Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2015.09.21 -1 0 96445

A gépészetet igazán elrontani csak a hűtés alulméretezésével lehetne, de nem hinném, hogy az FPT rábólintana a beépítésre, ha elnéztem volna valamit a törökök. :-) Szóval a gépészet biztos fain, Pláne hogy Rába futómű van a kocsi alatt.

 

Sokkal jobban félek a Karsan elektromos rendszerétől! Ott még lehetnek csúnya meglepetések.

Előzmény: Törölt nick (96442)
AegonT Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96444

Azt lehet tudni, hova lett az a 11 állóhely? 

Előzmény: Törölt nick (96442)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.21 -2 0 96443

Már várom,mikor írsz róla cikket:)

Előzmény: kristoof (96439)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.21 0 2 96442

Az, hogy a kidolgozása nem első osztályú, az vitán felüli.

De állíólag elsőre a járművezetők és a gyárban járt kollégák szerint Chokito, azaz gépészetre oké, rendben van.

Előzmény: kristoof (96439)
kristoof Creative Commons License 2015.09.21 -1 1 96441

A King Long sokkal igényesebben van kidolgozva. Inkább olyan, mint az első Alfa buszok. Na, de inkább örüljünk, hogy ez is van! Mert ha épp véletlenül nem szól bele ebbe a beszerzésbe a magasabb politika, akkor még most sem lenne egy darab midibusz se a fővárosban!

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (96440)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96440

Hmm, csak nem King-Long 2.0? Reméljük a fűtés jó benne, és nem nagykabátban kell vezetni télen.

Előzmény: kristoof (96439)
kristoof Creative Commons License 2015.09.21 -1 1 96439

A Karsan Atak ára egyenes arányosságban áll a minőségével sajnos. Mondjuk én speciel tízmilliót sem adnék érte.

 

(Ilyen minőséggel Európát nem lehet meghódítani, csodálkoznék, ha tömegesen vásárolnák a kontinensen.)

Előzmény: Villámhetes (96437)
EKW-531 Creative Commons License 2015.09.21 0 1 96438
Az EU - Törökország vámuniós szerződés értelmében nincs vám, az import áfa meg visszaigényelhető (egy jó fél év mire visszajön).
Előzmény: Villámhetes (96437)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.21 -2 0 96437

Írtam is,hogy sűríteni kéne.Bár most kiszámoltam,hogy 10 perc helyett 7-8 perces követéssel sem éri el egy szóló Volvo kapacitását(534 vs. 464 fő/óra),hát igen,nagyobb midi kéne oda.Ami furcsa,hogy az U10 befogadóképessége is 58 fő,valamit nem jól számoltak..

 

Más:Karsan árlista:http://www.karsan.com.tr/images/pdf/ATAKEylul2015.pdf

 

A legdrágább minden extrával 30 milla,igen barátságos ár,kár,hogy rájön a szállítás+vám+áfa,az alkatrészcsomag pluszban oké.

Előzmény: Közlekedésguru (96434)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.21 0 3 96436

LPZ-954 levizsgázott, hamarosan forgalomban.

Előzmény: Törölt nick (96433)
MCA-001 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96435
Ma kint van a Miki, 93A-n láttam:-)
Előzmény: Törölt nick (96244)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.21 0 1 96434

9,5-es igen, 7-8 méteres biztos NEM elég a 15-ösre. A 405-ösök leszerepeltek a 15-ösön és a 133-ason is. Kipróbálták, kevés. Az U10 már talán-talán, reggeli csúcsban sűrítéssel napközben már elég elég lenne a jelenlegi menetrenddel. Belváros, szűk, jobb lenne a kisebb, de nem a 7-8 méteres midik. A 15/115-re NE!

Előzmény: Villámhetes (96390)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96433

Levizsgázott már a második DUH? Rendszám?

BPI-184 Creative Commons License 2015.09.21 -1 5 96432

04-38.:)

 

MCA-001 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96431
Mikor lesz a "nagy" karsan teszt?
Kelenföldön már 5db Karsan busz van.
2db kék, a fehér tesztbuszt egy szintén fehér, de hátul csak egy ajtós + egy Lánchíd matricás Jest.
gorcher Creative Commons License 2015.09.21 0 0 96430

Ha volt, ha nem volt:

01-24 is visszatért (kívül nagyon jól néz ki, belül nem láttam, kijelzőt ő sem kapott), ma 46/F9.

g86 Creative Commons License 2015.09.20 0 1 96429
Szerintem sezo és csapata összeteszi a két kezét, ha csak ennyi gond lesz vele. :D
Előzmény: Zahnrad (96422)
W25 Creative Commons License 2015.09.20 0 9 96428

Ma délután a 212-esen valaki vonalbejáráson járt.

Az első ülésen ülve folyamatosan jegyzetelt! 

A sofőr külön felhívta néhány "apróságra" a figyelmét. 

Mikor a Királyhágó térre fordultunk: "Ha, látod a 105-öst jönni, akkor a megállóban mindig várd meg az átszállókat"!

 

Így is lehet dolgozni....... MFW-526

prOBIgy95 Creative Commons License 2015.09.20 -1 0 96427

157-re mehet kisebb kapacitású busz, cserébe legyen sűrűbb a követés.

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 96426

Ráadásul a 157-re elvileg jövő évtől még kisebb buszok - S91-esek - mentek volna. Az U10-esek pedig a 191-re kerültek volna át.

Előzmény: Bence Vér (96425)
Bence Vér Creative Commons License 2015.09.20 0 0 96425

Elnézést a beleszólásért , de ha karsan lenne a 157 en abból nem lenne sok jó , a most ott lévö U10 - eken csúcsidöben nem hogy ülöhely nincs , de full tele van a busz és lassú az utascsere , ha a karsanok mennének oda akkor nem tudom mi lenne ott csúcsban , egyébként hétvégén 157A ra is U10 van kiadva és ez nem valami szerencsés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 -2 1 96424

Akkor legjobb ha elfelejtjük a +24-es Karsan opciót, PKD V85-öt kéne akkor kifejleszteni.

Előzmény: Törölt nick (96423)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 -1 4 96423

Akkor hozza a török minőséget (Lásd: OFF NCA-402 már az első üzemnapján lógó burkolatai).

Ha ezek mellé bejönnek a Modulok és olyanok lesznek, mint az MWT-110, akkor lehet, hogy még a 405-ösöket is visszasírjuk majd.

Előzmény: Zahnrad (96422)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.20 -1 5 96422

Nagyon egy silány vacaknak tűnik ez a Karsan Atak. A második ajtó első szárnya simán elkaszálhat egy elé állót, hiányzik innen egy szélfogó. Az ajtómozgatók körülfoghatók. Az elhúzható ablakok lötyögnek a keretükben, nehéz kinyitni őket. Hátrafelé a lépcsők magassága nem egyenletes. Nagyon trágya valaminek tűnik elsőre.

hamzsabusz Creative Commons License 2015.09.20 0 0 96421

Várjuk meg a "Sasadi csomópont" átadását, akkor úgyis lesznek változások...

Előzmény: Törölt nick (96414)
BY-75-98 Creative Commons License 2015.09.20 0 1 96420

Pontosan!! De hát az okosok max még jobban el tudják cseszni Gazdagrét közlekedését, de javítani, azt nem! Meg lássuk be nem is akarják!

Előzmény: Humarci (96415)
BPI-383 Creative Commons License 2015.09.20 -4 0 96419

Odaát válaszoltam.

Előzmény: Törölt nick (96414)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 96418

A 39-es busz csúcsidőben elvisz 15-20 utast, amire abszolút egy midi elegendő. Napközebn láttam már olyat, hogy 2-3-4 ember volt a buszon. Hétvégén délelőtt még a Fény utcai piac miatt népszerűbb, egyébként nem.

 

 

(39-esről másképp)

A megoldás az lenne egyébként, ha ezt az egész vonalat valahogy átszerveznék (kettébontanák). A Széll K. tér átadása után úgyis változni fognak a vonalak, és akkor lehetne 1-2 vonalat a Batthyányiig meghosszabbítani "piac" miatt. (pl. 128-129) A Fazekas utcában pl. több nyugdíjas használja/ná, no meg panaszkodik, milyen ritka a 39-es.

Vagy akár a 102-es Batthyány téri hosszabbításán is el lehetne gondolkodni. (mert úgyis visszajön a 291-es, és Budagyöngyéig ott lesz a villamos)

Értelem szerűen a Kis-Svábhegyen élők sem maradnának kapcsolat nélkül, mondjuk a 91-est kaphatnák meg. A mostani 91-es úgyis visszarövidülne a Széll Kálmán térig, úgy viszont legalább a téren se lenne annyi állomásozó busz, és továbbmehetne a 39-es vonalán.

 

Előzmény: vrobee (96393)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.09.20 0 2 96417

A 137 csak azért szóló már nagyon régóta, mert egy 405-ös egyszer elszállt a vonalon, szó szerint. De vmi jobb midi talán nem repül majd le a meredek lejtőn... Most őszintén, mikor indokolja azon az utasszám a szólót? Majdnem mindennap látom, néha használom is a vonalat a lenti részén, esetleg suli időben 7-8 és 14-15 között fordul elő olyan, hogy van több álló utas is, amúgy 20-30 utas van max, de inkább 10-20. Tömeget azon még sosem láttam.

Előzmény: 08-73 (96400)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 -1 0 96416

 

 

Mivel a 16-16A-116 vonalon elektromos busz jár majd, ezért 20/14 kocsi már el is kelt. (14+2 tartalékkal együtt)

Maradt 4 kocsi, amiből 3-at a 27-esen lenne érdemes használni, mert ilyen magasságkülönbségnél gazdaságosabb. Negyediknek az E5-ös S91 lehetne.

Az elsőajtós járatokat azért nem bolygatnám nagyon, mert akkor megint rengeteg hajléktalan lepi el ezeket a buszokat. (A tiszta ápolt hajléktalannal (ami sajnos szinte nincs), nem lenne gondom, hogy bliccel, de a kellemetlen szagúak azért idegesítenek.)

 

A Karsanok mehetnének más vonalakra:

 

39:   3 db

137: 4 db

157: 3 db

191: 2 db

237: 2 db

-----------------

        14 db (16 )

 

A 4/3 Solaris Urbino 10-et a 129-esen lehetne bevetni, ott se olyan nagy a forgalom.

241(A)-251(A)-ra meg ott van a két DUH.

 

 

És ha így vesszük, már nincs is több midi. Tehát, ha a 15-115, 26, 186 vonalakra is midi kéne, akkor venni kell még. Vagy gyártani PKD V85-öt!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!