Keresés

Részletes keresés

BU 20-26 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85798

Moszkva környékén is szokott néha lenni. Mentem vele egy-kétszer, de vannak nála rosszabb (elvileg rutinos) férfi sofőrök is. Pl volt, aki minden kanyarban megjárdázta a jobb hátsó kereket, balra nagyívbennél, meg odak*rta a jobb elejét.

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85797

Remélem már nem áll meg minden megállóba beállás előtt és a fékről lelépve csúszó fokozattal áll be... Csodálkoztam, hogy D-n nem tanítanak megállóba beállást?

Előzmény: sezo17 (85793)
g86 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85796

A Thököly út meg pláne nem egyszerű pálya. :D Emlékszem, akkor már két éve vezettem, de az első napom a piros 7-esen nekem is kemény volt. Ismeretlen út, ezer utas, előzgetni a lassújáratokat, miközben már tol a mögöttem jövő... :DD Pár nap, és bele lehet jönni.

Előzmény: Villámhetes (85783)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85795

Nincs ezzel gond, de azzal igen, hogy a 101-esen már 40-nél lengedezik az utasok haja, különben vmax. 20-40 a vonalon. Konkrétan a túlzott óvatosság ami bizonytalanná teszi menet közben.

Előzmény: sezo17 (85793)
sezo17 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85793

Szegény, ne bántsátok! A múltkor én fordultam meg Neki a csarnokban Y-ba, mert nem mert leállni aknáról. :)

Majd belerázódik, ha szerez egy kis gyakorlatot...

Előzmény: Villámhetes (85783)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85792

A munkamódszer átadásra gondolsz. Az még ma is van, busznál is, trolinál is. 3 nap egy "öreg" forgalmi járművezető mellett, egy délelőtt, egy beugró, egy délután. Ez a három nap van azután hogy minden jogsi, GKI kártya stb már a kezedben van. Akkor kell több ilyen nap, ha a j.vezek "nem javasolják önálló munkavégzésre".

A vonalat tudni (merre megy) egy dolog, de ismerni (lámpák, megállók, gödrök, fák stb.) az egy másik :)

Előzmény: nemeza (85784)
kristoof Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85789
Nem lepődtem meg. Láttam már a kocsikat. Pár hónapja már "gratuláltam" ezen a fórumon annak aki ezt kitalálta. :-)
Előzmény: Törölt nick (85758)
FJX-220 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 85785

FKU-909-ben csuklótól hátrafelé nincs vizuális utastáj, se kívül, se belül. Gondolom, valami madzag a csuklón nem ér már túl. Azon kívül a harmadik ajtó felett nem ég a visszajelző.

nemeza Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85784

Ahhoz képest jól nyomta. :) Azon gondolkoztam pont, hogy új - és bekerült a sűrűjébe - vagy mazsola.

 

A villamososoknál áll valaki a fülkében még - legalábbis régen sokat láttam - és talán a busznál is volt ilyesmi.

Ezeket a dolgokat szerintem hasznos lenne akár menet közben átadni az olyan részletekkel együtt, mint hol hány M van.. Látszott az arcán, hogy nagyon koncentrál - és biztos nagyon elfáradt. Grat mégegyszer :)

Előzmény: Villámhetes (85783)
Villámhetes Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85783

Nemrég kezdett forgalomban,még tanulgat.A lényeg,hogy csak nyugodtan.:)

Előzmény: nemeza (85782)
nemeza Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85782

Nem tudom a BKV mennyire tart még útvonaloktatást, de ma ideesett a 110/112-re egy csinos sofőrnő - akinek mintha új lenne még a pálya. Pl. az egyébként valóban szokatlan Hermina út # Zugló piros után még világító BUSZ lámpa. Becsületére legyen mondva, hogy amikor lehetett, ment - de a megállókba való beálláskor nagyon körültekintő volt.

Inkább óvatosan - mint kapkodva. Az is lehet, hogy már régen járt itt - ha volt is oktatás.

nemeza Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85781

Okés :)

Egyébként lehet tudni, hogy megoldódott-e a korábbi ajtós nyűgje? Egy időben volt, hogy sokszor láttam félreállva. BKV tulajdon már?

Előzmény: Törölt nick (85780)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85780

Csak ha egy bizonyos ember van vele.

Előzmény: nemeza (85778)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85779

nem, nem sokszor uram.

Előzmény: nemeza (85778)
nemeza Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85778

MDD sokszor pótol? Vagy most olyan sofőrhöz került, aki megy? Láttam ma 70-esen a Podmaniczky utcában, de láttam volt 1-esen is pótolni.

BY-75-98 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85777
Köszönöm!
Előzmény: pesti buszos (85768)
Humarci Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85776

11-47 most épp ott van :)

 

amúgy elég lenne a normál kocsiszám, ha nem széllre járna az "express"

Előzmény: MCA-001 (85751)
Humarci Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85775

ő kiteszi

te meg beírod 20x és ennek sincs értelme, de mindig megetszed

ő meg mindig kirakja

 

na akkor mitől más mint te?

Előzmény: Törölt nick (85748)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85774

Köszönöm a segítséget, tehát akkor ide írom:

 

A LOV 862-es busz hátsó kapaszkodóira rá kellene nézni, csavarok meglazultak.

(4. ajtónál a jegykezelő és a 3. ajtónál a hátsó kijelzőnél lévő hosszú kapaszkodó.)

Obsitos1663 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85773

már úgy értettem, hogy áthúzódik pár db. csak nem sikerült leírnom rendesen.

Előzmény: Obsitos1663 (85772)
Obsitos1663 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85772

az akarat az év végére szól.  a realitás pár db jövőre.

Előzmény: g86 (85771)
g86 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85771

Lehet bővebbet tudni a csuklovakról, hogy mikor lesznek meg? Kb.?

Előzmény: Obsitos1663 (85770)
Obsitos1663 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85770

a szeptemberi időpont csak pár db-ra szólt volna tudtommal, pótlás végett. a cng-k már elkészültek. a csuklósok meg nem kimondottan kapacitás hiány miatt nincsenek még készen.

Előzmény: 18-09 (85760)
Obsitos1663 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85769

más szolgáltató busza is beázik. MOS-241 harmonika előtt mindkét oldalt zúdul be a víz. most akkor min érdemes elgondolkodni?

Előzmény: Törölt nick (85750)
pesti buszos Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85768

Igen, csak még nincs meg a menetrend.

Előzmény: BY-75-98 (85757)
paca664 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85767

Dehogynem, csak nincs előttem hogy meddig volt ott :) A tartózkodót újították fel, ami jó esetben nem tarthatott tovább 1 hónapnál, de előttem van ahogy a kocsit többhónapnyi gaz növi körbe, abroncsai pedig alá vannak dúcolva, de láthatóan eresztettek. Lehet hogy több hónapig is ott volt? 

Előzmény: hol_itt_hol_ott (85544)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85766
Akkor se száll fel az utas, ha elől ki van rakva, hogy "F11", vagy más színnel, hogy "F29"? Az a forgalomirányítóknak szól, bár szerintem is felesleges, ettől még az utas akkor is felszáll, ha az van kirakva, hogy "70", s akkor is, hogy P "70".

Jó lenne, ha a tartalékok jó kijelzős buszokkal lennének, s akkor a szám+végállomás egyértelmű, mással meg ne foglalkozzon az, akinek nem kell.
Előzmény: Törölt nick (85710)
norbee601 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85765

Csak mert nem volt annyira sok selejt Győrben az utóbbi pár évben, és ami volt, az vagy bontva lett, vagy Sopronba ment (újra vizsgáztatva),vagy a Vasi Volánnak lett eladva Szombathelyre,  vagy épp Győrben került vissza az utcára....

 

Nem elképzelhetetlen, de nem hallottam róla hogy Pestre került volna...

 

A 415-ösökre kérdeztek rá úgy tudom érdeklődés szintjén a BKV-tól, de aztán abból nem lett semmi.

Előzmény: ckg471 (85738)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85764

joggal

Csak nem kikötötte nekik személyesen, hogy milyen legyen?

 

Egyébként szerintem így áll a legközelebb az egységes arculathoz: ha külön alkatrész a homlokfalon a lámpafészek, akkor az fekete, egyébként nem veszi körül semmi, a homlokfalat megtörő plusz elem/nagyobb mélyedés, kiemelkedés, egyéb formaelem a lámpa között szintén fekete, egyébként világoskék.

 

Ugyebár ezt a Volvók színterve alapján vezették be úgy-ahogy (ami mellesleg egy az egyben a második generációs hibrid 7700-asok gyári festése alapján készült el), de nem jöttek ki jól belőle, sőt, a VH-k esetében még az egyféle formavilágra egyféle terv sem sikerült.

Ha ezt az egyébként könnyen megjegyezhető rendszert követték volna, jó néhány busz kissé máshogy nézne ki, sőt, nem jött volna létre az MKL (és az egyes MCA) erősen felejtős csíkozása, a régi VH-k kevésbé felejtős, de kissé fura csíkozása, valamint az Agora számomra teljesen indokolatlannak tűnő, rendszámot körbeölelő festése.

Véleményem szerint ilyen esetben (tehát nem bonyolult minta, logó vagy egyéb ilyesmi felfestése során) a homlokfal színezésének követnie kell a formát. Tetszik vagy nem tetszik, annak ellenére, hogy pl. az első generációs VanHool A(G)3xx homlokfal (beleértve a kezdeti kerek lámpás verziót is) rém igénytelen és bűn ronda, nem kell telefesteni (pláne nem azzal a csíkkal, ami érthetetlen módon csak a belső lámpákig ér ki, a külsőkig nem). A C1-ek is megvannak feketeség nélkül.

 

Ez van. Meg lehet kövezni azért, mert ezt gondolom, vagy azért, mert megint felhoztam ezt az unásig unt témát, azt is meg lehet mondani, miért nincs igazam, de szerintem ha már egyszer ilyesmire adták a fejüket a sima kékség helyett, akkor csinálják logikusan.

Előzmény: Törölt nick (85758)
18-09 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85763

De akkor olyanra bízom, aki nem csücsül rajta hónapokat kapacitáshiány miatt... ja, máshol kevesebb a haver, olcsóbb lenne a buli.

Előzmény: Törölt nick (85761)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!