A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hát a 61-es miatt nem hinném hogy hatalmas pótlás lenne, mert megosztva bár, de közlekedni fog. Tán egy hétvégén lesz totális zárás, ha jól tudom. ( Jan. 17-18 )
Az első linken elérhető kocsinál azért kíváncsi lennék az utánfutó tengelyterhelésére. :D Tekintve, hogy a mi kocsijaink több üléssel és EEV motorral is... Na nem folytatom.
Érzésem szerint ez inkább valami koncepcióautó lehet, amivel átlagos üzemi körülmények között nemigen fogunk találkozni. BRT-rendszerekben, repülőtereken és hasonló speciális üzemekben esetleg.
Volt pár Kecskeméten felújított 435-ös (jellemzően az ex. Keresztúr-buszos kocsik), amik felújítás után 2 héttel már recsegtek. Lehet, hogy ez sem sikerült jól.
08-22 még akkor volt szép kocsi, amikor 08-23-al 7E-n jártak :) ott ismertem meg őket :) illetve a 18-22 mint még régi 233E kocsi, Óbudás utóbbi idejébe nem annyira szépen remekelt.
----
én azért 1-2 kocsit meghagynék tartalékba vagy adnék nekik LZZ számot, vagy valami, mert ha kihullanak a volvok, ahogy most is a 9-es és az 5-ösről, akkor hiány lesz vagy mi? Szóló sincs elég, de főleg így... lásd: 104 120, 118, 26-os stb meg Cinkotairészeken rendeszseresen szóló helyett csuklós.. akkor erre kívágják a buszokat így is? Sőt egész héten a 5-9-esen 1-2 Volvo kiesett, helyettük ikarus280.49 pörgött.. ebből egyedül a 822 volt működő képes, mert kb szeptember óta aszfaltot koptat a 873..
---
Tavasztól milyen pótlások várhatóak? Hallotam már fonódó miatt 61-es pótlás, H5 pótlás Békás fele is, illetve Szentrendre hétvégente, mertró felújítása továbbra is, tavasztól megint 4-6, illetve 14/12-es. Mi lesz még? :)
De akkor miért nem mondjuk a 17-74? De a többi kérdés továbbra is fent áll az aszfalt védőkre is :) a megfejtést, hogy akkor a 873 mi tartott ennyi ideig szeptembertől, és a 17-58, 19-98, 18-07 mire vár még a garázsba.. :O
Viszont ha utazol vele, látod, hogy full rozsdás az egész. A kettes ajtó után különösen. El nem tudom képzelni, hogy akkor a váz többi része milyen lehet. Mondom ezt attól függetlenül, hogy szerettem a kocsit. :)
Miért pont a 08-22, annak mi volt a baja? 17-58, 18-07, 19-98 továbbra is aszfaltott fog védeni Óbudán? És ezenek a futár nélkülieknek (mert a fele az volt), miért idáig kellet akkor eltolni a selejtezést? Én ugy tudtam, hogy a 17-58, 19-98, 08-73 Óbudán megkapja a futárt ezek szerint még se? Valamint a 04-47 egyszerre lett felújítva a 17-23-al, arra is hallottam, hogy alánéznek, mert lehet csak lemezelni kell, és visszahozzák selejtből.
Írtad, hogy nem szálítanak utast és beleírtad a 873-at, az valamikor még utoljára a 14VP-n volt kint utoljára mikrofonnal, és szeptember környékén, azóta betont védett Óbudán.
A dél-pesti ex. ezüstnyilak várhatóan meddig maradnak még? 17-84, 19-72, 18-30, 18-11 és társai? :) 1-2 év? :)
A kocsi maga nagyon szép lett, de az engem nagyon bosszantott, hogy a vezetőfülkéhez hozzá se nyúltak. Ha már megcsinálunk egy kocsit, legalább a járművezető is érezze azt, hogy egy kicsit rá is oda van figyelve. Ezért kapni fog új ülést, újra bőrözzük a műszerfalat, kap Volvo ajtókezelő gombokat és még a kijelzőket is szeretnénk kicserélni benne.