A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Melyik vonalra fognak majd kerülni? Mert ha van 18 töltőoszlop, akkor azt is azért úgy kell beosztani, hogy azért ne 18 külön helyre kerüljenek.
Teszem azt, hogy a Modulo midik a várban (16-16A-116) járnak majd, akkor valahogy így nézne ki: a garázsban lesz 5-8 db, Széll K. téren 3 db, Deák Ferenc téren 2 db?? És még hova?
Csak az a kérdés: Felváltják a Karsanokat ezek a midik a várban? Mert oda elektromos buszt ígértek; nemrégiben meg páran bizonytalankodtak, hogy hát nem biztos még, hogy oda... stb...
Krisztina körúton pedig ha kanyarodási probléma állna fel, akkor álljanak be a villamosmegállóba, akkor még a hosszú kocsisort se kell végigvárniuk, és könnyebben megy onnan a jobbra kanyarodás. Ettől függetlenül le lehetne harapni a járda szegély sarkából is.
Ezt a táblázatot sajnos nem, vagy nem alaposan frissítik. Nem került ki belőle a belső Üllői út tavaly tavaszra tervezett - és lemondott - felújítása pl.
Ezt a 20 db elektromos midi buszt úgy kapja a BKV mint más a náthát.
Jobb ha elfogadja.
Úgy is erősebb kutyáé a csont.
---------------------------
A miniszter úr házi barátjától vesznek 20 db midi elektromos autóbuszt á 174 millió forint per darab áron.
Szóltak a közlekedési társaság első emberének, hogy két nap alatt ugyan világosodjon már meg, s hirtelen felindulásban nagyon akarjon már venni 20 db olyan városi, elektromos, midi buszt a városba.
Olyat amiből még egy se közlekedik a világban.
Hazament, megnézte asszonyát, gyerekeit és rájött jobb ha megvilágosodik.
Ebben a történetben Ő inkább áldozat mint elkövető.
Egy db dízel midi busz kb. 50-55 millió forint ma.
----------------------------------
amúgy szerintem a léccciveddmeg-nek úgy hiányzik ez a 20 db elektro midi busz mint ablakos tótnak a hanyatt esés.
egy előnye van: tanulni fognak. tanulni fognak elektromos buszt üzemeltetni.
Nem értjük, vagy nem akarjuk érteni egymást. Egyrészt, a kérdésedre érdemi választ soha senki nem fog adni, mert egyszerűen nincs a Földön egy olyan ember, aki mindkét számot látná.
Másrészt, én nem beszéltem semmi másról, mint nagyon felülről nézve egy nagy halom kupac pénzről, amit mindegy, hogyan címkézünk, de rendelkezésre áll. Forrása nem lehet más, csak az adózó magánemberek, akikben annyi a közös, hogy egy kontinensen élnek.
És innentől már csak a politika. Kár ezt lejjebb hozni, akár a BKV szintjére is. Esetleg annyiban mégis érintett, hogy a magyar politika legalább egy kicsit adhatna a látszatra, hogy nem úgy intézteti ezeket az ügyeket, hogy annak esetleg áldozatául eshet a szakmai vezetés is (gondolok itt a határidőkre).
Korábban sem, de most aztán végképp olyan helyzetben van a buszgyártás is, hogy nagyon hiányzik a képzett, tapasztalt munkaerő tervezésben, kivitelezésben egyaránt. Ebből következik, hogy még lassabban történik minden, mint eddig. Nekem személy szerint fájna, ha ennek pont azok látnák a kárát, akik védenék ezt az ügyet.
Ez addig igaz, amíg az eladó ugyanakkora nyereséget ér el mindkét termék eladásából. Egy hagyományos dízelmotoros busz és a villanymatchbox esetén ugyanannyi ez az arány?
Ebből nem lehetett volna, mert a kormány nem adott volna rá támogatást. Erre is csak azért mert villanyos meg mert magyar. Bár akkor már inkább a V127 elektromos változata lett volna :P
Igen, egyelőre így fest. Nem szép a türelmetlenség a magyar ipar fejlődésével szemben, de nekem kicsit hiányzik az a 40 db korszerű, új csuklós busz, vagy az a 2-300 használt, amit ebből lehetett volna venni.