Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2015.10.27 -1 2 97704

retro érzésem van, mint anno a 118as villamos a lakótelep közepén visszafordult

hala savoya park, megmenekültünk...

de sikerül ez 2015 ben is újra elkövetni :(

Előzmény: attah (97703)
attah Creative Commons License 2015.10.27 -3 1 97703

Gondolom a Kiscelli után már nincs akkora utasforgalom, hogy a 9-esen kívül csúcsidőben szükség legyen a betétre, és így 1-2 kocsival kevesebb elég a 9A-ra.

Előzmény: Törzs utas (97701)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97702

Az addig oké, hogy többféle váltót ki kéne próbálni, mert korlátozottak a tapasztalatok a korszerű cuccokkal.

 

De a start-stop a segédüzemben is változásokat indokolhat, ami drágítja a buszt. Például ugye tudjuk, hogy a pörgő turbónak nem jó ha nincs kenés. Tehát vagy nem a főtengelyről hajtjuk az olajszivattyút, de az elektromos az meg drága és nehéz, stb.

Előzmény: MCA-001 (97650)
Törzs utas Creative Commons License 2015.10.27 0 1 97701

86-osért tényleg kár.... de a régi 86-ost miért nem lehet visszaállítani, ami a 90 éves fele járt? Az se volt rossz járat.

 

9A-nak mi értelme lesz a Kiscellitől? Miért nem megy úgy, mint anno a 206-os a Bogdánitól?

Előzmény: KápCity (97689)
Humarci Creative Commons License 2015.10.27 -1 2 97700

a helyi közlekedést szétcseszitek, számos mai utasforgalom kénytelen lesz átszállni 1-2 megálló miatt!

 

mostani csuklós vonalakal szórakoztok, ide oda keringő szólókkal kiváltani...

sebaj a buszkaraván majd halad, utána a nagy űr mert hogy a hangolások nem fognak működni

Előzmény: zsig (97698)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.10.27 -4 1 97699

Mi? Ez pont, hogy kurva jó, nagyon sokat javul majd a térség közlekedése. Mondjuk a 29-est kicsit erősnek tartom, nem tudom, hogy lesz tartható a menetrend, és így a hangolás. Meg amit még nem értek, hogy a 9A a Kiscelli utcától indul. Miért nem Szentlélek tér akkor? A többi viszont nagyon tetszik, nagyon várom már.

Előzmény: Humarci (97695)
zsig Creative Commons License 2015.10.27 -4 2 97698

mi? Hogy nincs 86E? :-)

Előzmény: Humarci (97695)
BPO-105 Creative Commons License 2015.10.27 0 1 97697

FJX-220 se semmi gépezet. Remélem, ez a "messze átlagon aluli" és nem az "átlagos".

Előzmény: Törölt nick (97632)
BPO-105 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97696

A fenéket nem, csak nem BKV-sat.

Előzmény: Törölt nick (97644)
Humarci Creative Commons License 2015.10.27 -3 4 97695

itt valakinek nagyon elgurult a gyógyszere, ez már elmebetegség!!!

Előzmény: KápCity (97689)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97694

Jelenleg Széll Kálmán téren van, hamarosan indul a Deák felé :)

Előzmény: kristoof (97693)
kristoof Creative Commons License 2015.10.27 -1 0 97693

Hová lett az LWD-700?

Scatty29 Creative Commons License 2015.10.27 -9 0 97692

El lett adva fix, 17kerben már találkoztam is vele. :D

Előzmény: KápCity (97691)
KápCity Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97691

Igen, ezért kérdezem :)

Előzmény: Törölt nick (97690)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97690

Sőt, el is lett adva azóta, ha minden igaz.

Előzmény: KápCity (97688)
KápCity Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97689

Társadalmi egyeztetés a budai fonódó utáni közlekedési rendről:

http://www.bkk.hu/te/budaifonodo/

KápCity Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97688

06-23 mikor lett ténylegesen is kivonva a forgalmi állományból, illetve selejtezve? Legutolsó információim szerint 2014.08.31-én egyéb állományba helyezve :O

kristoof Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97687

Pffff tényleg! :-((( Köszi!

Előzmény: MCA-001 (97683)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97686

Erről jut eszembe. A BPO-537 mennyire van már megbontva?

Előzmény: Törölt nick (97593)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97685

Persze, aki teheti, nyilván elkerüli mostanában. Ebben semmi meglepő sincs.

Előzmény: Villámhetes (97669)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.27 0 2 97684

És itt vannak a rendelkezésre tartásos tender végleges árai is:)

MABI-BUS szóló : 246Ft/hkkm

INTER TAN-KER csuklós : 330Ft/hkkm

BYD, 12db busz esetében: 379,5Ft/hkkm

 

És ez a mondat nagyon tetszik:)))

 

Előzmény: kristoof (97682)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.27 0 1 97683

Nem csak az opciót nem hívják le, hanem egy darab sem jön belőlük.

 

Előzmény: kristoof (97682)
kristoof Creative Commons License 2015.10.27 -1 0 97682

Holnapi közgyűlés:

 

-Döntést hozhatnak a 150 metrópótló beszerzéséről.

 

-A húsz Modulo miatt viszont nem hívják le a BYD opciót. Ebben az a gáz, hogy a BYD fényévekkel jobb busz! :-( Igazából az lenne az ideális, ha 20 helyett csak két Modulo jönne.

 

http://infoszab.budapest.hu:8080/akl/tva/Tir.aspx?scope=kozgyules

Humarci Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97681

12-55 is kuka

Előzmény: D Carlos (97678)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.27 0 3 97680

Hát ez van, ha valaki csak az egyik cég reklámanyagaiból tájékozódik...

Előzmény: ujfigura (97677)
attah Creative Commons License 2015.10.27 -1 3 97679

Ha a kisgyermekednek elárulod előre, hogy karácsonyra milyen ajándékokat fog kapni, akkor szerinted a párod meg fog dicsérni?

Előzmény: 430 322 (97673)
D Carlos Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97678

03-11, 03-32 és 12-55 státuszáról lehet tudni?

19-09 gondolom már nem lesz utcán.

Előzmény: bandikaikarus (97660)
ujfigura Creative Commons License 2015.10.27 0 3 97677

Szerintem teljesen tévesek a képzeteid a két váltó megítélésében. (nekem mindegy, csak annyiszor olvasom, hogy már fáj)

Előzmény: Dante001 (97655)
nemeza Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97676
Előzmény: Törölt nick (97672)
KTK-393 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 97675

A legtöbb még Ecomat 6HP604C-vel készült, de van már Ecolife-osuk is.

Előzmény: Törölt nick (97672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!