Keresés

Részletes keresés

tupolev Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88207

Van olyan, amiben cseréltek ablakot?

Előzmény: FKU-911 (88206)
FKU-911 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88206

Az újabb csuklós VH-k közül több olyan is utcán lesz, amiben nem cseréltek ablakokat? 

FKU-911 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88205

Inkább ne.

Előzmény: Törzs utas (88198)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88204

Más: Én vagyok béna, vagy tényleg nincs fent a Conectos szerződés a BKV oldalán a közbeszerzések részen?

nemeza Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88203

Holnapi busz?

Előzmény: Törölt nick (88201)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88202

Most nézem hogy fut egy ilyen tender.

 

"Sütrak AC136 klímaberendezések korszerűsítéséhez szükséges alkatrészek beszerzése "

 

Ez gondolom a csuklós Volvokra vonatkozik. Rájuk fér :)

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88201

A holnapi busz is ott lesz, majd hatvan kocsi fog pörögni néhány kilométeren. 50% ap. szolgáltatás várható, én 280-ast és VH-t vizionálok.

Előzmény: zoli07 (88200)
zoli07 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88200

És jó lenne ha korrekt menetidő is társulna.

Előzmény: Törölt nick (88189)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88199

Értelmetlen, erőltetett hsz. Csak ennyi a probléma vele.

Előzmény: Törzs utas (88196)
Törzs utas Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88198

Melyik részt nem érted? Mert akkor leírom újra.

Előzmény: Törölt nick (88197)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88197

Ez elég érdekesre sikerült.

Előzmény: Törzs utas (88196)
Törzs utas Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88196

Sofőröket értettem ja :D valahogy a 2013.május 1. előtti időszak jobban tetszett :) még is, csak BKV-ról volt szó ami fő anya cég. :) erre most már van itt minden, mert a szent királyok nyertek... és 2010 óta próbálták szétszedni, ami kb össze jött. Érdekes ami 2008 körül? nem tudom már pontosan mikor emlékszel ami a 86-os kocsikon volt GPS? ami mondta az átszállásokat is, és csak az U-901-től 916-ig volt bele szervizelve, aztán nem vált be, majd minden FKU-n volt egy telefon a 86-os buszokon. Meg az is érdekes, hogy régen a 86-os volt elit kiemelt járat, csak Volvo kiegyensúlyozott sofőrök, amíg Kelenföld nem volt, és a 435-ösök addig az is szépen össze volt hangolva. Amíg nem verték szét az utasok az viszont jó ötlet volt, hogy beleszerelték a 3 megállóhoz a GPS követőt.

Előzmény: fberci (88195)
fberci Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88195

Ha már eszközhiányról beszélünk, ezzel kapcsolatban nekem csak az jut eszembe, amikor be kellett vezetniük a GSM alapú cuccot (a részleteket nem ismerem), mert DIR-ből és AVM-ből hiány volt.

 

Emberek alatt ugye a vezéreket érted? Mert utasként (és valamennyire hozzáértőként) nem látom, hogy hogy lehet egyáltalán az AVM-et meg a DIR-t egy lapon emlegetni. :)

Előzmény: Törzs utas (88190)
fberci Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88194

Nehéz kérdés, mert egyrészről tényleg kell egyszerre az újba és a régibe is, másrészről viszont nem olcsó dolog ez. Ahogy leszűrtem az új OBU-k beszerzésénél nem csak a vas költségét kell megfizetni, hanem a rendszer fejlesztésének költségét ugyanúgy ráterheli az egyes egységekre az eladó. Akkor is ha azt csak évente pár hónapot használják villamospótláskor, és a rendszert amúgy már kifizette korábban a vevő.

 

Egyébként, ha jól emlékszem, már vett új egységeket a BKK egyszer, ennyire megnőtt az egyszerre üzemben lévő járművek száma, vagy ilyen rosszul kalkuláltak régen, hogy még így sincs elég?

 

Mondjuk a probléma súlya csökkenthető lett volna, ha az eredeti tender kiírásakor (még a régi BKV) beleír egy opciós lehetőséget, ami lehetőséget nyújtana új OBU-k lehívására fix áron. Így ki vagyunk szolgáltatva a gyártónak, mert monopol helyzetben van. (Az illesztés és más munkák miatt mondjuk egyébként is megmaradna ez a helyzete, de azért egyszerűbb lenne a történet.)

Előzmény: Törölt nick (88189)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88193

a; állandó tartalék metro/villamospótlásra (úgyis lesz még mindkettő bőven)
b; 5/7/7E/9/107 (7E kérdéses, hogy meg tud-e fordulni.)

Előzmény: Törölt nick (88192)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88192

Pótlás után hova tennéd őket?

Előzmény: Törölt nick (88191)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88191

Az ex.uthrechti (igaz négyajtós) AGG300-ok megvásárlása/bérlése felmerült a pótlás elősegítésére, vagy lesz elég állományi kocsi?

Előzmény: Törölt nick (88189)
Törzs utas Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88190

Kár, hogy nincs AVM, meg DIR. Abba az időbe is voltak gondok? Sokkan jobban szerették az emberek ezeket, a FUTÁR csak annyival jobb, hogy kiírja a megállókat belehet mondani a hangokat, és nem kell mikrofonozni, de viszont volt olyan is aki becsületesen mondta a megállókat a 6-206-oson, és mindenhol bár merre járt!

Előzmény: Törölt nick (88189)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88189

Az érdemi gond az, hogy nincs elég tartalék eszköz ami a járműcserék során felhasználható: az újba már szerelni kellene, de a régiből még nem kellene kivenni, mert van pàr hónapja hátra. Emiatt lesz tavasszal jópár FM kocsi a pótlókon. Engem

személyesen ez kevéssé zavar. Azért persze igaz, hogy hatékony lokalizációval és kapcsolattal jobban rendet lehet tartani. Ettől függetlenül tavasszal remèlem mindenki helyt fog állni a körúton, az év legerősebb hónapjaiban a fél vonalat lepótolni

kemény lesz. Persze akarással és korrekt forgalomtechnikával megoldható!

Előzmény: fberci (88185)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88188

2200-nál biztos több van, mert FUTÁR-os jármű van kb. annyi és a villamosokban ugye 2 van, vagyis legalább 2-300-zal több OBU van, mint FUTÁR-os jármű.

Előzmény: fberci (88185)
FKU-911 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88187

Ez egy jó adag :)

Előzmény: Hangya Szövetkezet (88180)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88186

Kb. 1550 busz van a rendszerben amibe kell Futár, ebből reggelenként majd 1300 van utcán.

Előzmény: Törölt nick (88184)
fberci Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88185

OBU-ból egyébként nagyságrendileg olyan 2200 van. A BKK kiírt nemrég egy tendert FUTÁR eszközök (kijelzők, OBU-k, rádiók stb.) pótlólagos beszerzésére keretszerződés formájában, de visszavonták.

Előzmény: Dante001 (88182)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88184

Lényegében igen.

Előzmény: Dante001 (88182)
Grikon1985 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88183

Sajnos még mindig sok olyan kocsi van, amivel nem a legkönnyebb dolgozni, és szolgáltatni, vagy valami színvonalat adni. Van aki dicsérte a 13-71-et, de legutóbb egy trágya volt, tipikus rángatós buktatós érzéketlen e-gázos zf-es szemét, beázott a fülke is.

Előzmény: Humarci (88173)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88182

Na most ez a futár cucc úgy van, hogy hasamra ütök van 1247 db OBU, és ezek vándorolnak a selejtekből az újakba? Új OBU-k már nem lesznek gyártva soha?

Előzmény: FKU-911 (88170)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88181

Nnna, 03-23, végre :D

Előzmény: Hangya Szövetkezet (88180)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88180

A helyébe: 03-23, 12-81 (ma a FUTÁR szerint 118-as), 12-83, 15-48 (?) 

Előzmény: Hangya Szövetkezet (88179)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2015.02.07 0 1 88179

Tegnap este pedig távozott Óbudáról az utolsó négy 415 is.

Előzmény: .BPO-346. (88178)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.02.07 0 0 88178

+ FLR-721

Előzmény: .BPO-346. (88177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!