A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Még jó, hogy nem BPI/BPO, mert így már csak kettő jöhet szóba: a 744 és a 745. Ha odaírtad volna, hogy 263-as, máris szűkítetted volna a kört. (Nincs semmi közöm a műszakhoz, csak így legalább kiderült, melyikről van kb. szó, mert a képről ez nem derült ki).
Ehhez meg kéne adni azt is, hogy az Ikarusok mennyit mentek - már amikor nem volt váztörésük/gyulladtak ki/rohadtak szét/stb.- két felújítás között, mert akiből dől a hülyeség az nem tudja.
Egy hete már "levizsgázott" LPZ-954 (a régi duh-kocsi), de a futárban még ismert rendszámként sem szerepel. Biztos, hogy levizsgázott? A vizsgában nincs benne a futárral való ellátottság minimum-kritériuma?
A 11-61 és a 11-70 kivételével itt van az összes szeptemberben érkezett kelenföldi 435-ös. A 11-40 és a 11-42 három napra (18., 19. és 20.) visszament, de azóta itt vannak.
98-168E-n nagyon jól beváltak, tanúsíthatom. Mondjuk utóbbira csúcsban szvsz csuklós kocsi kellene a gyártelepek utasforgalma végett (cserébe ki lehetne vezetni a 161A-t).
A hozzászólásnak csak az utolsó, szerintem nem komolynak szánt részére reagáltál. De ez itt már off, szerintem a Budapesti Buszközlekedésben folytassuk/folytassátok.
Kertvárosban azon kívül más szempont a járművek terén nem mérvadó pedig. A felsoroltak szerint egyébként javulna a helyzet pl. a 85/85E-n is, ott az általam felsorolt támpontok szerint Volvo 7700A/7000A kellene, hogy járjon, ugyanis az Örsöt érinti, nagy forgalmú, sík terepen közlekedő járat, így a belvárosi kategóriába esik bele.