A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
277-esen egy 435-ös jött pótolni, a P tábla ki volt rakva. Az utasok nézték, furcsálták hogy szóló helyett csuklós jön.
A megállóban sokan álltak. Nem értették a helyzetet. Az egyik várakozó mondta a másiknak, hogy ott van a sárga tábla, biztos azért van "hosszú" (értsd: csuklós), mert lerobbant a "kicsi" (értsd: szóló).
Szóval, volt ilyen is.
Ettől függetlenül lehet hogy felesleges, de azt gondolom hogy egy P táblánál sokkal nagyobb problémák is léteznek..
Jól értelek, azt akarod ezzel jelezni, hogy, ha nem jut pénz a buszok megfelelő karbantartására, akkor abból logikusan következik, hogy a buszvezetők elkezdhetik félretájékoztatni az utasokat? Furcsak egy gondolkodás...
A központi tartalékokat eredetileg azért hozták létre, hogy ha operatív (előre nem tervezett, metró, hév, villamos, troli stb. )pótlásra kerül sor, legyen mit "bevetni"/odaküldeni. Ilyenkor pedig a táblának igenis van létjogosultsága.
Az, hogy a központi tartalék buszt is pótol, az más dolog.
De, kérdezem: Komolyan ez a legnagyobb probléma? Tényleg?
Az hogy egyes kocsikban nincs fűtés, szarrá ült, mocskos ülések vannak, és alapjáraton olyan rezonanciát produkálnak hogy már-már elviselhetetlen utazási körülmény jön létre az említésre se méltó, ugye?
Van egy határpont, aminek az elérése után az utas nem jogosult a tájékoztatásra.
Késik a busz, a FUTÁR kiírja, hogy forgalmi ok. Ez rendben. De aztán az, hogy megírd, hogy a Hegyalja út lámpájának a meghibásodása miatt késik, az már hogyismondjam, túlmutat ezen a körön.
Tehát nem. FŐLEG a szabványtalan P betűvel nem jelzünk semmit az utasnak. Ha anyázik, lehet gyalogolni, hagyja a járművezetőt dolgozni.
Miért, és az összezavarása nélkül nem lehet neki elmondani, hogy pótlás van és azért késett? Hogy azért megy lassan, mert nem ismeri a vonalat? A normálisabbja úgy se fog nekirontani a sofőrnek, a hülyébbjét meg nem egy műanyag tábla fogja meggyőzni. A maradék viszont sikítófrászt kap attól, hogy milyen pótlás, mi merre mennyi.
Egyáltalán a többség érzékeli, hogy nem időben jött a busz?
Az átlagutast baromira nem érdekli, hogy a F/22-es forgalmira rendesen beosztott busz helyett valamelyik tartalék jött. Ha az van ráírva, amelyik buszra ő vár, akkor neki tökmindegy min utazik, főleg úgy, hogy egy vonalon jár 2-3 típus legalább.
Ellenben az átlagutas vérmérsékletétől függően kisebb-közepes-nagyobb pánikba tud esni a pótlás, terelés, stb. szavak láttán és hallatán, különösen ha ismeretlen helyen jár.
erről, ilyenekről mindíg az a hülye jut eszembe, akinek egy dolgozat írásához olvastam a fenn maradt írásbeli jelentését.
A történet 1943 január 20-i.
(gyengébbeknek a doni áttörés utáni hetedik nap)
a Magyar Honvédség menekül.
Nem visszavonul.
Fejvesztve menekül.
A hadianyag 90%-a az ellenség kezére került.
Embereink közül vagy 20.000 meghalt hét nap alatt.
Másik 20.000 fő éppen most fagy meg.
Stb.
S akkor egy hülye írt egy jelentést arról, hogy megfenyített kettő fő tiszthelyettest mert szabálytalanul tisztelegtek.
A két rongyos, félig fagyott, menekülő, elismerte, hogy tényleg szabálytalanul tisztelgett.
Úgy gondoltam, hogy bár a történelem ismétli önmagát, azért az ilyen/ennyire lényeglátók inkább politikusnak mennek és nem a városi közlekedésben tünnek fel.
Ez kb. hetente változik, előre senki nem tudja. Többnyire két-két óbudás 415 (vagy 260) és Citaro van rajta, 2db KF-es Volvo és 2db off Volánbuszos MAN, de az arányok mindig változnak.
Szélmalomharc - ráadásul azt hiszem hogy a legfeleslegesebbek egyike.
Ha arról írogatnál rendszeresen, hogy hol van kapcsoló a visszajelzőlámpa helyett - sokkal hasznosabb, és nagyobb problémára hívnád fel a figyelmet..
Ugyanis lehet hülyézni az utasokat, de.
Lehet tudni, hogy ahol nyomógomb van, azt jellemzően lehet nyomogatni. Van egy csomó selejt, jó lenne - ha meg lehetne oldani, hogy a nagyobb felújítások / karbantartások során a megfelelő helyekre felkerüljenek a lehetőleg zöld visszajelző lámpák.
Nem, nem unom. Az az unalmas, hogy az amúgy is elég vegyes típusú állományból kelet-kelet-európai csiricsári cirkuszi karaván kinézetű egyveleget csinálunk. Szent kép és csipkefüggöny mikor lesz?!