A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A 200asok csengővel tökéletesek. Az idióta dallamot meg bele se kellett volna rakni a 412esekbe. Sokkal jobb pl a kisVolvok indításjelzője, ha már az alacsonypadlósakról beszélgetünk.
"A VT-Arriva Kft.-vel kötendő szerződésben meghatározott feltételeknek megfelelően 2015 nyarától több ütemben várjuk el a szolgáltatótól a járművek forgalomba állítását a dél-budapesti területeken. Így Nagytéténytől Csepelen, Pesterzsébeten, Kőbányán, Soroksáron keresztül Rákosmentéig új buszok állnak forgalomba."
Tehát a Délpesti garázs kiadásának nagyrésze kuka lesz, ahol most 288 darab jármű található, a kiadás ~240 darab jármű körül van, kb. hetente változik. A VT-s kocsimennyiség opciós lehívással együtt 259...
Inkább Cinkota és Óbuda, a többi selejt. Kőbányára ne akarj még több buszt hozni, annál a 49 db gyros több nem kéne, vagy vigyék a hosszabb időigényű javításokat máshova.
Ma találkoztam az MXJ-006-tal. Sajnos látszik rajta a kapkodás! A legrosszabb a fényezés, rettenetesen ronda lett! :( Az egy dolog, hogy nagyon narancsos, de az még durvább, hogy a polirkorong több helyen is belekapott a lemezbe.. ennek nem kellene így maradnia! :(
Bp déli városnézés alatt mit értenek? Dél-Pestet? Marad a jelenlegi két VT garázs, vagy máshol képzelik el az új buszok karbantartását?
-------------------
Amikor a rákospalotai kistéri madarak csiripelnek, akkor arról is beszélnek, hogy a Bp.XXI.ker Szállítók úti három nagy gjmű telepből az egyik éppen eladásra kínálja magát a VT-nek.
Én szerintem a Kiliánba is kerülnek VT-s kocsik, konkrétan nem lepődnék meg, ha jövő nyáron az Ikarusok (és talán a Volvok is?) ottani története befejeződne, és BKV-s részéről csak a Van Hoolok maradnának.