Keresés

Részletes keresés

BX 60-44 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99576

Remélem annyi eszük azért volt,hogy a klímával való fűtést beépítették! A genfi volvókon némelyiknek még működik ez a része...

Előzmény: JakiHUN (99571)
toto92 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99575

Miért kéne két héten belül munkára fogni őket?

Előzmény: Ygor (99573)
Villámhetes Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99574

5:25-től:

 

 

2. és 3. egység kormányzása igen profi:)

Előzmény: Villámhetes (99572)
Ygor Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99573

Ezek szép számok, de az utolsó 4 sort leszámítva mennyi fogható egész napos munkára két héten belül?

Előzmény: 18-09 (99361)
Villámhetes Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99572

 feltéve ha meg tud fordulni a Blaha Lujza térnél.

 

Ugyanott megfordul,mint bármelyik Volvó.

 

Előzmény: Törölt nick (99568)
JakiHUN Creative Commons License 2015.12.17 0 7 99571

Más még nem osztott meg, úgyhogy itt egy galéria NGC-022-ről, a PKD-projekt következő állomásáról. (Vigyázat, minden kép dokumentum jellegű!)

Összességében tetszik; sokkal jobb a belső elrendezés, mint korábban, a motor vagy kevésbé meleg, vagy sikerült jól megoldani a hőszigetelést (vagy mindkettő), és jó a nagy, összefüggő peronrész is. A fűtést nekem sem sikerült elcsípnem, viszont amikor a radiátornak gondolt dolog mögé ültem, felálláskor elcsúsztam - olajos (?) volt a padló. És van néhány igénytelen részlet, ami talán felül van reprezentálva a galériában, lehet, hogy majd bővítem, hogy ne így legyen.

BU 20-26 Creative Commons License 2015.12.17 -2 4 99570

Azt nem tudom, de azt viszont igen, hogy BP legocsmányabb buszai. Hogy lehet valami ennyire ronda??? Ma sikerült egyet végre látnom teljes életnagyságban, nem csak kutyafuttában. Ki volt az az állat, aki ezeket tervezte?

Az eleje/hátulja hagyján, de oldalról valami egészen borzalmas az a nagy kocsitest a pöttöm kerekeivel, amik az elejébe, meg a végébe vannak húzva.... És még a nejlonbuszt szekálták, hogy ronda. Az ezekhez képest csodálatos.

 

Más: valaki írta itt, hogy a 260asokkal kéne kezdeni a kidobálást. 

 

Nem, a szar kocsikkal kéne folytatni, függetlenül attól, hogy 260-as, vagy 415ös.

Hozzáteszem, itt is írva volt nem olyan rég, hogy a felújítottak +1-2db kivételével a 415ösök jóval gatyább állapotban vannak, mint egy átlag 260as.

Előzmény: Törölt nick (99569)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 1 99569

A Karsan buszok hátulra hogy hogy nem kaptak útirányjelző (végállomást jelző) kijelzőt? Mert csak számkijelzés van, pedig ma már minden új busz hátulra is kap egy "cél"jelzőt.

?

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99568

Ezen a duplacsuklóson 4 ajtó van csak, ez nem lesz kevés? Egy gyors utascseréhez sok ajtó kell, szerintem ezek az M3 pótlására nem biztos, hogy a legjobb választás lennének. Viszont a 200E-re mehetnének nyugodtan, és az onnan lekerülő AG330-aok meg az M3 pótlására.

22 db-ot írnak. A 200E reptér vonalon kb. 10 db kell egyszerre, a többi meg menne a 7-esre, vagy 7E-re, feltéve ha meg tud fordulni a Blaha Lujza térnél.

 

 

Ha valakit érdekelnek a duplacsuklósok, de nem kereste/találta őket, itt láthatja:

VAN HOOL AGG300 DUPLACSUKLÓS

http://www.womy.nl/en/products/

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99567

persze csak ha publikus az ára.

Előzmény: Törölt nick (99566)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99566

Tiszteletem!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy mennyibe került egy PKD Ikarus összeszerelése és ahhoz képest egy szóló Conecto?

Ma utaztam az egyik M108d-n, és élőben is nagyon tetszett. Az opciós Conectok helyett nem lehetne inkább további PKD Modulokat rendelni? Ha olcsóbb, akkor pláne jobb; de amúgy is legalább magyar busz.

Előzmény: Törölt nick (99543)
BY-75-98 Creative Commons License 2015.12.17 0 1 99565

Kb: annyian is ültek rajta a Körtér felé!

Előzmény: Törölt nick (99564)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99564

Ez már tényleg röhej. Arra a vonalra még egy midi is sok. Lehet, hogy egy 3 fős Trabant is elég lett volna. Nem csoda, hogy a 253-as januárban megszűnik.

Előzmény: BY-75-98 (99557)
BPO-105 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99563

Ahhoz előbb normálissá kellene tenni a reptéri utat, sőt, inkább minél előbb...

Előzmény: Törölt nick (99533)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 2 99562

Ezzel tisztában vagyok, de a levedlett romokat sem tartom megoldásnak. De úgyis mindegy.

Előzmény: Dante001 (99559)
attah Creative Commons License 2015.12.17 -3 3 99561

Tehát ugyanazt a pénzt IK200-IK400 vázjavításra lenne érdemes még mindig elkölteni, mint használt alacsonypadlós járművekre?

Előzmény: Törölt nick (99558)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99560

A 4 db csuklós Volvoé(?).

Előzmény: Dante001 (99549)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.17 -2 5 99559

Ami neked megfelelő igazából mind selejtérett már rég...

Előzmény: Törölt nick (99558)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 -2 4 99558

Jelenleg a mai Ikarus park nagyja szerintem egészen elfogadható állapotba került. Nekem megfelelőek (tudom, nem ap.)

 

Tudom jól, hogy pénz híján szükséges volt a használt kocsik beszerzése, de szerintem jó lenne most már leállni ezekkel. Egészen jó már az ap. arány (az eddigiekhez képest). Nem kellene már tovább színesíteni a járműparkot.

Előzmény: attah (99556)
BY-75-98 Creative Commons License 2015.12.17 0 6 99557

A tegnap délutáni őrület egyik csodálatos pótlása:

attah Creative Commons License 2015.12.17 0 1 99556

Mondanál egy rendszámot, ami nem használt, de nem is új, és szerinted megfelelő, elfogadható?

Előzmény: Törölt nick (99554)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99555

Valahogy valahol

Előzmény: Törölt nick (99554)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 -1 2 99554

Valahogy egyetértek, de több használt szar remélem már nem nagyon jön.

Előzmény: nemeza (99552)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 -1 0 99553

Én kicsit hibás nézetnek érzem azt, hogy a használt amortizációs költségek tekintetében nullára írt kocsikat hasonlítjuk az új sok száz forintos amortizációs költségekkel bíró kocsikkal, de persze ringathatjuk ebbe is magunkat, és abban teljesen igazad van, hogy az is költség.

 

De ilyen alapon csak használt és nullára írt kocsikat kellene beszerezni, ami szerintem nem jó.

Előzmény: Törölt nick (99540)
nemeza Creative Commons License 2015.12.17 -1 2 99552

Csak gondold végig: Ha ugyanennyi új kocsi lenne, de 0 használt beszerzés: azért elég sok 200-as és 400-as szaladgálna még az utakon..

Csak a Conectok és a V127-esek - hááát, elég vérszegény lenne a flotta..

Előzmény: Törölt nick (99550)
paca664 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99551

A 10 percezésben kétségtelen, kérdés hogy a mai 7-8 percről való ritkítás ér-e ennyit. Amikor legutóbb ilyesmihez közöm volt, általában nem ez volt a mainstream irány.

Előzmény: Törölt nick (99533)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 -2 0 99550

Tudom, én vagyok a hülye (és irreális), de akkor inkább ne jöjjön semmi...

Előzmény: Dante001 (99549)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99549

Amíg Tarlós azért veszekszik mert az agglót sem fizeti ki a kormány, biztos hogy jön még. Addig kell nyújtózkodni amíg a takaró ér, nem lenne jó visszatermelni a 60 milliárdos adósságot.

 

A 22 CNG Citaron kívül van most más használt tender folyamatban?

Előzmény: Törölt nick (99547)
attah Creative Commons License 2015.12.17 0 0 99548

Valóban, és ki rendelkezik az ilyen irányú infókkal? Ki állja az ezzel kapcsolatos költségeket?

Előzmény: genki_ (99546)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.17 -1 2 99547

Ennek a PKD-Modulo projektnek örülök, tetszenek, de a használt szarokból elég volt már.

Előzmény: Törölt nick (99499)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!