Keresés

Részletes keresés

fvv 818 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96576

Külső partner megrendelése nyomán van ez a járat. Nem lehetett lebeszélni róla. A megfelelő propagálás ma már javulni fog az Expo tér környékén :)

Előzmény: John Howard (96562)
Lucky76 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96575

Ez az autó csak nekem új? :))

Előzmény: HBweb hu (96569)
zsig Creative Commons License 2015.09.24 0 2 96574

Ebben a hozzászólásban egy kérdés van feltéve. Te tudod, hogy ezzel a kocsival járt, amikor egy napja városi legendának tituláltad a járatot? :-)

 

Szóval, ki tudja? Erre a viszonylatra kendácsoltak volna egy kocsit? 

Előzmény: trizs77 (96573)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96573

96569

Előzmény: zsig (96572)
zsig Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96572

WOW! Milyen kocsival járt?

Előzmény: Törölt nick (96571)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96571

Mindez napi 4 indulással, később 2 indulással. Végül megszűnt, de akkor már Cinkota adta a Mező bezárása után. Még utaztam rajta.

Előzmény: trizs77 (96537)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96570

ennyi erővel jövőre már a Modulo e-midi után jöhetne a Modulo csuklós változata is (itt  nem v187-re gondolok, hanem ami a midit másolja csuklósba)...

 

A legjobb az lenne ha a v187 gyártása lenne mind kulcsrakészen, mind pkd alapon. Ha már most hirdették, hogy évente többszázas kapacitást bírnak, hát akkor hajrá Ikarus+Modulo v187!

 

------------------

 

 Hol ?

 Ki ?

 Mennyi idő alatt gyártana le 150 db Modulo 187-t ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (96556)
HBweb hu Creative Commons License 2015.09.24 0 0 96569

Ennek volt törzskocsija a BU 01-67?

http://hbweb.hu/fg/fg010350/html/kep4.htm

Előzmény: boz-021 (96545)
g86 Creative Commons License 2015.09.23 0 1 96568

Ja, az más.

Előzmény: Lazlo Gogolak (96565)
430 322 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96567

Áhh, már tudom. :-)

Előzmény: 430 322 (96566)
430 322 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96566

Én az üzemzárás napján kívántam felfedni e remek vonal (100E) szépségeit, de Te megelőztél. :-(

Azt megtudhatom, hogy melyik kocsival voltál?

Előzmény: John Howard (96562)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96565

Azért nekem sokat mond egy váz ránézésre is ;)

Előzmény: g86 (96564)
g86 Creative Commons License 2015.09.23 -1 0 96564

És te méretezted az S91 és az Atak vázszerkezetét is?

Előzmény: Lazlo Gogolak (96561)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96563

:))

Előzmény: John Howard (96562)
John Howard Creative Commons License 2015.09.23 0 3 96562

Akkor mégsem káprázott a szemem tegnap, amikor 178-asként jött szembe velem. Már azt hittem megártott nekem a rég nem járt 7E... :-)

 

(Viszont ez a vásárjáró 100E, ez valami nagy találmány. Persze lehet, hogy csak első nap volt ilyen, lehet, hogy csak a megfelelő propagálása hiányzik. Volt ugyan olyan menetem, hogy egy-kettővel több volt az utas, mint a velem együtt háromfős személyzet - mert ugye elsőajtós, állandó rendészettel - de leginkább üresen mentem körbe a csuklóssal. Az átlag utasszám így viszont egész napra vetítve elérte a menetenként 1,1 utast. És még holnap is ezt járom...)

Előzmény: Villámhetes (96511)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96561

Mi alapján sikerült erre a megállapításra jutni?

 

Acélszerkezetek méretezésével foglalkozom....

Előzmény: g86 (96558)
g86 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96560

nem 8 fő/m2-es értékhez ragaszkodik, ami a buszipar EPA normája, hogy aktuálisak legyünk...

 

 :-)))

 

Nézd, meg lehet követelni, amire célzol. De hol van egy nagy befogadóképességű, mégis annak megfelelő busz? Jövő májusi szállítással?

Előzmény: Zahnrad (96551)
g86 Creative Commons License 2015.09.23 0 1 96559

Még annál is inkább. Kolléga a legnagyobb természetességgel mesélte, hogy a nagykovácsi szolgálati járat kinti állásidejében - ~3 óra - minden este a busszal ment a barátnőjéhez Újpalotára. Tehette, hiszen soha senki egy szót nem szólt miatta. A 80-as évek elején járunk.

Előzmény: Lazlo Gogolak (96549)
g86 Creative Commons License 2015.09.23 0 1 96558

a nagy igazság az lesz, hogy a terhelhetőség csökkentésével érték el hogy kevesebb anyag kell a vázba

 

Mi alapján sikerült erre a megállapításra jutni?

 

Ezt alátámasztja az is, hogy nem is rendelhető kevesebb üléssel.

 

Ez nem támaszt alá az ég világon semmit.

Előzmény: Lazlo Gogolak (96548)
1244 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96557
15-49 is.
Előzmény: dcs100 (96554)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.23 -1 1 96556

Ez most mennyire valószínű, hogy az Atak csuklós verziója nyerne? Mert azért ne hogy már! Pláne, hogy illeszkednie kéne a meglévő flottába, akkor ennyi erővel jövőre már a Modulo e-midi után jöhetne a Modulo csuklós változata is (itt  nem v187-re gondolok, hanem ami a midit másolja csuklósba)...

 

A legjobb az lenne ha a v187 gyártása lenne mind kulcsrakészen, mind pkd alapon. Ha már most hirdették, hogy évente többszázas kapacitást bírnak, hát akkor hajrá Ikarus+Modulo v187!

 

Zahnrad Creative Commons License 2015.09.23 0 1 96555

Még annyi, hogy a Breda 8 fő/m2-es adatokat közöl, a BKV pedig 4-gyel vár. Ugyan teljes terhelhetőség is van említve valahol a kiírásban, de ugye a Citaro óta tudjuk, hogy kevés az összefüggés a 4 és a 8 fő/m2 között. Az utasoknak ki mondja meg, hogy csak 2,4 fő/m2-nyi szállhat fel hátra? Úgyhogy érdeklődve várjuk a befutót. Nem csak az emissziós normák tekintetében lett túl laza európa, hanem az egyéb előírások betartatásában is. Csak azért, mert a szegény gyártó nehogy már tartson egy R66-nak megfelelő, meg egy annak nem megfelelő, de könnyebb vázat. 40 ezer példány után az utóbbi kifejlesztése biztos nem térülne meg csórókámnak, phö.

Előzmény: g86 (96541)
dcs100 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96554

01-83 @ vsz.

Előzmény: gorcher (96550)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.23 0 5 96553

A bölcsészezőnek pedig azt kellene belátni, hogy a Karsan önhordó, az S91 pedig nem. A beépített főegységek is jó eséllyel könnyebbek.

Előzmény: Lazlo Gogolak (96548)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96552

Az azért elég komoly költség. Nemhogy egy plusz tengely, de a szuperszéles abroncs sem tud elterjedni a többletköltségek miatt.

Előzmény: g86 (96543)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.23 0 1 96551

Köszi! Ja, hogy Euro VI és közös cső, de az OM470 sem egy lepkesúly.

 

A cikk nem is a Capacityt hiányolja, hanem az átjárható és tágas utasteret. Nincs nagy férőhely elvárás, nincs maximális ülésszám, nem pontozza a férőhelyet, engedi a rövidebb kocsikat, és nem 8 fő/m2-es értékhez ragaszkodik, ami a buszipar EPA normája, hogy aktuálisak legyünk...

Előzmény: g86 (96541)
gorcher Creative Commons License 2015.09.23 0 0 96550

Én nem leltem a saját hozzászólásaim között (de jó magamat olvasni, elég egy síkú volt így a fórum:). Lehet Carlos írta be, csak olyan frissnek tűnt a kerékfény rajta. Viszont a 01-33-at tényleg kétszer írtam be.

A 01-87 mellett meg azért a kérdőjel, mert van egy olyan érzésem, hogy ő lesz a következő felújított 260-asunk, csak valaki bennfentes megerősíthetne benne (csak a fő illetékes úgy látom már nem nagyon jár mifelénk, sajnos...)

Előzmény: Lamneta (96547)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.23 -1 0 96549

Akkoriban ennyire lesz@rták a gázolajat?

Előzmény: boz-021 (96545)
Lazlo Gogolak Creative Commons License 2015.09.23 -3 2 96548

Az volt itt a nagy érv a Karsan mellett, hogy mennyivel könnyebb mint az S91, a bölcsészek lelkesen "korszerűbb anyagok"-oztak (LOL :D ) , közben a nagy igazság az lesz, hogy a terhelhetőség csökkentésével érték el hogy kevesebb anyag kell a vázba. Ezt alátámasztja az is, hogy nem is rendelhető kevesebb üléssel. Így jártunk, sikerült bevásárolni.

 

Az első ajtó simán lehetne lengőajtó, vagy nyílhatna a szélvédő elé (de ide már nem jutott átgondoltság).

Előzmény: Lamneta (96547)
Lamneta Creative Commons License 2015.09.23 -1 2 96547

Az első ajtó nem önmagában szűk, hanem befelé nyílva szűkíti le a buszba való behaladást. Egyszerűen elakadsz benne - belóg az nettó utastérbe a vége. A kettes ajtó előtti tér jó lenne, ha odáig simán el lehetne jutni. de azt meg a 3 sornyi duplaülés rontja el. Pedig ott nincs gépészet alul, amire érdemes (és kényszerű) lenne rátenni a második üléseket. Mondtam is ezt a szegény hosstesnek, de csak hümmögni tudott. Neki a szórólap osztogatáson túl nem volt lap osztva. Más meg nem volt kint a busznál, amikor arra jártam. Meg különben is: kérdezte bárki is az utasokat erről? Érted, jön valami főfaszinger a BKK-tól és igen mond, a többi meg le van sz@rva. Most is, ahogy mindig is.

 

Na morgolódás kikapcs. Bár a tény ettől még szomorú tény marad.

Előzmény: Törölt nick (96513)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!