A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Megnéztem mobilitás napon az új KARSANT. És gyalázat a beltere. Lehet hogy ócsó vót, meg hiper-környezetbarát (ami persze nem igaz), de nekem az az elsődleges, hogy elférjen az ember benne kényelmesen. Márpedig ebben nem fog. Az első ajtó ugyanis akkorára nyílik, hogy full belóg a felszállási zónába, a belteret pedig idegesítően leszűkíti a két ajtó közé berakott 3 dupla ülés. Mondjuk utóbbiak még kiszedethetőek lehetnének (ha a BKK-t ez érdekelné), de az első ajtó tuti marad ahogy van... Ami vér ciki!
Ma, az európai autómentes napon egy olyan évfordulóról emlékezünk meg, melyet mostanában ünnepelhettünk: tíz évvel ezelőtt, 2005 szeptemberében teljesen új éjszakai közlekedési hálózat állt fel Budapesten, változó járatszámokkal, új menetrendekkel és útvonalakkal. Az[...] Bővebben!Tovább »
Pöcsfejkémnek nem tűnik fel, hogy ugyanezeket a buszokat mellesleg fizető utasok is használják nap mint nap. A cikk persze nem kommentálható (bárcsak linkelhető se lenne)...
Az adagolókon valóban állíthattak volna, mert 65-70 Km/ó-val Röszkétől Hegyeshalomig, hááát...
Azt többektől is hallottam, akik részt vettek ezen a "kiránduláson", hogy nem állhattak meg, mert szétszéledtek volna a menekültek. Az egyik buszra jutott 2 rendőr, a másikra nem. Az hab a tortán, menekültekkel kitömve álltak be a Dél-pesti garázsba tankolni.
Off: nemhogy örülne hogy ingyen elviszik a p....ját annak, aki állítólag gyalogolt Szíriából a szerb határig, hanem még nem tetszik neki a kiszolgálás....
A 39-est már jó párszor meg akarták szüntetni, de valahogy mindig megmaradt (lakossági tiltakozás,..., mert más busz arra a részre nem jár). Ezt a vonalat max. csak átalakítani lehetne.
(1)A BKK minden párhuzamosságot megszüntet. (pláne ha az 59-es Hűvösvölgyig jár, miért járjon mellette esetleg pár utassal egy busz is? Azok majd Budagyöngyénél átszállnak a 291-re.)
(2) A BKK honlap/menetrendeknél még mindig szerepel, hogy nem közlekedik. (ha megszűnt volna, már rég levették volna.
(3) A 91 és 102 buszok azért lettek hosszúak, és a 291-es inaktivitásával előbbi sűrűbb is, hogy a kettészakított 61-est valahogy összekösse. Ha a 61-es ismét összekötve fog járni, ezek a viszonylatok "visszaalakulnak". A 91-291-es ismét felváltva lesznek 10-10 percenként. Akkor már felesleges is lenne egy 10 percenként közlekedő 91-es.
Az miért jó, hogy a 149-est egy olyan héten mérik, amikor a legdugósabb terelése van, így se a menetideje nem mindig stimmel, és az utasok is kevésbé választják.
Visszaszívom a 12-67-et. Vasárnap távolabbról úgy tűnt, hogy fényezték és mivel állt 10 napot én is beírtam vsz-re. De ma két centiről megvizsgálva biztos, hogy nem történt vele semmi.