A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Gondolom a Kiscelli után már nincs akkora utasforgalom, hogy a 9-esen kívül csúcsidőben szükség legyen a betétre, és így 1-2 kocsival kevesebb elég a 9A-ra.
Az addig oké, hogy többféle váltót ki kéne próbálni, mert korlátozottak a tapasztalatok a korszerű cuccokkal.
De a start-stop a segédüzemben is változásokat indokolhat, ami drágítja a buszt. Például ugye tudjuk, hogy a pörgő turbónak nem jó ha nincs kenés. Tehát vagy nem a főtengelyről hajtjuk az olajszivattyút, de az elektromos az meg drága és nehéz, stb.
Mi? Ez pont, hogy kurva jó, nagyon sokat javul majd a térség közlekedése. Mondjuk a 29-est kicsit erősnek tartom, nem tudom, hogy lesz tartható a menetrend, és így a hangolás. Meg amit még nem értek, hogy a 9A a Kiscelli utcától indul. Miért nem Szentlélek tér akkor? A többi viszont nagyon tetszik, nagyon várom már.
06-23 mikor lett ténylegesen is kivonva a forgalmi állományból, illetve selejtezve? Legutolsó információim szerint 2014.08.31-én egyéb állományba helyezve :O
-Döntést hozhatnak a 150 metrópótló beszerzéséről.
-A húsz Modulo miatt viszont nem hívják le a BYD opciót. Ebben az a gáz, hogy a BYD fényévekkel jobb busz! :-( Igazából az lenne az ideális, ha 20 helyett csak két Modulo jönne.