A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Novembertől várható jelentősebb kocsimozgás/típusösszevonás? Hallani olyat hogy a 400-asokat (vagy a szóló gondok miatt csak a 435-ösöket) Cinkotára viszik, de akkor mi lesz helyette? Volvo vagy Arriva?
Nem hinném, hogy eladnák (bár igazad lenne!), ők most örülnek, hogy a régi buszoktól megszabadultak. De ezt is úgy, hogy most jóval több szóló van, mint csuklós. Tudom, a menetrend is így sűrítve lett néhol, de nem hinném, hogy pont ők adnák el az ex-genfi Volvo-kat óriási barátságból. Elvégre Budapest happolt el előlük 25 db-ot a csődközeli állapotuk idején is.
A BPO-028 hogy élte túl az elmúlt évek selejtezését? Évek óta nem találkoztam ilyen ocsmány csuklóssal. Tiszta rozsda, szétázott tető dekoritok, utastérbe áramló égett gázolaj szag, dzsuva és rozsda.
1972. október 23. A 62-es busz Rákoshegyen a két sorompó közé szorul, ahonnét hosszú sikertelen manőverezés után sem tud szabadulni és a vonat elüti. Csak a sofőr vesztette életét, az utasok idejében elhagyták a buszt. Ha egyszerűen áttörte volna a sorompókart, akkor megúszhatta volna a balesetet.
--------
a kép felirata hibás.
Ugyanis utasok NEM voltak a buszon, nem is lehettek, mert :
- garázsmenetben közlekedett.
- a 62-es busz útvonala NEM metszi a 120-as vasútvonalat Rákoshegy vasútállomáson.
A Kilián garázsból (ma délpest) állt ki az autóbusz Rákoskeresztúr kezdésre.
Valóban csak a buszvezető tartózkodott benne, és valóban sajnos tökörészett amikor a két sorompó közé szorult, ahelyett, hogy egyszerűen áttörte volna a sorompót.
Ekkora hülyeséget meg honnan vettél? Egyrészt csak három van nekik, másrészt nem akarnak megszabadulni tőlük (pedig az üzemkészségük alapján nyugodtan ott hagyhatnák őket István-aknán a "svédeknek").
Valamelyik ex-BVG Volvoval utaztam ma (8). Fura volt, hogy a 3. ajtónál lógott egy 24V feliratú piros vezeték és egy fekete másik csupasz véggel. A már beépített leszállás visszajelző nem működött.
Gondolom kicsúszott vagy valami. Azért a csupasz vezetékvégek simán összeérhetnek, gondolom nem feltétlenül szerencsés egy rövidzár.. Telefonáltam, így a sofőrnek nem állt módomban szólni. Lehet menet közben rázódott ki / észrevette már azóta.
Nem akarok negatív lenni és bár az utazási tapasztalataim mást mondanának és bár ne lenne igazam, de ha a mostani 25-öt sem nagyon kényeztetitek el karbantartásilag, akkor minek még 4?