A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az Euro 3 már teljesen elfogadható légszennyezést jelent (persze ha nem keresztben járnak a dugattyúi....), az euro 3 fölötti normák már csak bullshit.
Amúgy az "Összegző jelentést" nem illik/kell azonnal/napokon belül közzétennie az ajánlatkérőnek?
Nem, mert - ha tényleg úgy van ahogy írtam - akkor a tendernek csak a Közgyűlés döntése után lesz eredménye. Az összegző jelentés egyben az eredményhirdetés is.
Valójában oda kellene már tudatilag eljutni, hogy Pesten a Hungárián belülre, Budán az Árpád hídtól befelé és a budai körúton belülre Euro V alatti kocsi nem megy be. Minden lehetőség adott, de inkább a falu végén, meg azon is túl óvjuk a levegőt a legmodernebb buszokkal, közben a belső, sűrűn lakott területeken százezreknek füstölnek az arcába a 10-25 éves ócskavasak.
Miért is ne? Ha te rendelsz egy buszt egy különjáratot, nem reklamálsz, ha a klímás, emelt padlószintű cucc helyett egy Ik211-es érkezik? (Jó, Te lehet, hogy nem de egy átlag megrendelő igen. :-))
Utóbbiban nagyon tévedsz, ugyanis először a menetirányítónak KELL tudnia a hibajelenségről, mert az ő feladata a jármű mielőbbi pótlását vagy a vonali beavatkozást intézni.
Más kérdés, hogy erre egyre többen magasról tesznek és azért is a garázsnak szólnak. Volt már olyan, hogy a garázs utólag szólt, hogy amúgy ez a jármű lerobbant a végállomáson. Akkor már késő volt bármit intézkedni....
Egyébként meg azért van a zavarnapló, hogy a garázs kiolvassa belőle, hogy hol áll a kocsi és mi baja van.
Ok, akkor e-rendtartási tenderben s vélhetőleg döntött a BKV bíráló bizottsága, hiszen a d-tender eredménye egy hónapja kiszivárgott (Veke és Omnibusz)
A következő közgyűlés előreláthatóan szeptember elejei, tán 2. szerda. Az előterjesztések 3-4 munkanappal előbb felkerülnek a budepst.hu honlapra, tehát augusztus végéig nem nyilvános, ami akkor hirtelelen azzá válik - miközben az ég világon semmi sem történik.
Amúgy az "Összegző jelentést" nem illik/kell azonnal/napokon belül közzétennie az ajánlatkérőnek?
Azért itt vannak ám Urban legendek, mert soha egyszer nem kötbéreztek azért, mert Volvo helyett PKD ment ki, mint ahogy korábban azért sem, ha 415 helyett 260, csak elég sok levelet kaptunk korábban, hogy nem annyira szeretnék a 260-asokat a belvárosban. :)
Nagyon lefojtotta őket a műszak, pedig nem lennének rosszak. A BKK meg lassan visszapakolgatta a 99-esre, meg a 182-184-re, hogy boruljon a menetrend garantáltan és szenvedjünk vele. A széles ablakkereteket se értem a legelejétől kezdve, mivel pont a befúvás útjában van a keret... :( Ezért ilyenek.
Ha jól emlékszem, akkor még az előző Közgyűlés egyik utolsó ülésén arról volt szó, hogy a BKV lefolytatja a tendert, és ha konkrét ajánlatokkal (azaz számokkal) fog rendelkezni, akkor azt újra beviszi a Közgyűlés elé, hogy a Főváros eldönthesse, milyen irányba akar menni.
FJX-225-n is egészen tűrhető idő volt, de ehhez hozzátartozik, hogy teljesen kiherélte a klíma a motort, neccesebb szakaszokon bizony ki kellett kapcsolni...
Szomorú esemény: egy huszonéves fiatal nyarát, és élete nyaralását tette tönkre egy autóbusz. A Frankfurtból használtan beszerzett, 2001-es gyártású, idén 14 éves használt Mercedes Citarót a BKV 2012-ben vette állományba.
[...] Bővebben!Tovább »
Nem hogy nem erőgépek, hanem rettenetes, ordenáré szarok. Iszonyú csalódás volt évekkel ezelött, amikor egy LOV-os busz után kipróbáltam a szóló MCA-t, sehol, de sehol sincs még a LOV-hoz képest sem. Igazi trágya, egy vagyonürítő gép!*
*(Egy MÁV-os feljegyzésben találtam ezt, gondolom vagonürítő gép akart lenni...)
Tegnap ,MFW-508.Néni felszáll,elindul befelé,majd:Úristen! mondja,és gyorsan leszáll.Ő volt az egyetlen egész délután.Nagyon kellemes idő volt a kocsimon:)