A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nem vagyok pesti, de a BKV az egyetlen hazai közlekedési társaság, aminek van érteleme beszélni a buszairól, szóval nem, mivel a másik DUH-ot eddig egyszer láttam - és utaztam rajta - nem sikerült hozzászokni... >.<
2) Atak Karsanok csak decemberben fognak forgalomba állni?
Most a november 1. van ott is megcélozva, de ez még változhat. Lehet, hogy csak december. Majd meglátjuk.
3) Még hány új/újabb buszra van szükség, hogy közép-Budán egyetlen 260-ast se lássunk, csak 415-öst mp-ként?
Meg kell nézni hány kocsi van még állományban Óbudán. HB oldalát javaslom. Mondjuk azt nem teljesen értem, hogy egy BPO370 miért rosszabb, mint egy BPO766 pl. A felújítottakon, illetve pár kocsi kivételével a 415-öseink mind esztétikailag, mind vázállapotban hát izé... Jelentős összeg kellene hozzá, hogy vállalható állapotba tudjuk hozni Őket, amire se pénz, se akarta nincsen.
4) Mikor merészkedik ki az első Modulo PKD M108d?
Reményeink szerint még októberben. Ha minden jól alakult 2 héten belül a garázsban már megteszi az első lépéseit.
+1) No és a DUH2 ? :)
Fizikailag kész, Futár benne, még egy alkatrészt várunk hozzá, a jövő héten várható, hogy megjelenik az utcán.
UI: szerintem sokkal pofásabb, mint egy "mezei" 405-ös. Az chokito. :)