Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85434

ja ok

Előzmény: KápCity (85431)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85433

Na akkor 280 vs. 435

 

1. Egyrészt teljesen okafogyott fejtegetés (így az enyém is), hogy ma európa közepén magaspadlós buszokat méregetünk össze.

2. Objektíve ki kell mondani, hogy akármilyen gyártástechnológai hibái voltak a 400-asnak, fényévekkel komfortosabb, csendesebb, kényelmesebb mint egy 200-as. Ezt a 200-ason szocializálódtam, jaj az vitt az iskolába, jaj az vitt randizni srácok nem kell hogy elismerjék, ettől még ez van. Legalábbis a valós utazóközönséget jelentő 99,9% részére. Mindemellett tudom, hogy a felújítása, üzeme drágább.

3. Vékony pengeélen táncolunk amikor a 400-aokoat dobáljuk ki, amit a megrendelő elfogad, de nem élhetünk vele vissza. Ez csak azért, hogy mikor mennyit küldünk ki kintre. Most néztem meg a belső arányt, 2012 októbere óta kb 60% 200-as ment ki és 40% 400-as ebben az összehasonlításban. De a megváltást kb 2015 fogja elhozni, mert jó eséllyel mindkettőnek minimálisra csökken egységesen, testvériesen a felújítási mennyisége :-). Nagyon gyanús, hogy a 116 ma utolsók között ment ki külső nagy javításra. Max. jövő tavaszra kell a 4-6 VP + 14 VP-re magunkat összeszedni, azért az vagy 80 kocsi még ha csak pár hétig is. Ezt majd ráérünk januárban áttekinteni.

 

 

LYH-108

 

1. Nem vészes, csak a vizszintes harmatái rohadnak, azokat pikk-pakk lehet cserélni jó ütemben, a grízesen javítható fenékváz és tengelyek környezete intakt, semmi gáz. Nem drágább rendbetenni mint egy 415-ösöt. Az ajtórendszerével kell még valamit kezdeni.

2. Nem öncélúan szedtük ki a flottából, talán számotokra is ismert, hogy a típusból több mint 40 ezer készült, amiből nagyon sok van a másodpiacon, ma már nagyon olcsón (15 ezerért is van komplett, üzemképes, igaz lefutott, kizsigerelt kocsi) kaphatóak. A 108 konkrétan egy Spanyol ALSA-s kocsi, akik sok buszt sok helyen üzemeltetnek, hátha a kocsiaik a látókörbe kerülnek, kerültek, akár több is, tudni kell milyen állapotban vannak, hogy tudjuk mit lehet velük kezdeni.

Az én személyes véleményem egyszerű: a PKD építés, az új busz az első, de ha lehetne nagyobb mennyiségű Citarót hozni darabja 5 millióért, amire pár millió anyag meg néhány száz munkaóra rámenne, akkor az szinte ideális lenne: munkát adna az emebreknek, és egy jó, homogénabb, szép koreloszlású flotta alakulna ki...

Persze, ha Volvóból, Van Hoolból meg olyan van a piacon ami nem igényel ilyen beavatkozást, akkor az, az is jön, jöhet.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85432

Már le is van fényezve, holnap utcán lesz!

Előzmény: BPI-779 (85428)
KápCity Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85431

Mihelyst rögtön javította is elírását :) Tisztáztunk mindent, javítva rendben :)

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=132584174&t=9157561

Előzmény: Humarci (85430)
Humarci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85430

fjx-220-nak is

 

Daveszka írta, hogy visszament a két fku óbudára

akkor mégse ezek szerint...

Előzmény: KápCity (85429)
KápCity Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85429

Ennek ellenére a U908 @ 133, a U909 @ 239. Még szombaton jöttek vagy pénteken, a 206 és a 208 pár nappal előttük.

Előzmény: Humarci (85426)
BPI-779 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85428

04-33, múlt héten eseményezett elég csúnyán a Fogarasi-Vezér kereszteződésben.

Előzmény: Törölt nick (85425)
FJX-220 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85427

De a 908 es a 909 is most jott.

Előzmény: Humarci (85426)
Humarci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85426

óbudás két fku

Előzmény: FJX-220 (85423)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85425

Ez a kocsi le volt állítva? Új rendszám várható?

Előzmény: Törölt nick (85396)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85424

Újabb igényes és szép megoldás: BPI-349-esen a szellőző rács metróújsággal van kívülről betakarva. Az okát értem, a megoldás viszont ismét igényes! :(

FJX-220 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85423

Miknek a helyére? :)

 

206

Előzmény: Humarci (85421)
Humarci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85422

205 helyett 206

Előzmény: Humarci (85421)
Humarci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85421

jött a 205, 208 a helyükre...

Előzmény: daveszka (85404)
FJX-220 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85420

Van egy DMB-006 is, mindkettő Futár hiba. Hogy eredetileg mik ezek, arra én is kíváncsi lennék.

Előzmény: BX 59-76 (85419)
BX 59-76 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85419

Tiszteletem! 

A DMB-002 egy Volvo 7700-as autóbusz épp a Kelenföldi garázsban. Róla mit lehet tudni? MFW-5xx vagy valami másra kell gondolni?

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85418

Referenciamérést tartottak még az M4 utáni állapotban, meg lesznek társadalmi egyeztetések a környéken amikhez nem árt sejteni az utasszámokat.

Előzmény: FJX-220 (85415)
BPI-383 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85417

Nyár elején illetve nyáron volt mérés tudtommal.

Előzmény: FJX-220 (85415)
FJX-220 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85416

Egyébként a 8-ason mérés nélkül is van ap-s BKV-s szám: PKD-k :)

Előzmény: ckg471 (85411)
FJX-220 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85415

Ezen a kettőn (meg a 150-esen) nem most mértek nemrég?

Előzmény: BPI-383 (85413)
Tompor Stefánia Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85414

Még csak 50-szer van leírva ebben a topikban is.

Előzmény: BPI-383 (85413)
BPI-383 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85413

Jövő héten pedig a 250-esen, és az 58-158-as vonalcsoporton lesz mérés.

Előzmény: 18-09 (85412)
18-09 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85412

Mértek.

Előzmény: ckg471 (85411)
ckg471 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85411

Amúgy a héten mérés volt a 8-ason, vagy újabban alapból van rajta BKV-s AP szám? (Mondjuk 412-es volt, szóval gondolom az előbbi...)

Előzmény: daveszka (85403)
Törzs utas Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85410

Mikortól lesznek azok a 277-esen?

Előzmény: daveszka (85403)
Villámhetes Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85409

Ennyire még ne szaladjunk előre.

Előzmény: 18-09 (85408)
18-09 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85408

Biztos?:)

 

A TJ és a VT újabb teljesítményével májusra a mostani 70:30% arány 52:48%-ra nő. Az opció lehívásával 49:51%-ra változna a arány, tehát a BKV nem lenne már többségben. Jövőre még egy 200 forgalmis kiszervezés és már is 34:66% a kiadás, az operátorok kétharmados túlsúlyban lennének a BKV-val szemben.

Előzmény: Villámhetes (85382)
Humarci Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85407

na csak elvitték a 08-12-t...

 

kelenföldre nem jött 435?

Előzmény: daveszka (85406)
daveszka Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85406

Úgy látom még nem volt.

Az egységesítések újabb hulláma hétfőtől:

 

Cinkota -> Délpest: BPI-187, 800, 847, BPO-812, 830, 866

Délpest -> Cinkota: BPI-903, 905, 910, 929, 932, 949, BPO-537, 540

daveszka Creative Commons License 2014.11.23 0 0 85405

Elnézést, elírtam: Óbudáról Kelenföldre.

Előzmény: daveszka (85404)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!