A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Jogszabály szerint nincs (a tescojáratos MAN NL, O405 is simán forgalombahelyeződik), csak a BKV legalább E3-at szokott várni. Nyugaton se nagyon kell az E2-es senkinek, ezért ennyi az ára.
És a függőleges kapaszkodó? Ami összességében szinte használhatatlanná teszi a hátsó tárolóhelyet? (Még akkor is, ha x évtizedig úgy gyártották.)
Ha második ajtóval szembeni állóhelynél az ajtótlan oldalon, közvetlen mellette lévő szembe-ülések közül a menetirányban lévőt még el lehetne hagyni, már valamire jó volna.
A Dél-Pestre került 280-asokat nem lehetne egységesíteni?
Az idősebbek felszállását nagyon megsegíti az ajtók közötti kapaszkodó.
Jópár felújított Ikarusból ezek hiányoznak.
Lehetne ezeket, a hátsó ajtó kivételével, pótolni?
Köszönöm :-)
Az ex-debreceni kocsik járnak? Nem nagyon látom őket, a Futárban sem, futármentesek lennének? A cinkotai (?) két kocsi él még? Ők is Kőbányára költöznek (értelemszerűen)?
Rendszám: DMB-006 Gyártmány: LADA Típus: 2101 /ZSIGULI 1200 CM3/ Szin: TÖRTFEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Akkor az az x db, különösebb leírással nem rendelkező fehér/kék-szürke Citaro is képben lehet (jelenleg már sehol ne találom a hirdetéseit, szóval lehet elvitte más)