Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2015.08.05 0 0 94395

Miért is?

Előzmény: Scatty29 (94388)
Zsoltif1 Creative Commons License 2015.08.05 -2 0 94394

Teljesen igazad van ha baj van akkor BKV még ha Arrivás vagy Volános akkor is :(

Előzmény: 430 322 (94377)
gorcher Creative Commons License 2015.08.05 0 0 94393

Ezért várom én Lacus állásfoglalását, ha a rendőrség végre visszaadja a kocsit a helyszínelésről, mert valahogy tényleg nem kerek a sztori.

Előzmény: AegonT (94392)
AegonT Creative Commons License 2015.08.05 0 0 94392

Száááánalmas... az Indexen 50millió$ ajánlgatnak a sérültnek, mármint, hogy annyit kérjen... :DDD 
Mondjuk, nekem a sztori valahogy furcsa... sokkal előbb érezni a sérült mondataiból, hiogy szerinte a Merci xar, mint azt, hogy ő sérült... meg mi ez az egész, akkor vettek  észre, hogy le lett forrázva, mikor eloszlott a gőz? NE már, a természetes az, ha azonnal elugrik... valami bűzlik a sztorival.

Előzmény: BPI-383 (94391)
BPI-383 Creative Commons License 2015.08.05 -5 3 94391

Senki nem vonja kétségbe a gyakorlati tudását a szerelőknek. Viszont felelőtlenség volt az LYH-118-as rendszámú autóbuszt, vagy bármelyiket is ilyen műszaki állapotban forgalomba engedni. Ilyenkor, szembe kell menni, és nemet mondani. Így autóbusz, nem állhat forgalomba. Ugyanis az utasok biztonsága, mindennél előrébb való. És ha kiderül, hogy az alkatrész nem volt megfelelő minőségű, épp úgy felelős az alkatrész gyártója, és az azt a BKV Zrt. nevében megvásárló személy is. És valóban az látszik, hogy komoly problémák vannak, de ezek eredendő oka, nyilvánvalóan nem a szerelőkre vezethető vissza.

 

És a legnagyobb probléma nem is az, hogy el volt repedve a cső esetlegesen, hanem, hogy a hűtővíz az utastérbe jutott, ami azt is jelenti, hogy egy padló- vagy dekoritlemez nem volt megfelelően rögzítve, ami viszont már egyértelműen nem a cső gyártójának a hibája.

Előzmény: sezo17 (94385)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.05 0 3 94390

Természetesen nem.

Előzmény: Scatty29 (94388)
g86 Creative Commons License 2015.08.05 0 6 94389

Nálam is az az első számú kérdés, hogy az elrepedt vízcsőből kikerülő víz ugyan hogyan jutott az utastérbe. A vízcső eltörik, ok, előfordul, a hozzáértők majd megállapítják, hogy pontosan milyen ok vezetett hozzá. De az mindenféle hozzáértés nélkül is megállapítható, hogy motortér és az utastér között nem szabadna átjárásnak lennie.

Előzmény: Snake-Mojzi (94346)
Scatty29 Creative Commons License 2015.08.05 -1 0 94388

FJX-227 akkor selejt?

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.05 0 3 94387

Gazdaságos megoldásként egy alktrész VH busz ülései lettek felhasználva.

Előzmény: 1244 (94386)
1244 Creative Commons License 2015.08.05 0 1 94386
15-29-ből végre kiszerelték a kényelmetlen műanyag üléseket, és kapott kék műbőr üléseket, de teljesen egyedit! :) (a fekete kapaszkodó persze maradt..)
sezo17 Creative Commons License 2015.08.05 -2 9 94385

Én meg azt mondom, hogy igenis lehet pozitív jelzőket aggatni. Nagyon sok olyan kollégám van, aki hatalmas tudással, gyakorlati tapasztalattal rendelkezik. Bárhol a maszek világban megállnák a helyüket. De azért dolgoznak itt, mert szeretnek itt dolgozni. És arról meg aztán végképp nem tehetnek, hogy ilyen a törvény adta rendszer, mindenben meg van kötve a kezünk és még mellette jó pár beszállító fejőstehénnek nézi a céget és halomra hozza ide a szemetét. És persze mellette kapják az ilyen és ehhez hasonló dicsérő megnyilvánulásokat is. Persze, hogy az a maradék lelkesedés is elszáll...

Előzmény: Törölt nick (94384)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.05 0 9 94384

A BKV-és műszaki állományra nehéz lenne pozitív jelzőket aggatni. Ellenben a BKV-és körülmények közt megállják a helyüket, a rendszer ezt követeli meg. A maszek világban a BKV-és munkavállaló szitokszó. A munkájára igényes műszaki munkavállalónak két lehetősége van. Vagy megszokik és lejjebb adja vagy elmegy. Ez a következménye a nevetséges normaidőknek, az alkatrész hiánynak, a kocsihiánynak, a kevés személyzetnek, a költséghatékonyságnak stb. stb. Taknyolás, hanyag, gyors munkavégzés. És persze a kocsiknak sincs gazdája, hogy bárki ténylegesen is odamenjen és szóljon, hogy te ezt elkúrtad, csináld már meg rendesen. Sokkal többet ér mint egy esetleges bérmegvonás.

A PKD project nagyon jó lehetőség lenne visszavezetni a dolgozókat a minőségi munka irányába, de ha később (vagy a PKD folyamán is) hiányoznak a feltételek, az egész hiábavaló volt.

Előzmény: Zahnrad (94378)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 -4 1 94383

Nem, nem megy. Azért áruld el, hogy mit szedsz, jó szernek tűnik :D

Előzmény: rm40 (94382)
rm40 Creative Commons License 2015.08.04 -1 3 94382

Dehogynem. Látom, hogy szerinted ezért is a BKK és személyesen VD a hibás.

Előzmény: Törölt nick (94381)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 -2 1 94381

Az értő olvasás úgy látom nem megy.

Előzmény: rm40 (94379)
rm40 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 94380

jav: kerékívébe helyett kerékjáratába.

Előzmény: rm40 (94379)
rm40 Creative Commons License 2015.08.04 0 2 94379

Busz élettartama <> vízcső élettartama. A saját autódat is szemétre dobod ékszíjcsere helyett?

 

Btw. nyilván a busz élettartamának volt köszönhető az az általam tapasztalt eset is pár hónapja, hogy egy kisVolvo hátsó kerékívébe menet közben le lehetett látni* egy elmozdult fedél miatt (a négy csavar helyett egy db műanyagbilinccsel volt "rögzítve") - szerencsére száraz idő volt.

 

*: meg még ki tudja mi fért volt át rajta...

Előzmény: Törölt nick (94372)
Zahnrad Creative Commons License 2015.08.04 0 0 94378

Sofőrpletykákból ugyan sokszor nem érdemes tájékozódni, de van az a szint, ami után hisz az ember a cifra történetekben is, főleg ha nyitott szemmel is jár.

Előzmény: sezo17 (94352)
430 322 Creative Commons License 2015.08.04 -5 1 94377

Ilyenkor a BKK busza, de ha vízcső törik/reped, akkor a BKV-é!

 

http://iho.hu/hir/hany-mentot-lat-150804

Előzmény: Törölt nick (94350)
KEd99 Creative Commons License 2015.08.04 -1 1 94376

Látatlanban mindenki nagyon okos, de van bármelyik topiktársnak is hiteles információja arról, hogy a csövet a tervezett élettartamán felül használták-e, a megengedettnél nagyobb teherbírásnak volt kitéve, vagy hogy mennyire volt ez előre látható probléma?

 

Ezen információk hiányában kár messzemenő következtetéseket levonni. Elképzelhető, hogy az üzemeltető a hibás, lehet, hogy az alkatrész gyártója, de akár szerencsétlen helyzetek véletlen együttállása is okozhatta az esetet.

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 -6 3 94375

Továbbra is tartom, hogy rengeteg droidságot erőltet rá az egyik három betűs a másik három betűsre. Ilyen a világoskék világ megváltás...

Előzmény: kristoof (94349)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 -2 1 94374

Gazdás és nem gazdás kocsik tipikus esete.

Előzmény: BPI-383 (94354)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 -1 0 94373

Vadnyugaton még a hibát sem tudják megállapítani, nem hogy javítani...

Előzmény: norbee601 (94364)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 -5 1 94372

Minden műszaki berendezésnek van egy élettartama. Ez a cső eddig bírta. Használt szemét, de legalább világos kék volt...

Előzmény: MCA-001 (94365)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.04 0 6 94371

Az eltörni, megrepedni készülő vízcső pont ugyan úgy néz ki, mint amelyik nem fog eltörni, megrepedni.

Előzmény: BPI-383 (94369)
sszu Creative Commons License 2015.08.04 0 0 94370

Éppen pár hónapja írtam egy levegővel megtörtént élményt, nekem szerencsére csak kellemetlen volt:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135266914&t=9157561

 

Erre az esetre pl. konkrétan emlékszem, jó pár csavar hiányzott a motortér ajtajából.

Előzmény: Snake-Mojzi (94346)
BPI-383 Creative Commons License 2015.08.04 -8 3 94369

Akármilyen cső volt, a BKV illetékeseinek a cső rendellenes viselkedését észlelnie kellett volna, és a buszt nem forgalomba engedni. Lévén, hogy egy ilyen jelenségnek egyértelmű előzménye a hűtő- keringetőrendszer működésében tapasztalható rendellenesség, melyet általában az autóbusz fedélzeti számítógépe jelez.

 

Érdekes, a JVP-ken észlelve, és jelentve volt csak az is, hogy forralja a vizet. Volt, hogy inkább ki lett hagyva vele egy kör, hogy lehűljön a hűtővíz, pedig ment volna még tovább (kb. 95 °C-os volt a víz, és 120 °C-ig bírja).

Előzmény: MCA-001 (94365)
AegonT Creative Commons License 2015.08.04 0 2 94368

Akkor tehát a baleset teljesen független attól, hogy C1-ben történt, ugyanez megtörténhetett volna Ikarusban, Volvoban, VHban is... 

norbee601 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 94367

Igen, de a 415 azért eleve ilyen üzemeltetésre is gondolva volt kialakítva. A Citaro nem...

Előzmény: BU 20-26 (94366)
BU 20-26 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 94366

Tudom, hogy lejárt, meg uncsi, meg hülyeség, meg minden, DE a BKV legsötétebb időszakában napi rendszerességgel utaztam 10 +-os 415ösökkel, amik csak jobb esetben láttak felújítást, és napi szinten robbantak le. Olyan, hogy valaki szarrá égett volna egy cső miatt, nem fordult elő, pedig akkor uralkodtak csak igazán balkáni körülmények a cégnél.

Előzmény: norbee601 (94364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!