Keresés

Részletes keresés

g86 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96374

Kőbe van vésve, hogy a 15-115 elsőajtós?

 

 ---

 

A "jó 405-ös" szerintem paradoxon. :D

Előzmény: Villámhetes (96367)
kristoof Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96373

Szolgálati közlemény! Az MUT-892 jobb oldali légcsatornájából a teljes buszon végig folyik a víz. Ez azért furcsa, mert egy csepp eső sem esett.

Villámhetes Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96372

Jelenleg szvsz az E91-es továbbfejlesztése(nyújtás+E6)sokba kerülne.Ennél jobb az opció lehívása,szigorúan min. 2 hónap teszt után,és ha minden oké,van 8-10 éve kifejleszteni a megfelelő midit a magyar gyártónak.

Előzmény: AegonT (96371)
AegonT Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96371

Az állítják 3000db PKD buszt tudnak évente legyártani, bőőőőőőven lenne keretük 25 kocsira. 

Előzmény: Villámhetes (96370)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96370

Hidd el,én is jobban örülnék a magyar,és megfizethető busznak,de jelenleg nagyon rágyúrtak az E6-os 187-esre,és ez az első számú cél.

Előzmény: AegonT (96369)
AegonT Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96369

Én jobban örülnék, ha V85.PKD lenne Atka opció helyett. Nem azért, mert ne bíznék az Atakban, de a V85 is flottába illeszkedne  (nagyjából) és így lehetne támogatni egy normális magyar midi létrejöttét. 

Előzmény: Villámhetes (96368)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96368

Sőt,az opció lehívásával mehetne óbudára is 22 kocsi.137-237(7),143-243-186(6),121(2),149(4)19+3 tartalék.Hétvégén 65/165-re is.Ha jól számoltam.

Előzmény: Villámhetes (96367)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96367

Modulok: 15/115 (?)

 

Ezt már én is hallottam,sajnos,de kialakításuk révén nem valók elsőajtós vonalra,pont a várba kellene tenni őket.A Karsanok meg a vári kirándulás után mehetnének a 27/39/191/237/251-es család/253-asra,tartalék a 2 ap.405,328,S91,+egy-két jó 405-ös.

Előzmény: 08-73 (96361)
IAtilla Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96366

Mai vendégek a 150-esen, telefonnal készültek, sajnos nem a legjobbak.

 

BPO-303 a Péterhegyi úton (központi tartalék, Dél-pesti autóbuszgarázs)

 

MTZ-649 Kelenföld vasútállomás M-on (központi tartalék, Boráros tér H)

fberci Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96365

A legutolsó felállás nem ez, ez csak a korábbi elektromos midi tender esetén lett volna így. Most úgy van, hogy ha jönnek az elektromos midik, akkor azok mennek a várba, és a Karsanok mennek Budán máshová.

Előzmény: AegonT (96364)
AegonT Creative Commons License 2015.09.19 -1 1 96364

Az Atkák és a Modulok is Várbuszok lesznek. Előőbbiek a 16-os családon, utóbbiak új viszonylatokon. 

Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96363

Az U10-esek jó helyen vannak ott, most is azok járnak részben ezen a két vonalon, miért vennéd el onnan, és adnál Hüvibe 405-öst?

 

A 27+39 az nincs 12-13 kocsi, itt korábban 4 kocsit írtak a 27-esre, a 39-es meg 2, a dugók miatt 3, de legfeljebb 8 kocsival ez a két vonal ki van adva. Akkor ugye marad 12.

143/186: 4

137-237: 4+1

118: 2 (csúcsban még egy szólót is beforgatnék oda reggel, hogy meg legyen a kiadás és sűríteni se nagyon kelljen)

 

A többi meg tartalék. A fenti vonalakra mind felesleges a szóló, reggeli műszakváltásnál a 118-ra esetleg kell, akkor vagy sűrítene vmelyik tartalék, vagy pl. lehetne azt, mint anno a 26-191 esetében, reggeli csúcsban szóló a 118, utána midi, és reggel addig menne pár kört a 26-oson 1 vagy 2 midi, reggel fél 8-ig ez nem hiszem, hogy gond lenne ott, nyáron meg úgyse lenne erre szükség.

Előzmény: BPI-383 (96362)
BPI-383 Creative Commons License 2015.09.19 -8 2 96362

A leosztást így kéne a villany Modulok érkezése után:

 

Karsanok: 16-os család

 

Modulok: 15/115 (?), 26 (csak ősztől tavaszig), 27, 39

 

U10-esek: 157, 191

 

S91, és a garázstuning 405-ösök: 241/251-es család, 253 (?)

 

A 20 Modulot, ha igazságosan, és a rendet nem túlzottan megbolygatva akarod eloszlatni a rendszerben, akkor a 26-ost és a 15/115-öt hagyd ki a számításaidból. A 15/115 vagy midiként sűrítve, vagy szólóként működőképes. Vegyes üzemet nem igazán tudnék oda elképzelni, max. úgy, hogy kora reggel késő este oda átszerelnek a Modulok. A 26-oson pedig az időjárásfüggő forgalom miatt nem célszerű midit alkalmazni szvsz. Ha szebb idő van, hiába vagyunk idényen kívül, a midi kevés lesz az utasok elszállításához. Hiszen ősszel, kora illetve késő télen is, ha szép idő van, jó kikapcsolódást jelent a Margitszigeten sétafikálni, vagy elmenni úszni egyet a Hajós Alfréd uszodába. A 27, 39 rendben van, de oda szerintem 12-13 kocsira van igény max. Marad a rendszerben még 7 kocsi. Ha úgy számolunk, hogy a 10%-uk legyen tartalék akkor is még 5 darabot el kellene szórni valahová.

 

Egyébként én felcserélném a "garázstuning 405-ösöket" és az U10-eseket: Az U10-esek jöjjenek a 241/251-re, a többi menjen a 157-re és a 191-re.

 

Egyébiránt a 253-as midiesítésével ne számoljunk. A BKK lehetséges, hogy fel fogja használni más kapcsolatok kiszolgálására, ami igényli a szóló kocsit.

Előzmény: 08-73 (96361)
08-73 Creative Commons License 2015.09.19 -1 0 96361

Vagy ott, bár az is lehet, hogy a 27-esen két ap. lesz: S91 és az egyik átszerelő U10.

 

A leosztást így kéne a villany Modulok érkezése után:

 

Karsanok: 16-os család

 

Modulok: 15/115 (?), 26 (csak ősztől tavaszig), 27, 39

 

U10-esek: 157, 191

 

S91, és a garázstuning 405-ösök: 241/251-es család, 253 (?)

Előzmény: Törölt nick (96356)
gorcher Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96360

+ k-906, r-704, r-706, r-726, r-737. ha mindig beírnám, mindennap írnék egy ilyet és még elküldenétek valahova messzire :)

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (96328)
AegonT Creative Commons License 2015.09.19 -2 1 96359

Na ja, de mintha az Atkák csak a VÁrban járhatnának, mert a 16-os család fejlesztésével kapcsolatban lettek beszerezve (ez rémlik) a Nokiásdobozok megint csak a Várban járhtanak, máshol még több gondot jelentene a létezésük, így az összes többi vonalra kell más. 

Előzmény: 18-09 (96348)
Humarci Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96358

Lacus írta megtartanak tartalékba pár midit ha gond van valamelyik típussal

Előzmény: Lazlo Gogolak (96357)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96357
Mi lesz, ha megszívjuk akár a Karsanokkal, akár a villany modulókkal? Finoman szólva nem egy életbiztosítás egyik se, hogy bárkit is utol lehet érni probléma esetén?

A 405-ösök gondolom a 3 kivételével azonnal kuka (esetleg menekültszállítás :D )
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96356

( MIDIBUSZ)

 

16-16A:          13 db+1 S91=14 -> 14 Atak Karsan

27:                   3 db +1 ap = 4

241(A)-251(A): 2 db (2)

--------------------------------------

                                 (20+2)

 

 

1) Várható esetleg, hogy amikor a 16-os buszcsaládon csak Atak lesz, hogy akkor nem dobják ki mind az összes erről a vonalról felszabaduló 405-öst, hanem bedobják őket pl. a 39-esre 3 db-ot, 191-esre 2 db-ot? Van olyan 5 db midi, amit még a 16-oson szolgálók közül meg lehet tartani, mert kicsit jobb állapotú és kevésbé füstöl? (az LZZ-328-on kívül!)?

 

2) Az S91-es pedig a 27-esen lesz törzsvendég decembertől, ugye jól sejtem?

 

3) Múltkor egyébként a 129-esre is beugrott egy midi. Gondolom 5-6 régi midivel azért már mérsékelődne a szólóhiány.

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96355

Hogy 308/309 volt e nem tudom,de Lecco városában volt szerencsém menni midi Van hollal, eszméletlen jó busz volt, olyan szépen felment 800 métere a kis hegyi utakon  hogy öröm volt vele utazni.

Belső és külsőre teljesen olyan volt mint a Svájcból beszerzett gázos,csak kisebb volt a busz mérete.

Előzmény: trizs77 (96349)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96354

Főleg, ha valamelyikről a hírhedt elődhöz hasonlóan pár hónap alatt kiderül valamilyen konstrukciós gyengeség, amire jó esély van.

Előzmény: 18-09 (96348)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96353

de amúgy egy vicc hogy 15 éve nem képesek beszerezni 50 kib...ott midibuszt:D

Előzmény: Lazlo Gogolak (96352)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.19 0 3 96352

Azért várjunk hiteles forrást is, az Omnibusz sokszor ír f@szságokat, amikor brékingel.....

Előzmény: Törölt nick (96330)
g86 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96351

Nem védem az S91 árát, valamit félreértettél. Szerintem is messze drágább az elfogadhatónál.

Előzmény: kristoof (96346)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.09.19 0 5 96350

FKU-911, -914. Marhára kellettek ezek a monitorok, mi? Ha a haver cége szereli fel, az se baj, ha nem működik (és ha működik, akkor is szarul)?

trizs77 Creative Commons License 2015.09.19 0 1 96349

Emberi számítással csak a Sprinter 77 marad normális midibusznak! :-)

 

-----------------

 

A még emberibb  számítás szerint pedig a  Van Holl  308/309 páros marad ideális városi midi autóbusznak...........................:-))

Előzmény: kristoof (96346)
18-09 Creative Commons License 2015.09.19 -1 3 96348

Lesz a 20 mutyi elektromos hulladék, a 16 szarszan, ~3 garázstuning 405+egyéb megtartandó förmedvények, a selejt91 meg a 3 Solaris.

 

Bőven elég. ~50 busz, ~6 típus. Gyönyörű. Az ilyet mutogatni kéne elrettentésre. +remélem még befigyel 1-2 full idegen típus a miheztartás végett a mobiléről :D

Előzmény: AegonT (96347)
AegonT Creative Commons License 2015.09.19 0 0 96347

Mi lesz a megoldás így? Nem lesz ezek helyett semmi, lesz új kiszervezős midi tender, jön az Atak opció, jön a V85.PKD, vagy valami más?

Előzmény: kristoof (96346)
kristoof Creative Commons License 2015.09.18 -1 1 96346

Ez az átka a kisipari, de minőségi gyártásnak. Akárhogy is nézzük, de kurva drága ez a kisbusz, hiába próbálja védeni g86 az árat. Én ha üzemeltető lennék tutira nem vennék S91-t. Főleg a Rába miatt nem. Mondjuk én nem vennék Karsant sem, mert elég sok gányolás van benne és kezd egy kicsit mutyi szaga lenni az Erdogan látogatás és az eltűnt 11 férőhely miatt.

 

Emberi számítással csak a Sprinter 77 marad normális midibusznak! :-)

Előzmény: Dante001 (96343)
AegonT Creative Commons License 2015.09.18 0 0 96345

*S91


Előzmény: AegonT (96344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!