A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ment itt a fika pár hete a 200-asok fűtéséről. 03-81 meglepően kellemes hőmérsékletet tudott ma reggel biztosítani, és még a motorja se zavaróan hangos. igaz, a ZF kicsit dobálja a sebességeket, de még mindig jobb volt mint az Off Hybrid Tom&Jerry amin a váltás ütemére bólogatott deréktól felfelé a teljes utazóközönség.
Átmeneti időszakról hallottál már? Amikor nem kell a klíma, de az ablak igen, jól tud jönni a nyitható üvegfelület. Kisebb fogyasztás is lesz a klímamentesség miatt. És a klíma pedig akár menetközbe is beadhatja a kulcsot. Az hogy az egyik oldalon cserélik annak pedig elvileg az az oka, hogy a kipufogógáz ne jöjjön vissza az utastérbe. Az pedig ahogy ki tudnak nézni, főleg amikor a vjsz csinálja gányolja az tényleg botrányos, és a Bkv helyében nem fizetném ki az ilyen minőséget.
Már kérdeztem párszor, de eddig nem válaszoltál, de hátha most! :-) Nem tudok értelmes és vállalható magyarázatot lelni arra, hogy mi a töknek kell b@szt@tni a gyári jó, oldalüvegeket?
-Először is ezeken a buszokon van légkondi! Tessék használni és karbantartani! Ha ez nem megy ne szereljünk rájuk ilyesmit Úgyis plusz súly.
-Kinek a pihent agyából pattanhatott ki ez a fantasztikus ötlet, hogy ne mindkettő, hanem csak az egyik oldalon cseréljük ki az üvegeket? Utazott már buszon? Tudja mi az a huzat? A régi Van Hoolon sem ér egy darab kaját sem az egész, mert nem jár a levegő!
-Minden ilyen átalakítás valami nagyon precíz és finom módon történik! A rgasztó kitüremkedve a burkolatok összekarolva, minden burkolat csúnyán van kivágva. Igazán lehányni való minden ilyen kocsi!
Szóval értem én, hogy az első 32-nél nem volt pénz, mé az útkeresés volt, de miért kell folytatni egy olyan baromságot, ami korábban is hülyeség volt!
Olyan szépek ezek az Utrechti kocsoik miért kell máris elcseszni őket?
AVM és a DIR rendszer sem volt a legjobb, területi lefedettsége sem volt épp kiváló.
Abban az időben, amikor a 4-es és a 6-os villamoson is AVM volt, akkor a maradék menetirányító diszpécserre - ez 8+1 fő volt - 4 db AVM beszédkapcsolati vonalon.
Ez volt a legrosszabb..
DIR rendszer halála volt, hogy a beszédkapcsolat nagyon rossz minőségű volt és a rendszer nem tudta dinamikusan kezelni a diszpécserek közötti viszonylat átadásokat, mert egy DIR viszonylat kód egy diszpécserhez futott be a beszédkérés.
FUTÁR-nál rádiókapcsolat nélkül is tudsz beszélni GSM alapon a járművezetőkkel, persze minden diszpécsernek van egy rádió terminálja, így mindenki legalább egy kocsival/csoporttal tud beszélni. Vonalas telefonról indítható beszédkapcsolat is létezik, IVU flett nélküli felület nélküli kommunikáció esetére is, de ez még nem teljes. Legalábbis is én ezt két hónapja próbáltam le.
Akkor ezért van szétkaszabolva azokon az MPW-ken az oszlopon lévő műanyagborítás, amelyeken már kicserélték az ablakokat? Egyébként nagy taps annak aki kitalálta, hogy a nyitható felület pont a szélfogó üvegeknél legyen, igazán praktikus.