Keresés

Részletes keresés

BY-75-98 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85010

Szia!
Ilyen modellt  merrefelé lehet szerezni?

Előzmény: HPeti78 (84945)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85009

Az utasítás- és az élet-szerű néha szétválik. Mi persze ezt nem mondjuk ki hivatalból. Megteszi az élet!!!

 

Előzmény: JéGyé ;-) (85008)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85008

Elektromos ajtóK lassúsága is kezelhető megfelelő odafigyeléssel.

 

Úgy zársz ajtót, mint a 4-6-os villamoson szoktak.

Az engedélyezést időben leveszed és az ajtózását időben megkezded, persze nem feltétlen utasítás szerű.

Előzmény: BX-60-72 (84982)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85007

VILL-CAD termékeket én sem szeretem, IK435-ös trolikban gyűlöltem meg igazán.

Jah meg persze a 200, 201, 203, 204-es trolikban... 

 

MFW-509-en az ajtó vezérlés cserélve lett és azzal nincs is semmi gond...

 

Előzmény: Törölt nick (84975)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85006

Akkor Őt láttam csütörtökön.

Előzmény: Villámhetes (85005)
Villámhetes Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85005

Benn áll a csarnokban:)

Előzmény: JéGyé ;-) (85004)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85004

12-13 merre jár?

Csütörtök láthattam az egy BKV-s vontató mögött lefényezve?

Előzmény: sezo17 (84955)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85003

Szerinted? :-)

Nagyon!

Előzmény: sezo17 (84906)
Obsitos1663 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 85002

szerintem a gázos VH-k nem elektromos ajtósak.

Előzmény: BX-60-72 (84982)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 85001

Az első 3 annyira nem lelakott, bár egy kis takarítás ès ablakcsere azoknak is jól jönne.

Előzmény: Humarci (84987)
18-09 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 85000

85e

Humarci Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84999

persze, vezetőként nem érdekel annyira az utastér

tudom jól, van hogy pont lelakott kocsi van minden nap utcán kevés műszaki hibával és jó vele dolgozni

de sajnos nem nézik odafenn, hogy melyik a jó kocsi, a vázállapot és életkor a lényeg főleg

Előzmény: 19-57 (84996)
Humarci Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84998

első fecskék nem igazán jó állapotúak...

Előzmény: BPI-791 (84994)
Humarci Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84997

mert csődbe ment a cég...

Előzmény: Törölt nick (84993)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84995

Ezt sehol nem is írtam, hogy életkor miatt mennének. 

Előzmény: Humarci (84988)
BPI-791 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84994

A 412-eseknél azért a felujítottak szerintem egész jóra sikeredtek, többségük a mai napig szépek, tiszta utasterűek.

A ,,vázjavítás" címszavas tákolgatások voltak nagyon feleslegesek, mert abból az utas se látott semmit, s eredménye se sok volt...

Előzmény: Humarci (84989)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84993

Valamiért anno a JNG-t sem követte sorozat.

Előzmény: Humarci (84989)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84992

A Volvokon is és a Merciken is az első 2 ajtó között csak az 1-1 előre felé lévő ülések vannak dobogón, a kerékdobon. A 7700-ason van 3 olyan ülés (a csuklósón 4) a Citárokon meg ennél is több ami nem dobogón van.

 

Amúgy sajnos évek óta abba az irányba haladunk - bármilyen jármű esetén - hogy az ajtóműködés bonyolultabb lesz és lassabb is. A 370 az még ezeknél is rosszabb így.

Előzmény: BPI-791 (84991)
BPI-791 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84991

"A rokikocsisnak és a babakocsival utazónak talán jó. De a nehezebben mozgó embereknek ugyanúgy fel kell mászni a két magas lépcsőn ami a használtan vett ap-n nincs"

 

Viszont ott az ülőhelyek többségéhez kell - igaz csak egyet - fellépni, ami a nehezen mozgóknak ugyanúgy nehéz. Nem véletlen, hogy a babakocsi tér helyén kialakított lehajtható üléseket (ahol van persze) főként ők foglalják el ..

 

Menetidő tartásra meg annyit, hogy van ahol működik, van ahol valóban nem. A 194-esen pl. reggel rendszeresen ,,tolják" a 260-asok a CNG-seket, de napközben és hétvégén viszonylag tűrhető módon tartják a VH-k is menetidejüket.

Előzmény: Törölt nick (84986)
bpi-211 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84990

Majd kitakarítják őket. Legalább figyeltek rá, hogy normálisabbak jöjjenek. A 11-20-al nem olyan régen mentem, nem tűnt fel, hogy annyira lelakott lenne. Egyébként meg szó volt a 280-asok elviteléről, így nyilvánvaló volt, hogy 435-ös fog jönni a helyükre, nem kell kiakadni. :) Persze, én is sajnálom őket, hogy elmentek, de ez van.

Előzmény: Humarci (84987)
Humarci Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84989

JA mert 6-8 éve nem volt aladó használt busz helyettük...

A 412-es felújításból 4x annyi 03-70-et lehettett volna megcsinálni.

És a rendelkezésre állása százszor jobb.

Előzmény: Törölt nick (84986)
Humarci Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84988

nem életkor miatt megy ki a 412/415 hamarabb, mert kevésbé megbízható és drágább

Előzmény: Törölt nick (84975)
Humarci Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84987

hát ez aztán remek csere volt...

tiszta szép állapotú kocsik helyett kapunk lelakott "modernebb" kocsikat

 

brávó...

 

délpesti méréskor 110-en beszólt az utas a vezetőnek, hogy képzeli hogy ilyen lelakott firkás kocsival jött érte...

Előzmény: 19-57 (84957)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84986

"26 éves. És akkor mi van?"

 

Abban az esetben semmi ha 7-8 évente kap felújítást és a közte eltelt időkben nem csak a sz@r kenegetése folyik akkor semmi.

Viszont amikor a magaspadlós helyett kapsz ugyan használt, de jobb állapotú buszt mint amit épp fel akarsz újítani az védhetetlen.

Az utas meg csak azt látja, hogy nincs benne lépcső, csendesebb és "új" is.

 

"A 03-70 a funkcióját tökéletesen el tudja látni (kerekesszékes elszállítása)."

 

A rokikocsisnak és a babakocsival utazónak talán jó. De a nehezebben mozgó embereknek ugyanúgy fel kell mászni a két magas lépcsőn ami a használtan vett ap-n nincs. 

 

"A dinamikus utascserét és a menetidők betartását sokkal megbízhatóbban meg lehet vele valósítani mint sok használt Mercedessel meg Volvoval, Vanhool-lal."

 

A 114-esen elég sok használt Merga jár és azzal nincs baj, haladnak. Bár tudom azok VT-sek...

 

"A 412-esekeket meg már 6-8 éve kellett volna selejtezni (ha valaki csinált volna valami költség-haszon elemzés félét...), de ugye alacsonypadlós, az érinthetetlen,  mindig fontos kampányeleme a főpolgármesteri választásnak."

 

Nem, csak 6-8 éve a 412-esek és az a 150db Volvo volt az AP-s busz flotta és oszd be! Addig nem igen lehetett mit csinálni.

Előzmény: BX-60-72 (84982)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84985

Pontosan, ráadásul ne felejtsük el a teljesen véletlenszerű automata visszazárást sem, ami ellen a vezér nem sokat tehet...

Előzmény: Törölt nick (84984)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84984

Ráadásul a 3 ajtó 3 különböző sebességgel és módon csukódik. 

A Locátorokon működik egyedül elfogadható módon a Vill-Cad.

Előzmény: Törölt nick (84983)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84983

A 370 ajtaja tragédia, normális vonalra nem lehet emiatt betenni.

Előzmény: BX-60-72 (84982)
BX-60-72 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84982

Az elektromos ajtókról:

-sokkal zavaróbbak a gázos vanhool-ok elektromos ajtói és az általuk okozott 20-30%-kal megnőtt menetidők. És ezekből több van, mint a 03-70-ből. (amúgy a Vill-Cad-es észrevétel jogos)

 

Az, hogy jönnek a használtak...az miért is jó? Eleve drágák, drága üzemeltetni őket, cserébe 600 féle specifikácóval jönnek, hogy alkatrész is egyedileg kelljen beléjük. Ja és használtak, szóval elég szorgalmasan hibásodnak meg. Az utasterük meg rettenetes (bár itt a VB-s vadiúj MAN Lionok viszik a prímet), nem ekkora zsúfoltságra lettek kitalálva (itt viszont egy plusz pont a gázos vanhoolok táncteréért).

A 03-70 a funkcióját tökéletesen el tudja látni (kerekesszékes elszállítása). Relatíve olcsó üzemeltetni. 26 éves. És akkor mi van? A dinamikus utascserét és a menetidők betartását sokkal megbízhatóbban meg lehet vele valósítani mint sok használt Mercedessel meg Volvoval, Vanhool-lal.

A 412-esekeket meg már 6-8 éve kellett volna selejtezni (ha valaki csinált volna valami költség-haszon elemzés félét...), de ugye alacsonypadlós, az érinthetetlen,  mindig fontos kampányeleme a főpolgármesteri választásnak.

Előzmény: Törölt nick (84975)
FKU-911 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84981

Első látásra nagyon sötétnek tűnnek. Még a többi csuklóshoz képest is.

Előzmény: Törölt nick (84973)
BPI-383 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 84980

Tartalékként még jól jöhet. (azt írta a vezérig. helyettes úr, hogy nem kizárt, hogy marad magaspadlós tartalék busz)

Előzmény: Törölt nick (84975)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!