A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
"Autóbusz motoralkatrészek és turbófeltöltők beszerzése a következő részajánlattételi lehetőségekkel 1.) rész: Adagolók, porlasztók és alkatrészeik beszerzése konszignációs szerződés keretében 2306 db/24 hónap 2.) rész: Motoralkatrészek beszerzése Rába típusú autóbuszmotorokhoz konszignációs szerződés keretében 2904 db/24 hónap 3.) rész: Motoralkatrészek beszerzés MAN típusú autóbuszmotorokhoz konszignációs szerződés keretében 1888 db/24 hónap 4.) rész: Autóbusz motoralkatrészek beszerzése konszignációs szerződés keretében 780 db/24 hónap 5.) rész: Egyéb autóbusz motoralkatrészek beszerzése konszignációs szerződés keretében 1 752 db/24 hónap 6.) rész: Turbófeltöltők beszerzése szállítási szerződés keretében 240 db/24 hónap A megadott mennyiségek a szerződés hatálya alatt -50 %-kal változhatnak."
Ennek a 260-asnak tegnap a bal hátsó sárvédője félig le volt szakadva, azóta tán már le is szakadt. Nem vészes a szitu csak gondoltam szólok. Tegnap volt a 30-as viszonylaton.
Gondolkoztam rajta napközben, hogy megemlítsem-e, de Te most megerősítettél!
Ma a 03-46 két megálló között majdnem megállt, mert elfogyott az a kis ereje is, ami volt. Füstölni azt tud, menni már nem annyira. NGC-164 szintén zenész, de az legalább nem füstölt.
Legalább az ilyen vonalakra előre felkészített kocsikat adnának ki.
Ráadásul az elmúlt 2 évben egész sok óbudai 280-as megújult : 11-93, 18-05, 19-86, 08-80, 11-88, 17-92, 08-63, 08-56, 08-58, 08-59, 08-81, 11-89 stb...
Talán Óbuda is újíthatna fel 200-asokat, ahogy Cinkota teszi és nem lenne gond a hegyre menetel. De mivel nem teszi, ez is arra enged következtetni, hogy hamarosan eltűnnek onnan a 200-asok, szóval nyugi :) De ha ez megtörténik, akkor majd mi háborogjunk, hogy csak a cinkotai vonalakon járnak 200-asok? Pedig itt is van "hegy", Ilonatelep (Cinkota köztemető van itt, de földrajz óra vége, még lebukok, hogy ki rejtőzik a nick mögött:) pl. magasabb, mint a Gellért-hegy. És egy 01-47 úgy megy fel ide, mintha csak sík úton haladna.
Carlos: elvesztem már egy kicsit, ments meg :) akkor most 19 darab 280-asunk maradt? ó1, ó3, ó8, ó9, 00-25, 00-29, 11-84, 11-85, 17-70, 18-00, 18-33, 19-62, 19-71, 19-73, 19-75, 19-78, 19-79, 19-90, 19-91.
És mi van még nálunk a múltkori 435-ös vándorlásból?
U.i.: 11-72-őn nagyon szépen mutat a fekete szikszalaggal leragasztott hátsó, oldalsó kijelző...
Az első kérdésedre a válasz: Pestre, mert jöttek az öregecske Volvók.
A másodikra: Ez van Óbudán (C1 + Ik260) és Kelenföldön (V7000-7700 + Il 415), plusz a Volán által beleadott MAN, ha van még. Ez csak 5 típus, nincs ott VanHool, Ik412, C2, SU10, Ik405, Conecto.
Sziasztok először szólok hozzá itt úgyhogy néhány lehet, hogy alapvető kérdés ha nagyon gáz akkor elnézést érte.
Első kérdésem. Hová és miért tűntek el a 21-es 21A vonalakról a mercedes citarok nagy része? Egy kettő maradt mutatóba de nagyon lecsökkent a számuk és jöttek helyettük az öregecske volvok.
2. Mi értelme van a 29-es járaton a Budapesten fellelhető nagyjából összes szóló busztípust járatni?