A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Más még nem osztott meg, úgyhogy itt egy galéria NGC-022-ről, a PKD-projekt következő állomásáról. (Vigyázat, minden kép dokumentum jellegű!)
Összességében tetszik; sokkal jobb a belső elrendezés, mint korábban, a motor vagy kevésbé meleg, vagy sikerült jól megoldani a hőszigetelést (vagy mindkettő), és jó a nagy, összefüggő peronrész is. A fűtést nekem sem sikerült elcsípnem, viszont amikor a radiátornak gondolt dolog mögé ültem, felálláskor elcsúsztam - olajos (?) volt a padló. És van néhány igénytelen részlet, ami talán felül van reprezentálva a galériában, lehet, hogy majd bővítem, hogy ne így legyen.
Azt nem tudom, de azt viszont igen, hogy BP legocsmányabb buszai. Hogy lehet valami ennyire ronda??? Ma sikerült egyet végre látnom teljes életnagyságban, nem csak kutyafuttában. Ki volt az az állat, aki ezeket tervezte?
Az eleje/hátulja hagyján, de oldalról valami egészen borzalmas az a nagy kocsitest a pöttöm kerekeivel, amik az elejébe, meg a végébe vannak húzva.... És még a nejlonbuszt szekálták, hogy ronda. Az ezekhez képest csodálatos.
Más: valaki írta itt, hogy a 260asokkal kéne kezdeni a kidobálást.
Nem, a szar kocsikkal kéne folytatni, függetlenül attól, hogy 260-as, vagy 415ös.
Hozzáteszem, itt is írva volt nem olyan rég, hogy a felújítottak +1-2db kivételével a 415ösök jóval gatyább állapotban vannak, mint egy átlag 260as.
A Karsan buszok hátulra hogy hogy nem kaptak útirányjelző (végállomást jelző) kijelzőt? Mert csak számkijelzés van, pedig ma már minden új busz hátulra is kap egy "cél"jelzőt.
Ezen a duplacsuklóson 4 ajtó van csak, ez nem lesz kevés? Egy gyors utascseréhez sok ajtó kell, szerintem ezek az M3 pótlására nem biztos, hogy a legjobb választás lennének. Viszont a 200E-re mehetnének nyugodtan, és az onnan lekerülő AG330-aok meg az M3 pótlására.
22 db-ot írnak. A 200E reptér vonalon kb. 10 db kell egyszerre, a többi meg menne a 7-esre, vagy 7E-re, feltéve ha meg tud fordulni a Blaha Lujza térnél.
Ha valakit érdekelnek a duplacsuklósok, de nem kereste/találta őket, itt láthatja:
Érdeklődni szeretnék, hogy mennyibe került egy PKD Ikarus összeszerelése és ahhoz képest egy szóló Conecto?
Ma utaztam az egyik M108d-n, és élőben is nagyon tetszett. Az opciós Conectok helyett nem lehetne inkább további PKD Modulokat rendelni? Ha olcsóbb, akkor pláne jobb; de amúgy is legalább magyar busz.
Ez már tényleg röhej. Arra a vonalra még egy midi is sok. Lehet, hogy egy 3 fős Trabant is elég lett volna. Nem csoda, hogy a 253-as januárban megszűnik.
Jelenleg a mai Ikarus park nagyja szerintem egészen elfogadható állapotba került. Nekem megfelelőek (tudom, nem ap.)
Tudom jól, hogy pénz híján szükséges volt a használt kocsik beszerzése, de szerintem jó lenne most már leállni ezekkel. Egészen jó már az ap. arány (az eddigiekhez képest). Nem kellene már tovább színesíteni a járműparkot.
Én kicsit hibás nézetnek érzem azt, hogy a használt amortizációs költségek tekintetében nullára írt kocsikat hasonlítjuk az új sok száz forintos amortizációs költségekkel bíró kocsikkal, de persze ringathatjuk ebbe is magunkat, és abban teljesen igazad van, hogy az is költség.
De ilyen alapon csak használt és nullára írt kocsikat kellene beszerezni, ami szerintem nem jó.
A 10 percezésben kétségtelen, kérdés hogy a mai 7-8 percről való ritkítás ér-e ennyit. Amikor legutóbb ilyesmihez közöm volt, általában nem ez volt a mainstream irány.
Amíg Tarlós azért veszekszik mert az agglót sem fizeti ki a kormány, biztos hogy jön még. Addig kell nyújtózkodni amíg a takaró ér, nem lenne jó visszatermelni a 60 milliárdos adósságot.
A 22 CNG Citaron kívül van most más használt tender folyamatban?