Keresés

Részletes keresés

vt buszos Creative Commons License 2016.02.22 0 1 101777

Ez a sógorom regje volt.Meghülyült a technika úgylátszik.Kamionos 79.

Előzmény: vt buszos (101776)
vt buszos Creative Commons License 2016.02.22 0 1 101776

Azért vágom,mert a volt após buszos volt.Annakidején a 76gy kezdett melózni,56perc volt a menetidő munkanap.26,vagy 28 kilóméter.Lehetett tolni a prágásnak rendesen.8 kanyar volt általában egy szám.

Előzmény: Villámhetes (101772)
08-73 Creative Commons License 2016.02.22 -1 1 101775

És narancsssárga kijelzőt kap, vagy marad a zöld Vultron? Utóbbiban sztem sokkal jobban néz ki, mikor átsöpör a felirat a kijelzőn (akár pótlóbuszra, akár Felszállás az első ajtón-ra). :)

Előzmény: Villámhetes (101774)
Villámhetes Creative Commons License 2016.02.22 0 3 101774

Van most Kelenföldön a csarnokban FJX?

 

Van.

Előzmény: gorcher (101773)
gorcher Creative Commons License 2016.02.22 0 1 101773

Tényleg: a 7700A felújítások hogy állnak? Van most Kelenföldön a csarnokban FJX?

És ugye úgy volt, hogy az FKU és FLR szériákat külsősöknél újítják majd fel. Ebben az ügyben történt valamilyen előrelépés?

Előzmény: gorcher (101768)
Villámhetes Creative Commons License 2016.02.22 0 2 101772

Még én is dolgoztam 7 kanyart a 3-ason,8 kanyart a 114-esen,9 kanyart a 72-esen,ez cirka 270 km volt..

Előzmény: kamionos79 (101770)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.22 0 2 101771

Maga tud valamit :)

Előzmény: kamionos79 (101770)
kamionos79 Creative Commons License 2016.02.22 0 6 101770

Ez igy nem igaz.Anno 11óra volt a max. munkaidő még a 80as évekvégén,90es évek elején.Pl. a régi hosszú 32esen is 6 kanyaros volt a legtöb szám,a 61e pedig 28km hosszal 45,48 percekben forgott,10,11 kanyart csinált egy ember,a busz meg 20 körül.Az napi 560km.Mindenhol több volt az egy buszra eső km mint most,tehát az Ikarusok kb.két nap alatt tettek meg annyi kilómétert mint manapság 3 nap alatt a volvok.

Előzmény: Zahnrad (101766)
D Carlos Creative Commons License 2016.02.22 0 1 101769

OFF NCA-436 dörzsölődött a Kossuth Nyomdánál. 

gorcher Creative Commons License 2016.02.22 0 4 101768

A 150-es Volvo flotta az első 5 évében futott annyit, mint az Ikarusok kétszer annyi idő alatt, főegység csere nélkül,

Látszik is rajtuk, hogy nem lett komolyabban hozzányúlva, csak egy pár kocsihoz. És nem egy 7700A elég rendesen szét van már esve, bármelyik szériát nézzük és nap nap után ugyanúgy vannak kiadva és folyamatosan járatva.

Szóval én erre nem lennék büszke, hogy alig van pár, amin vázjavítást végeztek el, úgy hogy már mindre ráfért volna.

Előzmény: Zahnrad (101766)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.22 0 6 101767

Téged sem nagyon zavarnak a tények.

A fénykorban meg volt adva, hogy x km után csere vagy felújítás. És cserélték, felújították. Akkor is, ha jó volt, márpedig gyakran jó volt. Hogy meddig  húzták volna igazából senki sem tudja. Még te sem.

Előzmény: Zahnrad (101766)
Zahnrad Creative Commons License 2016.02.21 -1 14 101766

,,hogy végig bírja a napot."

 

B+, elképesztő. A 150-es Volvo flotta az első 5 évében futott annyit, mint az Ikarusok kétszer annyi idő alatt, főegység csere nélkül, ami az IKarusra nem volt igaz + a vázjavítások. Csak a tények nem zavarnak benneteket. A legendagyártás viszont marhára megy.

Előzmény: Hnorbert (101760)
HBweb hu Creative Commons License 2016.02.21 0 1 101765
Nem teljesen. Kérlek, olvasd el mégegyszer!
Előzmény: Törzs utas (101763)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 -1 0 101764

Ehhez azért anyagi forrásoknak is rendelkezésre kéne állni. Erre is van ötleted?

Előzmény: Hnorbert (101760)
Törzs utas Creative Commons License 2016.02.21 0 0 101763

12-90 febr.-1.-étől oktató busz lett?

norbee601 Creative Commons License 2016.02.21 0 1 101762

Ha jól hallottam van már olyan KisVolvo aminek váztörése van, na ez normális dolog?

 

 

Attól még tinédzser busz, hogy itt nem régóta jár:D

Előzmény: Normann Backs (101761)
Normann Backs Creative Commons License 2016.02.21 0 4 101761

Mondjuk az se lenne egy utolsó szempont, hogy normális utakon közlekedjenek, mert azért valljuk meg közel 70%-ban erősen dominál, hogy milyen utakon közlekednek az alacsonypadlós kocsik, jót tesz ám az elektronikának a napi széthajtás kontra szétrázás.

Ne csodálkozzunk azon se, hogy egy csomószor letilt a rendszer az új Citarokon, ezek a buszok nem ilyen balkáni körülményekre vannak kitalálva.

Ha jól hallottam van már olyan KisVolvo aminek váztörése van, na ez normális dolog?

Előzmény: Hnorbert (101760)
Hnorbert Creative Commons License 2016.02.21 -1 8 101760

Az üzemeltetőnek addig, amíg nem akarja (vagy nem tudja) megvenni a modern autóbuszok karbantartásához való eszközöket, gépeket, dokumentációt, illetve ezekhez megfelelően képzett személyzetet nem alkalmaz, addig mindig csak a szívás van az új kocsikkal.

Hogyha egyszer belátják a megfelelő helyeken, hogy az új buszt nem lehet 5 szerszámmal normálisan karbantartani, és lesz normális infrastruktúra, akkor azt is meg lehet majd úgy javítani, hogy végig bírja a napot.

Előzmény: Törölt nick (101759)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 -3 0 101759

Nem arra akartam utalni, hogy az az elsődleges szempont, hogy legyen rádió. Hanem arra, hogy itt még mindig a Volvók, Scaniák a legkényelmesebbnek, azok vannak a legjobb állapotban, hiába javítanak relatíve sokat. Arányosan több is a hibalehetőség, mint egy fapados, botváltós Ikarusban. Tény, hogy valakinek az tetszik, hogy sosem robban le a busz, van akinek meg az újabb, kényelmesebb, jobban felszerelt buszok jönnek be, de be kell látni, hogy az Ikarusok fölött eljárt az idő, 1-2 nosztalgiapéldányt kivéve kiskanálnak kéne már lenni az összesnek. 

Nem mellesleg az üzemeltetőnek is könnyebb lenne egy zsírúj buszokból álló flottát fenntartani, mint a 20 éves átlagéletkorúval sz*pni.

Előzmény: Törzs utas (101758)
Törzs utas Creative Commons License 2016.02.21 0 0 101758

Itt sincs benne rádió.

Előzmény: Törölt nick (101747)
Törzs utas Creative Commons License 2016.02.21 -5 0 101757

Igen, és még se annyi pénzt kapnak, amennyit megbeszélnek, azért is hagyták ott a végállomáson is a buszt, vagy éjjel leszámolnak, mikor végeznek. Meg az is milyen érdekes, hogy náluk hirtelen 50 ezerrel kevesebbet utalnak, és ugyan azokat a vonalakat járta, és végzőseket? Kötbérezve meg nem volt, hogy azt vonták volna le...

 

Más:

Óbudának így se áll jól a széna, és most még is az a fontos, hogy a főnök keresi, hogy melyik kör szakállas sofőr lett feljelentve a 9-esen, hogy kivizsgálják az ügyet, és az utasnak adjanak igazat, képesek a sofőröket felhívni, hogy melyik szakállas.

Előzmény: Törölt nick (101748)
Törzs utas Creative Commons License 2016.02.21 -7 2 101756

Én is szeretem őket, csak némelyik nem megy, letilt, ajtók vissza nyílnak stb. Kocsi függő, de valamelyik nagyon megy, de ilyen persze van Ikarusba is, csak szerencsére ott nincsenek ilyen gondok, amitől tudsz haladni, és a rokikkal nem kell törődni.

Előzmény: bus-os (101741)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 -1 2 101755

Megrendelő mond valamit?

Előzmény: Zahnrad (101749)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 9 101754

Mekkora szerencsénk vagy, hogy csak a part szélén hangoskodsz :D

Előzmény: kristoof (101744)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 -2 1 101753

Egyébként a legnagyobb baj az a flottával, hogy a legfiatalabb busz 10 éves (Scania Omnicity), utánuk jön 2000 környékéről 8-10 busz (V7000A, Säffle-Volvo, Cito, 263), aztán a következő ugrás '90 környéke (Neoplan, MAN, majd' összes Ikarus). És azért szó se róla, menetdinamikában az öreg Ikarusok szakadnak le rendesen. És utasnak is kényelmesebb a modernebb AP-s gép, mint a csotrogány. Amikro a Scaniás fordára kiadják a 260ast, belőlem is előtör a nemár' érzés. :D

Oké, nem offolok tovább. :D

Előzmény: Humarci (101751)
Humarci Creative Commons License 2016.02.20 0 1 101752

mert nem engedik nekik, ezt a kérdést nem is értem

Előzmény: Zahnrad (101749)
Humarci Creative Commons License 2016.02.20 -3 2 101751

én is beszéltem nem egy sofőrrel Veszprémben, és az ellenkezőjét mondták

pont a modernebb kocsikkal van sok gond

 

nyilván sofőr függő, az újabb buszoknak kényelmesebb lehet a vezetőfülkéje több extrát tudhat

 

de amúgy egy kisöreg azt mondta tavaly 1x se robbant le a buszával, sőt túlórázott a buszával 100órás nagyságrendet, pótolni a modern vasakat...

 

 

Előzmény: Törölt nick (101747)
Komlósfecskés Creative Commons License 2016.02.20 0 13 101750

Mert a gaz kapitalistáknak még az Ikarusokkal elérhető extraprofitnál is fontosabb, hogy kitoljanak a dolgozókkal :)

Előzmény: Zahnrad (101749)
Zahnrad Creative Commons License 2016.02.20 -1 8 101749

Akkor a profitorientált cégek miért nem használt Ikarusokat vesznek? He?

Előzmény: Törzs utas (101737)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 -3 1 101748

"na meg a fizetésükről is nem is beszélve"

Mikor aláírsz egy munkaszerződést, akkor tudatják az emberrel, hogy mennyi pénzt fog kapni. Ha ennek tudatában is aláírnak az legyen az ő bajuk... Senki nem kényszeríti őket.

Előzmény: Törzs utas (101739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!