A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Köszönöm, mi is folytatjuk a vizsgálatot, levonjunk a promt és hosszútávú tanulságokat március elejéig egy összefogaló anyagban. Egyenlőre ls is a közzétételre szavazok! Promt már most megtettünk bizonyos lépéseket a megmaradt Citaro flottán.
A hívást követően 6 percen belül helyszínen volt az első egység, de mi is hamar oda értünk. A vizsgálat még folyamatban, ha lesz nyilvánosságra hozható fejezet, akkor azt nyilvánosságra hozom. Gyorsan terjedő tűzről van szó, kvázi bármi okozhatta. Ócsárolni még korai, amíg nem tudni biztosat.
A 07-84 esetében a vastag olajsár kapott szikrát, a hátsó ventilátor tolta előre a tűzet, ettől volt a kocsi menthetetlen. Azt a kocsit úgy kezdték el oltani egy vízsugárral, hogy a Dologház utcai Hírközpontba még a hívás sem érkezett be, mert egy közeli káreseti helyszínről, laktanyába visszatérő szerkocsi állt meg oltani. Ettől függetlenül a kocsi akkori gazdájától érkezett degradáló levél az akkori Fővárosi Tűzoltó Parancsnoksághoz a hanyag munkavégzést taglalva.
Újabban a Volvo-k (7700A) rakoncátlankodnak. Nem ártana felül vizsgálni őket, nehogy úgy járjunk, mint az Ik.412-esekkel, amik ugye már gyártásuk után hamar lángra kaptak. (Pl. a 10-22, 10-45, 10-50, 10-55, 10-56.)
Emlékeim szerint nem volt fél évig a BKV-nál. A szerkezet egyáltalán nem olyan, mint a Credóknak vagy az Ikarusoknak. Ugyanis az Excel-ek járóképes, Scania, alvázra épültek.
Egyébként nem pár, hanem 17 darab készült belőle az utolsó négy Rába híddal exportra NABI-Optare Excel néven.
Én úgy tudom szerződést kötött a bkv velük aztán fél év (?) után elvitték. Kb olyan szerkezetbe lehetett mint a credoknak, vagy a későbbi v187es ikarusoknak, csak ezt nem vette meg a bkv.
Ezt utólag nem tudjátok módosítani, mert így aki legkevésbé van képben Budafok közösségi közlekedésével nem sok mindent mond. Esetleg arckönyvön pm-ben tudnál küldeni egy áttekintő térképet, hogy ezek után mi merre fog járni, megköszönöm!
Számos tényező befolyásolja ezt, az egyik legfontosabb, hogy a CNG-s forgalmik végzése időben elosztva történjen a tankolás optimalizálása érdekében. Most a folyamatos metrópótlások miatt amúgy is minden hétvégén más menetrend és járműkiadás él, mert a CNG-k nem mindig bírják üzemanyaggal a változó üzemidő bővítések miatti fordahossz változásokat, ilyenkor jön a csere MCA-ra vagy 412-re, másik alkalmas vonalon pedig ennek ellentételezése, többek közt emiatt van ez a sok cserebere, amit látsz.
Ik405-össel fogják kiadni (esetleg az időnként felénk tévedő Solarissal). Csináltunk térképet is hozzá, nem tudom, hogy miért nincs ott mellékletként. A 158-ason várható részlegesen a BKV felbukkanása még. Ez nincs leírva itt, de esetleg érdekelhet valakit.
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy az LYH-104-el mi van? Lassan 2 hete nem láttam sehol (ezalatt azt értem, hogy sem futár térképen/adatbázisban sem pedig utcán). Köszi előre is!
Miért szűnne meg? A Plébánia utcán tudtommal csak midi mehet (kivéve pár éve azt a fél éves időszakot, amikor egyszerűen nem tudta megoldani a BKV). Egyébként meg nem annyira jelentős a hosszabbítás, úgy számolom, hogy egy plusz kocsival megoldható. Amennyire emlékszem, hamarosan forgalomba áll a másik felújított 405-ös, az pont elég, hogy ne legyen kocsihiány.
Délpesti műszak jó lenne ha a LOV-ok reláció világítását megnéznék. Ismét vannak olyanok amik hónapok óta nem világítanak . Az ember meg találja ki sötétben a viszonylat számot . Lehet arra várnak , hogy hamarosan tovább lesz világos.
Nézd, már csak ilyen a társadalom, a rossz dolgokon szeret csámcsogni, ezzel aligha lehet mit tenni, ha nagyon közhelyes akarok lenni, akkor azóta amióta világ a világ ez van.
A fontosabb az, hogy nekünk mint üzemeltetőnek viselni kell mindennek az erkölcsi és műszaki és egyéb következményeit. És nem látszatintézkedésekre meg fontoskodásra gondolok.