Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2015.09.26 0 15 96663

A 4 percező 11-esen pl. semmi szükség 100%-ap-ra, amíg a 30 vagy 60 percező járatokon akár 2 magaspadlós is jön egymás után. Először a ritka járatokat kellene feltölteni teljes ap-val.

Előzmény: Dr.V.ker. (96653)
nemeza Creative Commons License 2015.09.26 -1 1 96662

Ha el lehetne úgy osztani a kocsikat, akkor miért ne? ..

Másrészt a kórházakba nem csak a helyiek járnak, remélem nem kell kórházba menned max. szüléshez :)

Előzmény: 18-09 (96660)
kristoof Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96661

Feltűnnek a BKV új buszai is :-)

 

http://hvg.hu/kkv/20150923_Elektromos_buszgyarban_jartunk

18-09 Creative Commons License 2015.09.26 -7 9 96660

Máshol a töredék ennyi nyugdíjból élők meg 266-osossal pattognak, ami hétköznapokon jön naponta 3x. 

 

Had ne sajnáljuk már a jómódú, soha az életükben valódi munkát felmutatni nem tudó burzsoá budai nyuggereket.............. egyem meg a szívüket, szökő évente jön egy 260-as. Borzalmas. Jó, hogy nem szaladgálnak az ombudsmanhoz, meg Strasbourgba............. 

Előzmény: Normann Backs (96658)
nemeza Creative Commons License 2015.09.26 0 2 96659

A típuskiadást ki határozza meg? Az oké, hogy az AP számokat a BKK osztja ki a szolgáltatóknak megjelölve, hogy szólót kér.

De a BKV saját maga dönthet arról, hogy

Ikarus 412

Ikarus V127

Mercedes Citaro (C1)

Mercedes Conecto

VanHool A300 / A330 / A330 CNG

Volvo 7000 / 7700

Volvo-Alfa Cívis 12

vagy más egyéb járjon egy adott vonalon?

 

Korábban volt szó arról, hogy az egyik MFW-s kocsi kapott más áttételű hátsó hidat és átprogramozott váltót, hogy jobban bírja a hegymenetet.

Visszakanyarodva a leosztáshoz. Az üzemeltetési tapasztalatok fényében pl. a hegyi vonalakra van "típus / altípus korlátozás" házon belül? Nyilván pótlás stb üt mindent, de preferenciák lehetnek..

 

A múltkoriban valamelyik Hajdús 260-as (GNX / GXW) nagyon korrektül ment fel a Hegyalján Erzsébet-hídi kanyartól Sánc utcáig teltházzal vmax=50kmh ! A 216-oson is volt szerencsém az egyik 263-ason utazni, minden különösebb erőlködés nélkül zúzott fel a várba - jó ebben az esetben vagy 5-en ültünk a buszon...

 

 

Előzmény: Dr.V.ker. (96653)
Normann Backs Creative Commons License 2015.09.26 -2 4 96658

A 155/156-ason eléggé gáz a jelenlétük, ott van egy csomó rendelőintézet, kórház, Pető Intézet, stb. meg egy csomó nyugdíjas lakó, nem lepődnék meg rajta, hogy megint egy csomó panasz érkezett, és ezért fognak újra eltűnni a 260-asok a vonalról.

Előzmény: BU 20-26 (96655)
D Carlos Creative Commons License 2015.09.26 -1 0 96657

A két 435-ös fizikailag 17-én éjszaka ment át Kelenföldre. A 11-61 tolt egy vontatót is.

Előzmény: Humarci (96643)
D Carlos Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96656

Csak szombatra és vasárnapra.

Előzmény: BPO-105 (96650)
BU 20-26 Creative Commons License 2015.09.26 -1 1 96655

Az az 1-2 260as szám/vonal nem oszt, nem szoroz szerintem.

Előzmény: Dr.V.ker. (96653)
BU 20-26 Creative Commons License 2015.09.26 -1 0 96654

Nem volt költői, de abszolút nem bántam volna, ha végérvényesen átveszi Óbuda a vonalcsoportot. az új  C1ekhez képest az összes kelenföldi volvo egy rakás sz@r. és a színvonalesés az, ha azok a fostartályok visszakerülnek. 

Előzmény: IAtilla (96651)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.09.26 -2 5 96653

Ez kifejezetten tetszik, én is szeretem az Ikarust, de akárki akármit mond, nagyon gáz a budai hegyi vonalakon a 260-asozás, mintha a 90-es évek elején lennénk. Valamit ez most javulni fog.

Előzmény: IAtilla (96632)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96652

Ezzel egyet értek, mondjuk nem egy nap próbáltam ki őket, de tényleg nem ugyanaz. NGC-156-al mentem egy kört a 226-oson egy hete, nagyon jól ment a busz, a légkondi is tökéletes volt, csendes, szal utas szempontból minden oké volt vele. Utána levő kedden mentem a 253-ason az NCZ-541-el, csörög-zörög, hangosabb a motor is, mondjuk menni az is ment.

Bár ez már kicsit elrugaszkodottabb példa, de a héten mentem ugyanazon a napon az egyik MMM-es Citaro-val és egy FKU Volvo-val, ég és föld. Az FJX-FKU szériás Volvokról továbbra is azt mondom, hogy a 405-ösök (és talán a 412-esek) kivételével a nagyobb tételben használt buszokat tekintve Budapest legrosszabb buszai.

Előzmény: BU 20-26 (96641)
IAtilla Creative Commons License 2015.09.26 -2 1 96651

Valószínűleg a 128, 129-esre gondolsz. Mi a színvonalesés? Hogy a Volvók helyett 1 hónapig ideiglenesen Citarók voltak? Ha a kérdés komoly, és nem költői azt illetően, hogy miért nem marad a jelenlegi felállás, akkor logikus magyarázat van rá.

A 128, 129-es egy alapvetően kelenföldi hatáskörű vonal. Néha át-átveszi Óbuda ideiglenesen, ha Kelenföld mér Óbudán, vagy éppen Óbudán többlet van alacsony padlósokból Kelenföldhöz képest. Így volt ez szeptember 1-jétől is, hiszen míg a kelenföldi Volvók közül csak párat sikerült forgalomba helyezni, addig az óbudai Citarókból majdnem az összeset.

Most, hogy jön +10 Volvo, érdemes visszaadni Kelenföldnek a 128, 129-est, és ezáltal ténylegesen óbudai felségterületen elosztani a Citarókat.

Ha csak költői volt, és te is tisztában vagy ezzel, akkor nem szóltam. :)

Előzmény: BU 20-26 (96637)
BPO-105 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96650

Nocsak, elkezdődött a 412-esek Cinkotára vándoroltatása, vagy ez csak ideiglenes?

Előzmény: Humarci (96643)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.26 -2 1 96649

A hegyi vonalakon jobban teljesítenek a C2-k. Sajnos azonban Budaiként majdnem mindenhonnan eltűntek a szeretett Vt-s C2 buszok. (21-esen maradt 1-2 db, 91-esen még pár)

Remélem, ha forgalomba áll az a további 27 v7000 és további 25 man, akkor azért már végleges koncepció is lesz (típushomogenitás szempontjából is), és nem "egyik héten ez, a másik héten az..."

 

C2-nek ezeket a vonalakat javasolnám: 8,11,21,21A,29,53,91,111,212

Volvo 7000-7700: 15,102,110,112,115,128,129,149,153,154,155,156

 

Alapvetően mivel Pest síkabb, ezért oda illenének a használt buszok, de a C2-k a hegyre.

 

 

Előzmény: HSJ-448 (96642)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96648

Tegnap 7E-n volt.

Előzmény: Törölt nick (96633)
Lucky76 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96647

A beírás sorrendjében, minden sor azonos típus: 412, 435, 280, 280. :) j 

Előzmény: trizs77 (96645)
JakiHUN Creative Commons License 2015.09.26 0 1 96646
Előzmény: trizs77 (96645)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.26 -2 1 96645

Lehetne ugyanezt típus megjelöléssel is ?

 

 

Előzmény: Humarci (96643)
430 322 Creative Commons License 2015.09.26 0 5 96644

 

 

 

Humarci Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96643

DP->Cinkota

02-15, 02-16, 02-21, 02-25, 02-30, 02-31, 02-32, 02-36, 02-41, 02-54

 

Cinkot->KF

11-61, 11-70

 

DP->Cinkota

19-73, 19-78, 00-29

 

DP->Óbuda

18-52

HSJ-448 Creative Commons License 2015.09.26 0 1 96642

"2) A 21-esre jobbak voltak a VT-s C2-k, ezek a Volvók azért nehezebben bírják a felfelé menetet! Ezeket nem lehetne visszakapni?"

 

Ugyanez igaz a 11-esen is, az LYH-s Citarokra, amiket bő három év alatt sikerült mind esztétikai, mind műszaki állapotok tekintetében a BKV-s átlaghoz igazítani.

Előzmény: Törölt nick (96639)
BU 20-26 Creative Commons License 2015.09.26 0 1 96641

Ülj be egy NGC után egy kisVolvóba. Drámai a különbség. C1: csendes, kényelmes, ízléses, míg a kisVolvo, zörög, hangos, nincs alapjárat, kemény ülések, gusztustalan beltér. Tegnap volt mindkettőhöz szerencsém, és nagyon örültem, hogy a C1ek vannak többségben a vonalon. Sajnálom, hogy már nem sokáig.

Előzmény: nemeza (96638)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96640

*és mikor várható az összes volvo 7000 forgalomba állása? November esetleg?

Előzmény: Törölt nick (96639)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96639

1) Ha beáll a további 27 berlini volvo, hol állhatnak forgalomba? Esélyes, hogy bizonyos vonalak Budán hétköznap is csak ap-sok lesznek? Ugyanezek a vonalak, és akkor 260-asra már a Hegyvidékben nem is lesz szükség?

 

2) A 21-esre jobbak voltak a VT-s C2-k, ezek a Volvók azért nehezebben bírják a felfelé menetet! Ezeket nem lehetne visszakapni?

 

3) Jó, hogy a 241(A)-251(A) -re kerül a SU10, legalább már ott is van ap-s szolgáltatás. Ezzel a BKK honlapon a nem ap-s buszok listája tovább csökken.

Előzmény: IAtilla (96632)
nemeza Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96638

A Berliniek szerintem jelen ajtóvezérléssel tökéletesek az első ajtós vonalakra.

Előzmény: BU 20-26 (96637)
BU 20-26 Creative Commons License 2015.09.26 -1 0 96637

A C1 cseréje Volvora nem jó ötlet. Egyértelmű színvonalesés. Miért nem maradhatnak az óbudás C1ek ott, ahol vannak?

Előzmény: IAtilla (96632)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.26 0 1 96636

27-esen amúgy elfér a SU10?

 

 

---------------------

 

Később születetteknek:

 

 

a 27-sen évtizedekig IK-260 járt.

Akkor mi nem fér el ?

 

Sőőt.

Szintén évtizedekig a Neoplán 122L-lel is ott jártunk fel, nem a Hegyalja út felöl.

Pedig az 13 méter és 4 méter magas.

 

 

 

Villámhetes Creative Commons License 2015.09.26 0 1 96635

27-esen amúgy elfér a SU10?

 

Már sokszor volt rajta hétvégén.

Előzmény: nemeza (96634)
nemeza Creative Commons License 2015.09.26 0 0 96634

251-re nem tudom van-e szükség a 405-nél nagyobb kapacitásra.. Szerintem az egyik 405AP is megfelelne a feladatra feltéve, hogy megbízhatóbb mint a többi 405.

Sola meg mehetne olyan helyre, ahol 405-nél nagyobb midi kell..

27-esen amúgy elfér a SU10?

Előzmény: IAtilla (96632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!