A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Maradt még festék a kisföldalatti szerelvények korlátfestéséből, aztán "jó lesz az oda", vagy még színesebben próbálkozik a BKV a régi matuzsálemeket bemutatni? :) :p
Hát, használt kocsit inkább a németektől vagy a hollandoktól vennék, semmi esetre se a lengyelektől. Csórók ők is mint mi, biztos megvan az oka, hogy már nekik se kell.
Amúgy még tessék visszaemlékezni, milyen ocsmány állapotban voltak a Gödöllőre került ex-varsói U15-ösök.
Most jelenleg 33 db 415-ös van, amit kiadnak forgalomba, ha minden igaz, ennyivel csökken a szólókiadás júniustól. A maradék 5 NCZ és 10 PKD is bejön a képbe hamarosan, így 33-15 = 18.
Erre nem tudok választ adni, de szerintem elütötték szimplán.
Azt néztem, hogy a 06-05 tegnap hol a 124-esen, hol a 166-oson jelent meg, teljesen rendszertelen időközönként váltakozva és amikor az eredeti 06-05 Cinkotán a garázsban kijelentkezett 15:36-kor a kapuban (http://online.winmenetrend.hu/mikormegy-archive/vehicles/BPO605/track?date=2016-05-14) onnan már csak a 166-oson maradt meg a "06-05".
A 06-72 ugyanezt játszotta pénteken csak ott Örs-Kőbánya KT-ként versengett a 98E/F24-vel, ami délpesti szám.
"Varsóban év végével fölöslegessé válik közel 100 SU12, meg majdnem 30 SA8,6"
Ez valóban megfontolandó lehetne a BKV számára, persze mindez függ a SU12-k korától és műszaki állapotától is. De ha egyben megvennék mondjuk azt a 90+ járművet, azzal már el lehetne indítani egy használtbusz selejtezési hullámot is: gondolok itt pl. a kis szériás, mint az MCA VH A300 buszokra, de akár pár berlini gép is mehetne...
A midibuszokat (ha nem is az összeset) is biztos lehetne hol használni, a korábban már említett Óbudához tartozó viszonylatokon. Óbudából akkor egy Solaris-garázs lehetne, a C1-k pedig Cinkotán vagy a Troliban lehetnének, míg a Trolis rendelkezésre tartásos Modulo M108d-k Kelenföldön.
Bocsi, de egy élő, üzemképes, mindennap kiadott autóbusz azonosítója hogyan vándorolhat át egy totál más típus, másik garázs buszára. Nem kéne jeleznie egyből a számítógépes rendszernek, hogy ez így nem lesz jó? Mivel van már belőle egy másik.
Én láttam egy olyan 415-öst (105-ön) aminek hátul kicserélték nagyméretű digitális kijelzőre a kijelzőjét, sötétített üvegekkel. Ez miféle jószág, teljes remot?
A mostani dél-budai változtatásokkal mennyivel csökken Kelenföld szóló kiadása?
Az szinte biztos, hogy a 415-ösök nem lesznek kiváltva teljesen: még 5 NCZ forgalomba állítása van hátra, PKD-ból pedig csak 10 fog jönni (20+2 tartalék ugyebár a Troliba megy).