A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Igen. Annyival " rosszabbak ", hogy nem gyári körülmények és anaygellátas mellett készülnek. Nem hiszem, hogy a személyi feltételek rosszabbak lennének mint anno.
Így van, Ikarushoz ma már se alkatrész, se technológia ami igazán színvonalas megoldásokat tenne lehetővé, sajnos ezek mar csak ennyit tudnak, meghibásodásokkal kezdenek aztán beállnak és 2-3 évet elfutnak rendesebben, utána érdemes őket kukázni.
Az off C2-eseknél nagy volt - jogos- büszkélkedés, hogy meghibásodás nelkül kezdtek. Annyiért és avval a technológiával amivel készült ez reális és elvárható is volt. A wroclavi termék - állítólag - nem mindig hozta ezt a szintet.
Értem én, hogy felújított =/= új, de gondolom (?) a műszaki tartalomhoz is hozzányúltak, tehát jobban kellene bírja a strapát. És annak idején is fura volt számomra, hogy majd' mindegyik 412-es megfeküdt az első napján.
Persze, megfekszik másik n darab busz is a vizsgált napon, de a frissen elkészülttől nem ezt "várnám".
Magyarázza el valaki, hogy a frissen felújított buszok esetében miért áll fent az esetek 90%-ában az, hogy az első napot/hetet nem bírja egyhuzamban végigdolgozni? Pár éve a Székesfehérvárról visszatért 412-esek sem bírták az első napjukat, ma pedig reggel találkoztam össze BPO-569-cel, üzemképtelenül állt a szerkocsival mellette. Ahogy elnéztem, elég friss munka ez is.
Fantasztikus megállapítások. Sőt, egyre több világoskék Volvo rója a várost. Az elkövetkezendő hónapokban meg még több lesz belőle.
Hogy valami értelmeset is írjak; 412/415-k egy garázsba történő pakolása: a 415 csak akarat, logisztika kérdése, de a 412-esek szvsz legkorábban a dél-pesti kiszervezés első adagjában valósulhatnak meg, hacsak nincs tervben sok darab kidobása addig. Most valahol 19 db környékén van Dp-ről a kiadás, jön 10(?) gázos VH, amiből 8 db körüli kiadás várható, még mindig 10 db mínusz ap lenne Dp-n. Igaz van olyan vonal, amit közösen adnak, ott meg lehetne cserélni az ap vs. mp számokat (95, 198).
Délelőtt egy világoskék Volvo rótta az 5-ös vonalat. Ha esetleg valaki lekövetné a FUTÁR-ban, hogy miként lehet az, hogy mindig lohol valaki mögötte és még a mögöttest is feltartja és mondjuk elgondolkozna rajta, ha már aki vezette annak nem sikerült. A hihetetlenség határát súrolja az a művelet, amit ő elkövet.......annyi, de annyi óbudás szám lenne, de nem. Valószínűleg lesz utaspanasza, legalábbis többen felháborodtak az utasok közül. Nem is csodálom, mert tényleg nonszensz, hogy egy vidéki alkesz traktoros az OFF-nál az első pillanatban nem művelte ezt.....