Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85464

Jogszabály szerint nincs (a tescojáratos MAN NL, O405 is simán forgalombahelyeződik), csak a BKV legalább E3-at szokott várni. Nyugaton se nagyon kell az E2-es senkinek, ezért ennyi az ára.

Előzmény: Törölt nick (85462)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85463

843.000 km-el alkalmi vétel, feltétlen meg kell venni, nincs elég szemét az országban...

Előzmény: Törölt nick (85459)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85462

A használt buszoknál is van minimumkvóta? :O

Előzmény: norbee601 (85461)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85461

Euro 2-es.

 

Az csak az oroszoknak jön szóba...

Előzmény: Törölt nick (85459)
Lucky76 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85460

És a függőleges kapaszkodó? Ami összességében szinte használhatatlanná teszi a hátsó tárolóhelyet? (Még akkor is, ha x évtizedig úgy gyártották.)

 

Ha második ajtóval szembeni állóhelynél az ajtótlan oldalon, közvetlen mellette lévő szembe-ülések közül a menetirányban lévőt még el lehetne hagyni, már valamire jó volna.

Előzmény: FKU-911 (85457)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85459

http://home.mobile.de/MICHAELSCHELLER#des_180410130 
Nem fiatal, de legalább négyajtós Citarok. Túl öregek/sokat futottak?

Dr.V.ker. Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85458

Melyik a selejtes?

 

Más: Összesen hány busza van most a BKV-nak? (nem a BKK-nak, más szolgáltató most nem érdekel) Én olyan 1200 körülre teszem, de nem tudom pontosan.

Előzmény: 18-09 (85450)
FKU-911 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85457

"(260-asnál átrakni az üléseket hátra)"

 

Ami jó, azt nem kéne elrontani. 263-asokból, 280-asokból hátul 1-2 ülést kivenni, és kész.

Előzmény: Humarci (85455)
KápCity Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85456

Így van vizsgamentes. Asszem helyette a 1190-et is anélkül, át vontatva vitték át délpestre.

Előzmény: 18-09 (85450)
Humarci Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85455

igen, ez régi ügy...

amiket felújítottak kelenföldön azt félig gyrosították

 

de tényleg jó lenne, minden 200-ason a kettes ajtó elé csinálni a babakocsis helyet

(260-asnál átrakni az üléseket hátra)

Előzmény: MCA-001 (85453)
Lucky76 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85454

Köszöntem. Észre sem vettem - de, csak nem kérdeztem rá -, hogy elment a GNX-342 meg a GXW-442...

Előzmény: 18-09 (85450)
MCA-001 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85453
A Dél-Pestre került 280-asokat nem lehetne egységesíteni?
Az idősebbek felszállását nagyon megsegíti az ajtók közötti kapaszkodó.
Jópár felújított Ikarusból ezek hiányoznak.
Lehetne ezeket, a hátsó ajtó kivételével, pótolni?
Köszönöm :-)
18-09 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85452

Hétfőtől pluszban 25/225, 93/93A, 138, 182/184, 194, illetve 54, 196/196A

 

Jelenleg: 7E, 30/30A/230, 103, 151, VP352, VP51, H5P, 95, 99, 124/125, 185/217, 217E

Előzmény: nemeza (85451)
nemeza Creative Commons License 2014.11.25 0 0 85451

Milyen vonalakat ad Kőbánya - ahová a 263-asok és a 260-asok kerülnek? Illetve a 280.40A-k 30-as, 7E, 151, ?

Előzmény: 18-09 (85450)
18-09 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85450

Cinkotán jó 1,5 éve nincs már debói és a GZF-et, a selejtest kivéve járnak.

 

Van, ami már átment Kőbányára (307, de talán vizsgamentes), de pl. HFY ma 35-ös volt még.

Előzmény: Lucky76 (85447)
18-09 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85449

Szinte mindig kint van 66-osokon.

Előzmény: Dante001 (85440)
Lucky76 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85448

Most volt nálunk lomtalanítás, láttam párat a típusból - csak nem beszáll a cég a szállításba valami igényvezérelt viszonylaton? :)

Előzmény: LMS-640 (85446)
Lucky76 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85447

Az ex-debreceni kocsik járnak? Nem nagyon látom őket, a Futárban sem, futármentesek lennének? A cinkotai (?) két kocsi él még? Ők is Kőbányára költöznek (értelemszerűen)?

LMS-640 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85446

A 006 eredetileg ez:

 

Rendszám: DMB-006
Gyártmány: LADA
Típus: 2101 /ZSIGULI 1200 CM3/
Szin: TÖRTFEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

... :)

Előzmény: FJX-220 (85420)
Humarci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85445

66-oson van, hétvégén is kinn van mindig szinte

Előzmény: Dante001 (85440)
KápCity Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85444

Állandó 66(E)-os. Mostanában szerencsére jár :)

Előzmény: Dante001 (85440)
W25 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85443

06-23

Előzmény: BPO-105 (85441)
W25 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85442

reggel 66E volt.

Előzmény: Dante001 (85440)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85441

Van ez már jó pár hónapos, de ez melyik is volt?

Dante001 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85440

Az IIG merre szokott járni? Most nincs futáron. Üzemképes jelenleg, vagy áll a garban valami bajjal? :D

1244 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85439
06-57 @ vsz
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85438

Akkor az az x db, különösebb leírással nem rendelkező fehér/kék-szürke Citaro is képben lehet (jelenleg már sehol ne találom a hirdetéseit, szóval lehet elvitte más)

Honnan ismerni fel, hogy ALSA?

Előzmény: Törölt nick (85433)
BX-60-72 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85437

Ez azért igencsak elismerésre méltó szintidő :)

Előzmény: Törölt nick (85435)
BP-1 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85436

Bocs, hogy bele vau-vau,de a 433 most 3-52-n. ( futár szerint)

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 85435

Már déltől KT :-)

Előzmény: Törölt nick (85432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!