Keresés

Részletes keresés

gorcher Creative Commons License 2015.09.22 0 0 96487

Visszaszívom a 12-67-et. Vasárnap távolabbról úgy tűnt, hogy fényezték és mivel állt 10 napot én is beírtam vsz-re. De ma két centiről megvizsgálva biztos, hogy nem történt vele semmi.

Előzmény: 1244 (96478)
Dundikalika Creative Commons License 2015.09.22 0 1 96486

Huh, nagyon osztjátok a midiket, pedig a jelenlegi vonalak nincsenek kőbe vésve. A 39-es pl. könnyen lehet, hogy beolvad majd a 102-esbe, hiszen a körjáratokat meg akarják szüntetni, az Aporról ma még a 110 és a 112 egy irányban megy fel, de ha az egyiket megfordítják, már ki is van váltva a 102-es kör nagyobbik fele. Szóval a 102, ha nem is a Határőrig, de a Székács utcáig feltár, akkor ott talán már a szóló kihasználtságára is van esély.

Zahnrad Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96485

Bár lehet csak a vesztett tender ténye a motivációjuk, a BKK csak 33 fős/4m2 befogadóképességet várt el.

Előzmény: Zahnrad (96484)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96484

Erről beszélek. Ez az egy tipbizük van, de nem lehet, hogy mással nyerték meg a tendert? Még nem néztem utána, csak a madárcsicsergés erős.

Előzmény: AegonT (96483)
AegonT Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96483

Nem tűnik opciósnak az Atak belső tere, mindegyik ugyanúgy székezett, akárhova is kerül. A honlapon is csak ez az üléselrendezés van fent. 

Előzmény: Zahnrad (96482)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96482

Vagy inkább idő és tőke híján meg nem szerzett tipbiz kiterjesztés az adott utastér/üléstípus kombóra. Látott már ilyet a világ, hibrid Volvo a neve. Ott a Rába ülés az egyik ok. Itt is ki fog derülni, nem kell félni.

Előzmény: AegonT (96480)
tupolev Creative Commons License 2015.09.21 -1 2 96481

Egy darab összeszolózott sarok alapján mondasz véleményt egy buszról?

Ilyen részletet egy Conectóban is lehet találni.

Előzmény: BPI-383 (96479)
1244 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96478
Nem voltam benne biztos, mert még kerékfényt se kapott, de arra emlékeztem, hogy szeptemberi vizsgás és most állt is 10 napot.
Előzmény: gorcher (96470)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96476

Reggel ha nem verődnek el, akkor is tele van mindegyik pl. a Leheltől befelé. Nem jön mögötte üres. Az elverődés később jellemző.

 

(Azért voltak kedvenceim régen a vonalon: olyan öreg, aki egy irányban annyit késett, hogy szinze kimaradt egy indulás, fel se szálltam. Kifordult a Gogolból, a követő kocsi ott volt 2 perc múlva. Már a Jossuth téren utolértük, ha lenne lehetőség ki is előzte volna a fiatal jv. A Rádayban már nevetséges volt, ahogy a virágládákat alig bírta kikerülni (centizett 1,5 percig), a fiatal srác meg 10 mp alatt átjutott ugyanott. Nem minősíteni akarom, nehéz vonal volt és az most is, de nagy élmény volt. :)

Előzmény: Spaceliner (96474)
BPI-383 Creative Commons License 2015.09.21 -8 0 96475

Nem tudom te mit olvastál, de helyesen van leírva, hogy "esztétikai minőség". Úgyhogy kár ilyen primitív ürüggyel védened a Karsant. Egy új buszban ne legyenek ilyen bagatell hibák. Ennyi a véleményem, és minden olyan ember véleménye, aki nem elfogult.

Előzmény: AegonT (96458)
Spaceliner Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96474

15-össel napközben csak egy gond van: mivel rendszeresen 20 perces lyuk van a vonalban, a városi közlekedés sajátosságai és egyéb dolgok miatt, ezért napközben mindig van egy-egy rommátömött kocsi, mögötte a 115-ös 3 utassal és egy 30 éves kohószökevénnyel.

 

Midisíteni minimum 5-6 perces csúcsidejivel szabad, különben a szóló kell a szétverődés miatt.

Előzmény: Közlekedésguru (96434)
tupolev Creative Commons License 2015.09.21 -1 3 96473

Legalább várd már meg, amíg forgalombaállnak és kipróbálhatóak, mielött itélkezel.

Előzmény: AegonT (96463)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.21 0 1 96472

Köszönjük a jó hírt! Melyik vonalon várható? (39-esre esetleg?)

 

Valamelyik nap jeleztem a múlt héten, hogy az MFW-514 elég fura hangot ad ki. Ma sem változott, ismét a 253-ason "tüsszögött". Jó volna ránézni, mielőtt leég! :)

Előzmény: Törölt nick (96436)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.21 0 2 96471

Az FPT újabban keménykedik, valóban, de a váz azért még viselkedhet a hírhedt elődjéhez hasonlóan.

 

@g86: Én csak egyszeri utas vagyok, valahogy az utastér érdekel. Sose tudtam megérteni az olyan buszteszteket, amikor a kamionsofőr bácsit berakják az ülésbe, az meg leírja, hogy milyen jó vezetni a hót ugyanolyan gépészetű (ZF) buszokat. Mi a busz célja? Embereket szállítani, akkor talán essen már szó arról is, hogy az eredeti célnak hogyan felel/nem felel meg.

Előzmény: kristoof (96445)
gorcher Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96470

12-67 nem ?, hanem ! :)

Előzmény: 1244 (96462)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.21 0 1 96469

Korrekt mérés kellene erre a vonalra is.

 

Én még 412-essel voltam utoljára rajta...

Előzmény: Közlekedésguru (96468)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96468

Azt lehet, hogy ha pl. a 237 midi, akkor oda/onnan garázsba a 15-ösön áll be/ki Kföldről. Így lehet. Vagy hétvégén talán... de napközben kell a szóló, vagy azt megközelítő kocsi, mert a 8 méteresekkel utaslemaradásos lenne. Így is gáz, hogy az összevonás óta pl. ritkább a reggeli csúcsban, mert előtte is teltházas volt egy-egy szakaszon...

Előzmény: Közlekedésguru (96467)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96467

OK, de hiába volt sűrítve, a 405-ös kevés volt, az Atak is kevés lenne...

Előzmény: Villámhetes (96437)
AegonT Creative Commons License 2015.09.21 -1 1 96466

Valahol 200 környékén járhat a legyártott Atakok száma:
45 kocsi
53 kocsi
8 kocsi

Januárban az lett mondva, hogy készült valakinek 25 EEV+35 E6 kocsi, ott vannak a gyári képen a vörös Atakok, meg készült meg vagy egytucat különféle színű-szagú kocsi. 

Előzmény: AegonT (96463)
AegonT Creative Commons License 2015.09.21 -1 1 96465

Éljen soká a kommunizmus, világ proletárjai egybe süljetek!

Előzmény: Lazlo Gogolak (96464)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.21 -1 1 96464

Kit érdekelnek a tenderek? Egyedülaz számít a busz fos-e vagy nem. A Karsan meg az.

Előzmény: AegonT (96450)
AegonT Creative Commons License 2015.09.21 -1 1 96463

A tender előtt volt 60 Atak, azóta is készült jópár, ahogy az látszott a BKK gyári képein... Ez a 16 kocsi (ingyen) életmentés, mindenképp szükség volt rájuk, mert a Vár+Ik405 az rossznak is vicc. Reméletőleg a bukott kiszervezős helyett valami értelmes midi jön, és abban is, hogy a 20db-os e-tender eltűnik a KDB süllyesztőjében, és akkor akár el lehetne azt érni, hogy ne legyen több Atak, és, hogy ami van, az az állomány legrosszabb midije legyen. Csak, ugye a Sola nem épp sikeres Pesten, pedig tőlük lehetne venni sima és emidit is, többféle hosszban. Vagy megpróbálni (ha még lehet) a V85-öt, hogy legyen végre egy normális magyar midi. 

Előzmény: kristoof (96461)
1244 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96462
03-06, 08-62, 12-67(?) @vsz
kristoof Creative Commons License 2015.09.21 -1 2 96461

Azért én nem nevezném ezt a Karsan beszerzést sem makulálatlannak. Ha épp nem jár erre Erdogan és odafent nem úgy gondolják, hogy a törökök seg.ét kell nyalni, akkor ez most nincs. Lehet jobb lett volna. :-(

 

Az a baj, hogy megint kísérleti terep lett a BKV. Összesen eddig legyártott 60 busz nagyon kevés. Hatalmas csoda kell ahhoz, hogy ezek az igénytelenül összegányolt kocsik beváljanak.

 

A Credo fényévekkel jobb buszokat gyártott és gyárt a mai napig.

 

(Amúgy a múlt héten kétszer is megnézhetted volna a kocsikat.)

Előzmény: AegonT (96450)
gorcher Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96460

Elképzelhető, mert mindegyik oda kiadott kocsi knorros.

144-esen van kettő egyébként a négyből.

Előzmény: prOBIgy95 (96459)
prOBIgy95 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96459

Arról van infótok, a 168E-ről hova lettek a Conecto-k? Hétvége óta 412-esekkel biztosítják az ap. számokat.
Ez végleges állapot vagy csak ideiglenes (KNORR-ozás, vagy a Helikopter utca felújítása miatt)?

AegonT Creative Commons License 2015.09.21 -1 2 96458

"esztétiaki minősége"

Nincs több kérdésem. 

Előzmény: BPI-383 (96456)
rm40 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96457

Köszönöm mindenkinek a választ!

BPI-383 Creative Commons License 2015.09.21 -10 0 96456

Láthatta a nagy közönség, aki vette a fáradságot és megnézte elfogultság nélkül alaposan a képeket, hogy az esztétikai minősége a járműnek messze alulmúlja az elvárható szintet. Az utastér elrendezése is fertelmes. Ha szerinted ilyen a jó, Budapestre való midibusz akkor neked kellene elég sokat okosodni specifikálás téren. És az a szomorú, hogy kristoof legalább beismeri, hogy nem jöttek be a számításai, te viszont szajkózod tovább a hülyeséget...

 

Csak, hogy értsék a többiek, akik esetleg nem olvasták a híreket, nem látták a képeket, hogy miről beszélek:

 

http://totalcar.hu/galeria/totalcar/hirek/2015/09/16/karsan_atak_az_uj_midibusz/11

 

 

Előzmény: AegonT (96450)
zoli07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96455

Úgy tudom a 149,és a 32-en knorr van

 

Előzmény: rm40 (96451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!