
JLA160 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84662

FKU-913-mal meg érdemes lenne valamit kezdeni, borzasztó nagy, sűrű, fekete füstpamacsot nyom ki induláskor. Ha már hibabejelentés :)

Előzmény: FJX-220 (84660)
FJX-197 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84661

Magyarázza el valaki, hogy a frissen felújított buszok esetében miért áll fent az esetek 90%-ában az, hogy az első napot/hetet nem bírja egyhuzamban végigdolgozni? Pár éve a Székesfehérvárról visszatért 412-esek sem bírták az első napjukat, ma pedig reggel találkoztam össze BPO-569-cel, üzemképtelenül állt a szerkocsival mellette. Ahogy elnéztem, elég friss munka ez is.

 

FJX-220 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84660

FJX-202 és 219: első ajtó, 233: harmadik ajtó egyik szárnya nem nagyon nyílik/nem mindig nyílik.

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84659

18-44, gyönyörűek azok a sárga visszapillantók, de tényleg...

1244 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 84658
18-39 @ vsz. telifény, kerékfény, ecs. szép lett :)
zoli07 Creative Commons License 2014.11.05 0 0 84657

Most hétvégén, és jövő hét hétvégéjén, újból lesz hosszú 103-as.

http://www.bkk.hu/menetrendek/#103

FKU-911 Creative Commons License 2014.11.05 0 0 84656

902 még nem fekete elöl.

Előzmény: nemeza (84655)
nemeza Creative Commons License 2014.11.05 0 0 84655

Gondolom valakinek a haverja - egy sérhetetlen - volt az elkövető.

A 902 megkapta már a feketítéseket? Matricái voltak már múlt héten.

911 szép, ahogy kell új köntösében is :)

Előzmény: flugosmotoros90 (84646)
KápCity Creative Commons License 2014.11.05 0 0 84654

Remélem a 16-64 is hasonlóképp végzi majd, úgy is e hónapban fog lejárni a vizsgája.

Előzmény: Humarci (84653)
Humarci Creative Commons License 2014.11.05 0 0 84653

18-53 jóféle kocsi volt, bár szvsz felújítást sose látot

ez is lehet a veszte

Előzmény: FKU-911 (84652)
FKU-911 Creative Commons License 2014.11.05 0 0 84652

Még alájuk se kellett nézni, messziről látszott rajtuk. 

Előzmény: daveszka (84651)
daveszka Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84651

Jó kérdés.

Lehet, hogy alájuk néztek Délpesten és elszörnyedtek. :D

Előzmény: KápCity (84645)
FKU-911 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84650

Az is egy örök túlélő kocsi.

Előzmény: Rcsabi81 (84649)
Rcsabi81 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84649

Lehet nem mondok újságot, de a 17-70-ből valami "csodaparipa" fog kerekedni!

Pedig korából, és állapotból is ítélve, azt hittem Ő is megy...

Biztos emészti a pénzt rendesen, de örülök neki hogy marad! :))

bpi-211 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84648

Fantasztikus megállapítások. Sőt, egyre több világoskék Volvo rója a várost. Az elkövetkezendő hónapokban meg még több lesz belőle.

 

Hogy valami értelmeset is írjak; 412/415-k egy garázsba történő pakolása: a 415 csak akarat, logisztika kérdése, de a 412-esek szvsz legkorábban a dél-pesti kiszervezés első adagjában valósulhatnak meg, hacsak nincs tervben sok darab kidobása addig. Most valahol 19 db környékén van Dp-ről a kiadás, jön 10(?) gázos VH, amiből 8 db körüli kiadás várható, még mindig 10 db mínusz ap lenne Dp-n. Igaz van olyan vonal, amit közösen adnak, ott meg lehetne cserélni az ap vs. mp számokat (95, 198).

Előzmény: trizs77 (84647)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84647

Délelőtt egy világoskék Volvo rótta az 5-ös vonalat.

 

----------------

 

Már sok napja rója.

 

 

flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84646

Délelőtt egy világoskék Volvo rótta az 5-ös vonalat.
Ha esetleg valaki lekövetné a FUTÁR-ban, hogy miként lehet az, hogy mindig lohol valaki mögötte és még a mögöttest is feltartja és mondjuk elgondolkozna rajta, ha már aki vezette annak nem sikerült.
A hihetetlenség határát súrolja az a művelet, amit ő elkövet.......annyi, de annyi óbudás szám lenne, de nem.
Valószínűleg lesz utaspanasza, legalábbis többen felháborodtak az utasok közül.
Nem is csodálom, mert tényleg nonszensz, hogy egy vidéki alkesz traktoros az OFF-nál az első pillanatban nem művelte ezt.....

KápCity Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84645

Amiből a 18-32 és a 18-53 kapásból selejt is lett?

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=132326331&t=9157561

Előzmény: daveszka (84643)
KápCity Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84644

Azért visszajöhetne a Salgótarjáni utcába, cserébe visszavihetik azt az MTB mellett álló ex.óbudás roncsot.

Előzmény: daveszka (84641)
daveszka Creative Commons License 2014.11.04 0 0 84643

Összefoglalva a tegnapi és a mai átcsopok:

 

Cinkota -> Délpest: BPI-722, BPI-832, BPI-853

Cinkota -> Óbuda: BPI-996

Délpest -> Cinkota: BPI-134, BPO-545, BPO-582

Délpest -> Kelenföld: FLR-705

Délpest -> Óbuda: FLR-706

Kelenföld -> Óbuda: BPI-201, BPI-206

Kelenföld -> Troli: BPO-416, BPO-428, BPO-440, BPO-485

Óbuda -> Kelenföld: BPI-507, BPO-732, BPO-736, BPO-769

Óbuda -> Troli: BPI-180, BPO-481

Troli -> Délpest: BPI-781, BPI-851, BPO-443 (ők csak 1 napot töltöttek ott, helyettük ma ők mentek át): BPI-779, BPI-823, BPO-446

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!