Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99464

Ez lenne az elmélet,de Kristóf másképp tudja..

Előzmény: VB0526 (99463)
VB0526 Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99463

Ha a Modulo a Várba megy, akkor az Atak gondolom mindenhova máshova.

=> Nem AP-s 405-ök (mindenhonnan való)kivonását jelenti? 

Előzmény: Villámhetes (99461)
Villámhetes Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99462

A másik topikból:VT Arriva 2016. január 1-től: 68-as 11 kocsi, 97E 4 kocsi.

Előzmény: Villámhetes (99461)
Villámhetes Creative Commons License 2015.12.15 0 4 99461

Mi lesz a 405-ökkel? A két felújított AP-s marad, a többi kuka?

 

Hát reméljük egy kivételével az utókornak:)

 

 

Egyébként akárhogy is gondolkodok az elektromosok ügyében(új vonal?),jelenleg csak a várba valók,ahogy többen megírták.

 

Elsőajtózásra alkalmatlan,a tágas belső tere viszont a várba való.A 16A akár a Széchenyi könyvtárig is elmehetne.(17-18/20 a kiadás.)

 

Kisebb szegélykorrekció kellene a Krisztína-Alagút sarkán a gyenge fordulékonyság miatt(Lehet,azóta javítottak rajta).

 

A széll tartózkodó elé 4-5 töltő felállítható,minő véletlen,pont mellette van a vili áramátalakítója,kapóra jöhet:)

 

(Persze,ha alakítható hozzá)

Előzmény: VB0526 (99458)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99460

Reggel és délelőtt azért elég jó a kihasználtsága a Boráros és a Kálvin között. Visszafelé pedig azért is vannak rajta kevesen, mert túl messze van a megálló a másik irányétól.

Előzmény: 08-73 (99413)
JLA160 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99459

Ha minden igaz:

- 12-79 januárban kapta meg a 04-47 B-hídját

- 03-58 márciusban kapta az új B-hídját (hogy kiét, ezt már elfelejtettem / nem is derült ki)

Előzmény: Hangya Szövetkezet (99455)
VB0526 Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99458

Modulo elektromos midibuszok beszerzése:

Mi lesz a 405-ökkel? A két felújított AP-s marad, a többi kuka?

Zahnrad Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99457

Úgy tudom 15 darab kvázi készen van. Ennyire nem oké az Euro VI beépítés vagy rosszul tudom?

Előzmény: Törölt nick (99454)
18-09 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99456

Hol lesz a töltés? Várfok+garázs? 

Előzmény: Törölt nick (99454)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99455

De már korábban is az volt, nem? Úgy rémlik nagyjából akkor lett nagyrábás, mint az O-358.  

Előzmény: FKU-911 (99452)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99454

Nagyobb mennyiségben a forgalombaállást március közepét látom reálisnak, 1-1 kocsi előbb is mehet.

Előzmény: Zahnrad (99453)
Zahnrad Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99453

És mikortól szállítanak utasokat?

Előzmény: Törölt nick (99365)
FKU-911 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99452

2015 nyarának vége felé kapta meg a 04-47 hídját.

Előzmény: BPI-184 (99410)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99451

Az össztömege ennek a 8 méteresnek is 10.35 tonna.

Előzmény: -Smiley- (99450)
-Smiley- Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99450

Azért kíváncsi lennék hogy "nagybuszban" hány tonna lenne egy ilyen?

Mert ha a kompozit szerkezet miatt könnyebb az egész jármű akkor lehetne növelni a méretét ( 10 tonnát simán kibír a várbarlang mert megerősítették) 

Előzmény: Törölt nick (99448)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 3 99449

Amint bármi releváns urasforgalmi információm lesz, megosztom!

Előzmény: trizs77 (99447)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99448

Volt egy olyan verzió is, hogy a Karsanok mennek az egyéb budai midis vonalakra (27, 39, stb.), a helyükre meg a Modulok. Teszem hozzá, ez lenne a jobb verzió.

Előzmény: -Smiley- (99444)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.15 -2 4 99447

Csodát nem várok.

Siker propagandát igen.

Nem Ti hanem a politika fogja ajnározni.

 

Ez nem műszaki, nem üzemeltetői, hanem politikai projekt.

Jobb minél jobban távol maradni tőle.

 

Próbáljatok meg minél jobban kijönni belőle.

Minél kevesebb gondot kívánok, bár szerintem a buszvezetők szeme színének megválasztásába is bele fognak szólni.

 

Ha sikerül 10 db ilyen busznak egy teljes üzemnapot 04,00-től 23,40-ig, szünet nélkül végigdolgoznia, akkor azért arról írj egy három soros hozzászólást.

 

Gyűjtesd a tapasztalatokat, adatokat az első perctől.

akkor is ha nem engedik publikálni.

Legalább nektek legyen meg.

 

------------------

 

Nem vagyok ellen drukker.

Szeretném ha sikerülne.

 

Nem lesz világvége ha nem túl sikeres elvégre egy-két dologban valóban világelsők lehettek e-busz ügyben :

 - protótípus üzem nélkül kezdtek üzemeltetni,

 - nullszéria üzem nélkül kezdtek üzemeltetni,

 - mindjárt (kicsi) flottával, új hajtóanyaggal, éles üzemben.........................:-((

 

Csodálnám ha e három kitétel rizikóját az adományozó megértené.

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (99442)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99446

Egy midire ilyen ár sehogy sem reális... :D

Előzmény: Törölt nick (99445)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99445

Természezesen nem reális, hogy a saját szerény forrásainkat alternatív hajtásrendsuerű buszokra használjuk fel.

Előzmény: Dante001 (99443)
-Smiley- Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99444

Ezt ne vedd alapul már rég nem érvényes, és meg is mondták hogy sajnos nem sikerült elektromost venni, de jók lesznek ezek a törökök is. 

Előzmény: Törölt nick (99432)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 -1 0 99443

A 200 millás darabár az lenne ha nektek kéne fizetni :))

Előzmény: Törölt nick (99442)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99442


Azért várjuk meg a beüzemelést, és lássuk jó e épp vagy sem. A 20

forintért megtehető km-enkénti üzemanyag költség nem rossz...

Előzmény: trizs77 (99441)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.15 -2 1 99441

eddig se sokan irigyelték a székedet (szerintem),  de ha ilyen jókat tesznek veled a politikusok mint ma, akkor még kevesebben próbálnak meg onnan kitúrni..................:-)))

Előzmény: Törölt nick (99440)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99440

Azt is cáfolom, hogy a vári beszerzèshez a dolognak köze lenne. Tessék a forrás tekintetében a vonatkozó fb bejegyzésem megtekinteni.

Szintén cáfolom, hogy mèg nem létező vonalakra kerülnének (bár ki sem zárom).

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99439

Majd 25-30 ügyesen manőverező sofőrt kiképeznek rájuk, és el van intézve az egész.

Ha meg úgy kanyarodnak, mint egy 415-ös, akkor meg hol itt a probléma kérem?

Előzmény: gorcher (99425)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99438

Kb. fél éve én is belinkeltem 2 db jó 200-300 oldalas Budai Vár Rekonstrukciójával kapcsolatos PDF-et, amelyben ugyanezen furcsa számozású buszok voltak, mire valaki azt válaszolta, hogy "bizonyos költségek" miatt letettek az egészről, nem lesz ilyen.

Most akkor lesz vagy nem lesz?

Előzmény: Törölt nick (99432)
kristoof Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99437

Lehet tőlem olvastad valahol, mert amikor a BKV-nál volt teszten a kocsi az egyik sofőr konkrétan azt mondta, hogy ezzel pont olyan kanyarodni, mint egy 415-össel. :-)

Előzmény: Dante001 (99428)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99436

Cáfolom.

Előzmény: Dante001 (99419)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99435

Ma a Fefében legalább 2 db IK280 állt, az egyik a BPI-970.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!