Keresés

Részletes keresés

Pavatomi Creative Commons License 2016.06.14 -1 1 105140

Legjobb típusok, mert van rajta levegő ha kinyitják az ablakot meg a tetőszellőzőt és a motorja is jó. Ezen a BPO-423-on különösképp meg voltam lepődve, hogy motorilag milyen jól ment és hogy milyen halk volt meg tiszta stb. Mint ha egy zsír új Ikarus 280-ason ültem volna :) A régi szép időket idézte. Szépen rendberakták valahol. Remélem az utolsókig kihúzza amik járni fognak.

Előzmény: trizs77 (105139)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.14 -1 2 105139

Tudnak érdekességeket.

 

Kb. két hete (?) vagy 10 napja (?) egy másik járaton én is kifogtam egy másik Ik-280-t.

Az ablakok + tetőszellőző ott is nyitva volt. Nem is panaszkodott hőségre egy utas se.

 

Mivel eléggé forgalommentes időben mentünk, pár megállóban se le- se fel,  így hát 50-55 között süvítettünk............................:-)))

 

 

Előzmény: Pavatomi (105137)
FLR-700 Creative Commons License 2016.06.14 0 3 105138

Egy kérdésem volna. Miért nyitott fülkével rendelte meg ezt (is) a BKV?

Előzmény: Törölt nick (105121)
Pavatomi Creative Commons License 2016.06.14 -1 11 105137

Ma sikerült kifogjam a 20E-n a BPO-423-at. Full egyben van a busz, nagyon faszán néz ki kivül-belül egyaránt :) Nem is hangos a motorja, és van benne jó menetdinamika, csak úgy repültünk :) Ablakok nyitva, volt is rajta levegő rendesen... Valahogy az az érzésem támadt, hogy ha az összes csuklós ilyen szép (szinte új állapotot tükröz) rendben lenne, én elutazgatnák ezekkel akár még vagy 20 évig, mert ezeken nőttem fel. Kár hogy már csak elvétve lehet találkozni 280-assal, 435-össel meg még annyira se :( Ezek voltak az igazi BKV idők, amikor csak ezek voltak és ha tetszik ha nem, sokszor visszasírom a jobb gyorsabb haladások miatt az ilyen szépen rendbetett Ikarusokat.

430 322 Creative Commons License 2016.06.13 0 1 105136

Meg hát, P-04091 rendszámmal. :)

Fotók vannak, de sajnos telephelyi! :(

Előzmény: Törölt nick (105120)
IAtilla Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105135

Mert az 5-ösön Óbuda átvette lényegében az összes forgalmit Kelenföldtől.

Előzmény: nemeza (105133)
BX 60-44 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105134

Egy része a 32-esre... 

Előzmény: GST-616 (105127)
nemeza Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105133

Lehet tudni, hogy a TesztCsuklós miért került át hétvégén a 7-esre?

Peto Creative Commons License 2016.06.13 0 6 105132

Meg nem erősített források szerint a 7E, 9-es, 32-es, 276E valószínű, hétvégén 97E is, persze csak fokozatosan, ahogy beérkeznek. Egyet láttam már szombaton Keresztúron Próbajárat jelzéssel (NNE-051 vagy 061?).  Valamikor júliusban pedig talán megjelenik a PKD is a XVII. kerületben a Troli által 95-195-re kiadott buszok révén.

Előzmény: GST-616 (105127)
Scatty29 Creative Commons License 2016.06.13 -11 13 105131

Egy apró részlet.:)

zoli07 Creative Commons License 2016.06.13 0 2 105130

Nem tudom.Még kevés van Cinkotán belőlük.Amit én jártam volna hétvégén Volvoval az Conektos  lett.

 

Előzmény: JakiHUN (105129)
JakiHUN Creative Commons License 2016.06.13 0 2 105129

Konkrétan oda, vagy cinkotai csuklós vonalakra általában?

Nekem a 31, 44, 45 lenne logikus, ahonnan most vonultak le az OFF Citaro C2G-k.

Előzmény: zoli07 (105128)
zoli07 Creative Commons License 2016.06.13 0 2 105128

7E 108E

ilyesmik

Előzmény: GST-616 (105127)
GST-616 Creative Commons License 2016.06.13 -2 0 105127

melyik vonalra kerülnek?

Előzmény: Törölt nick (105121)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.06.13 -1 3 105126

Az 5-ösön miért van 2db 435-ös? Nem bírják a kelenföldi Volvok?

gorcher Creative Commons License 2016.06.13 -23 11 105125

Csak tartaléknak. 12 lett volna a magaspadlós csuklós kiadás a kiiktatásra Cinkotán, ezen autók helyét veszik majd át többek között a Conectok.

Előzmény: kab09 (105124)
kab09 Creative Commons License 2016.06.13 0 1 105124

A Conecto-k forgalomba állásával Cinkotának kell egyáltalán bárhova magaspadlós csuklóst kiadnia a nyári szünetben? Dél-Pestnek is talán csak a 23E-n marad magaspadlós száma, amúgy szinte teljesen ap. az összes csuklós viszonylat a városban.

Előzmény: Törölt nick (105121)
KápCity Creative Commons License 2016.06.13 -1 0 105123

Köszönjük! :)

Előzmény: Törölt nick (105120)
abauj Creative Commons License 2016.06.13 0 4 105122

Mi lesz az ott üzemelő Ikarus 260,263-asokkal?

Előzmény: Törölt nick (105120)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.13 -2 14 105121

Szerdától pedig Budapesten további Conecto G-k állnak üzembe Cinkotán, ezek már a BKV-ITCK közös üzemeletetésben.

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.13 -1 17 105120

5826 nappal a buszüzem megkezdése után megérkezett az első -tartósan ott üzemeltetendő- korszerű  autóbusz a Zách utcai garázsba, az első rendelkezésre tartásos MABI Modulo 108d képében. Ezt is megértük.

Mielőtt kérdezitek még P rendszámmal.

ujfigura Creative Commons License 2016.06.13 0 5 105119

Ennyi, de ez igaz még másik 40 kocsira is. Igazából nem is értem, hogy tulajdonképpen mi a probléma.

 

Annyi mindenért lehetne szidni az Alfát, de pont ezért az egyért végképp nem értem, miért kell. És igen, lehet, hogy a gyökerezés erős, de valahogy azt miért nem kéri számon senki, amikor más csak vagdalkozik, ítélkezik, minden tényt figyelmen kívül hagyva? Azért olvassátok már el, azzal a stílussal nincs probléma?

Előzmény: P.stephenson (105111)
Dante001 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105118

A bérléses V127-eseknek van-e már renCcámmezeje?

BPO-105 Creative Commons License 2016.06.13 -3 1 105117

Nem arra gondoltam, hanem arra, hogy a vizsga már megvolt az ex. 1388-assal és annak papírjaival rendben, szépen, szabályosan, csak a vizsga után rögtön már nem tudott forgalomba állni egy hirtelen fellépő hiba miatt - és itt jött a képbe a még levizsgázatlan ex. 1358, ami az 540 lett volna, de érdekes módon most az fut 562 rendszámmal.

De hangsúlyozom, ez csak egy felvetés, egy elmélet.

Előzmény: Törölt nick (105116)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.13 -4 7 105116

Látom a lelkesedést szóló Volvo üzembeállítás megismerése ügyében.

Kérlek ne gondoljátok azt, hogy a BKV megengedné magának, hogy nem egyező alváz, forgalmi rendszám és egyéb azonosítójú kocsikat bárhol vizsgára bocsátana, ez teljes tévedés.

Lucky76 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105115

No és nem tartozik a rendszámhoz alvázszám, amit a kocsi papírjaiban egymáshoz kapcsolnak?

 

Azt már csak nem feltételezem, hogy a következő vizsga előtt visszamatricázzák őket...

Előzmény: Lucky76 (105114)
Lucky76 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105114

Mindenestől, szélvédőmatricástól, mindent? 

Előzmény: BPO-105 (105113)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.13 0 2 105113

Remélem, hogy az az 540 az ex. 1388, és lengőajtós.

(Amúgy végül is van egy teóriám az 540-562 cseréjére: a jelenlegi 540 levizsgázott 562-ként a hatóságnál, de valami hirtelen gebasz miatt gyorsan áttették a hatósági vizsgára várakozó, de elkészült és elvileg műszakilag ugyanolyan állapotban levő 540-re az 562 matricáit és rendszámait, majd azt küldték ki.)

Előzmény: Viko88 (105109)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.13 0 13 105112

Utolsó lennék aki az Alfabuszt védi, de ez ennél bonyolultabb szokott lenni.

A jobb stokkokat több mindenki szokta árulni, hol van a valós tulajtól transzparens megbízása, hol a piaci szegmens megszokott kéz kezetmos bratyizós stílje alapján. Mondjuk ez logikus: ha belegondoltok egy komoyabb, néhány 10 darabos stokk többszátzmillió forintnyi euróját nem tudja hónapokig, félévig sok kereskedő finaszírozni...

Aztán vannak a gyengébb eresztések, amit valóban megvesz egy-egy kisebb kereskedő, és úgy adja tovább, de lényegében a komolyabb kocsik a nagyobbak kezében (ALGA, WOMY, és még 2-3 komolyabb hal) vannak.

 

Persze a jobb kocsik előre le vannak kártyázva, hogy hova kerülnek, max a maradékból lehet csemgeézni. Tisztára mint a személyautó piac.

 

Az, hogy kurrens cucchoz másik üzemeltetől jutsz hozzá az szinte kizárt, ilyesmi csak a kevésbé piacképes tételeknél (úgymint troli, CNG, midi) van esetleg.

 

Aki meg az Alfabuszt "szídja" az még nem tárgyalt román/bulgár/orosz partnerrel, azok ám a kemények, végzettség nélküli sokrszor hőbörgő főmérnökök akik a kocsit meg sem nézik, csak az a kérdésük, hogy a maguk százalékát hogy tudják lefaktorálni. Természetesen ezúton tisztelet a kivételnek, nem általánosságban akarom semelyik szomszédunkat megbántani, és tudom, hogy nálunk is vannak nem sokkal különb versenyzők.

 

Európai másodpiac zanzásítva.

 

 

 

 

Előzmény: P.stephenson (105111)
P.stephenson Creative Commons License 2016.06.13 0 0 105111

Tehát akkor "Ez a 357-es az Alfabusznál (papíron) köddé vált." = "Benne volt a BKV-nak ajánlott x db kocsiban, de mivel az üzlet nem jött létre, maradt odakint" ?

Előzmény: ujfigura (105100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!