Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2016.06.16 -2 12 105198

Az agyoniskolázott bkk-sok ismét nagyot alkottak...

 

Katasztrófa ami van!!!

Gondolom direkt szivatják az utasokat a bartókon a kitűnő lámpaprogrammal továbbra is!

gellért->körtér 5 piroslámpa

 

remélem a bartók->fehérvári kanyarodó lámpa is továbbra is 5-10mp-es zöld

Előzmény: Villámhetes (105197)
Villámhetes Creative Commons License 2016.06.16 0 6 105197

Első napon laza 25-30 perc késés a Bartókon,mi lesz itt...

BU 20-26 Creative Commons License 2016.06.16 -3 9 105196

Nem. Miért, nem a busz jobb oldalán vannak? :-)

Előzmény: Trinitatis (105195)
Trinitatis Creative Commons License 2016.06.16 -4 4 105195

Az ugye feltűnt, hogy rossz helyre tették a busz ajtaját?

Előzmény: BU 20-26 (105190)
torqmatic Creative Commons License 2016.06.15 0 0 105194

Hát kezdjük ott, hogy az elektromos Modulók kifejlesztése után egyesült a két cég...

Előzmény: Törölt nick (105191)
Dante001 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 105193

Hát várjuk meg az első nyarukat/telüket, aztán majd lehet róla ítéletet mondani :D

Előzmény: BU 20-26 (105190)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.15 0 0 105192

Arckönyvre került fel kép az első bérelt Modulóról, azon még a régi van. Persze lehet, hogy cserélni fogják. :D

Előzmény: nemeza (105188)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.15 -3 2 105191

nem túl jó konstrukció az e-modulo

 

nem értem, miért nem az arc alapokra fejlesztett modulóknak (szóló csuklós) építettek elektromos verziót??

BU 20-26 Creative Commons License 2016.06.15 -2 1 105190

Valakinek van valami konkrét infója, hogy a kezdeti nehézségek után hogy vitézkednek az elektroModulók? Nekem eddig kétszer volt hozzájuk szerencsém, de nem éreztem semmi olyan negatívumot, amit korábban a "szakújságírók" (khm) panaszoltak.

trizs77 Creative Commons License 2016.06.15 0 4 105189

Egyáltalán volt olyan időszak a BKV életében amikor csak és kizárólag Ikarus 260 és 280 típus járt a cégnél? :))

 

------------------

 

Olyan valószínűleg nem volt.

 

De olyan volt amikor a kb. 1890 db BKV buszból,  kb. 1870 db (?) e kettő típusból került ki.

 

Az is jó ?

Előzmény: Lucky76 (105181)
nemeza Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105188

+ csendben debütált az új Budapest logó.

Vagy van más jármű, amin ilyen van? - Csak szemléltetés jelleggel.

 

Előzmény: g86 (105186)
boz-021 Creative Commons License 2016.06.15 0 2 105187

Van.
Most adtad neki. :D

Előzmény: g86 (105186)
g86 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105186

+ a teljesség igénye nélkül: székezés a 3. ajtónál, frontkijelző és szélvédő maszkolása, leszállásjelző és ajtónyitó gombok, sárvédő kefék. Tényleg, ezeknek van valami szakszerű neve?

Előzmény: boz-021 (105177)
norbee601 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105185

Ezek szinte lényegtelenek.

 

Tényleg, a nullszéria 415-ösökről megfeledkeztem. De igazából az egész város szempontjából olyan sok vizet azok se zavartak.

Előzmény: Grikon1985 (105184)
Grikon1985 Creative Commons License 2016.06.15 -1 3 105184

Azért volt pár Sikló-pótló Ik-211, és még pár darab 282; különjáratos 250, 255, 212 is.

Előzmény: HBweb hu (105183)
HBweb hu Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105183

Közforgalomban 1980-tól 1987-ig.

Előzmény: Lucky76 (105181)
torqmatic Creative Commons License 2016.06.15 0 2 105182

Azokban se volt tök ugyanolyan a motor, a váltó, a hidak, az ablak, a díszléc, a dekorlemezek, az üléshuzat, a kapaszkodók színe, stb (most kb hasonló lényeges dolgokon megy a problémázás)...

Előzmény: norbee601 (105180)
Lucky76 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105181

Biztosak ezek az évszámok? Már amennyiben arra gondolsz, amikor csak 260-280-asról beszélünk. 

 

Egyáltalán volt olyan időszak a BKV életében amikor csak és kizárólag Ikarus 260 és 280 típus járt a cégnél? :)

Előzmény: norbee601 (105180)
norbee601 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105180

Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?

 

1981-1993-ig így volt....

Előzmény: torqmatic (105165)
toto92 Creative Commons License 2016.06.15 0 3 105179
Előzmény: d_90 (105178)
d_90 Creative Commons License 2016.06.15 -2 0 105178

Dél-Budai villamospótlókba az összes garázs (kivéve Kőbánya) bele fog adni kocsikat?

boz-021 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105177

+ tetőszellőző a gépes rész elején, utastér székezése az 1-es / 2-es ajtó között.

Előzmény: BPO-105 (105161)
rm40 Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105176

Az a baj, hogy ebben ráadásul korábban működőképes volt...

 

Más: LYH-103 bal hátsó kerékdobján hátrafelé néző ülés ülőlapjának rögzítése elengedett, az ülőlap (párnának semmiképp nem nevezném) a helyéről lejár.

Előzmény: gorex (105168)
Villámhetes Creative Commons License 2016.06.15 0 23 105175

Kollégámtól:

 

toto92 Creative Commons License 2016.06.15 0 2 105174

A füle és az ablakkiosztás variálása szerintem nem szab gátat az üzemeltetés rugalmasságának. Amúgy pontosan miben külöbözik egymástól a kettő Connecto?

Előzmény: BPO-105 (105173)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.15 0 4 105173

Én a következőképpen látom ezt:

 

- az üzemeltető a BKV, illetve a VT-Arriva, a megrendelő a BKK

- a műszaki jellemzőkért elsősorban az üzemeltető, az arculati jellemzők meghatározásáért elsősorban a megrendelő a felelős

- különböző szolgáltatónál üzemelő, de egymással mind műszakilag, mind arculatilag egyező buszok variálása, a vonalak módosítása, illetve a közös vonalak üzemeltetése rugalmasabb egy megrendelő számára (meg úgy általában is), amennyiben nincsenek a megrendelő által támasztott kifejezetten egyedi igények (gondolok itt pl. erősebb motorra, egyedi székezésre, stb.)

 

Ennek fényében ítéljük meg a különbségek helyénvalóságát.

Előzmény: trizs77 (105170)
P.stephenson Creative Commons License 2016.06.15 -2 6 105172

#lacusveddmeg

Előzmény: MCA-001 (105166)
HBweb hu Creative Commons License 2016.06.15 0 1 105171

Írtam anno, '12-ben róla egy cikket, amely igen nagy port kavart, be is indult a szokásos, alacsony színvonalú anyázás egyesek részéről. Abban részletesen felvázoltam a problémákat. Ha érdekel, keress rá, nem kívánok mégnagyobb flamet indítani vele, hisz láthattad, így is fájó sebek tépődtek fel egyesekben.

Előzmény: gorex (105169)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.15 0 6 105170

Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?

 

--------------

 

Úgy gondolom, hogy egy város, helyi közforgalmú autóbuszparkjának megítélésekor számtalan nézőpontnak van helye.

 

Igenis tisztelni kell a :

 

    a./ - Milyen a kapaszkodó színe felül a XXX-yyy számú autóbuszban ?

 

    b./ - Miért nincs a 260 db-os állományban 24.-ik után, egy 25.-ik tipus is ?

 

    c./ - Jó lenne ha közlekedne a városban, duplacsuklós+emeletes városi busz is.

 

    d./ - Legcélszerűbb az lenne ha 1400 db egyforma busza lenne a városnak.

 

    e./  Legyen a városban dízel, LPG-s, CNG-s   és elektromos busz is.

 

    f./ Legyen minden városi busz más színű.

 

nézeteket vallók vélemény szabadságát.

 

A városnak (döntéshozóinak) nem kell figyelembe venni a felsoroltak, de vélemény nyilvánítoknak van joguk elmondani gondolataikat az ügyről.

gorex Creative Commons License 2016.06.14 0 1 105169

"A nógrádos ügylet tényleg szomorú/csúfos véget ért, az utolsó egy év már mindkét fél számára brutális ráfizetés volt. De nagy volt a córesz, valamivel közlekedni kellett."

 

Ez volt az oka a Nógrád kivonulásának 2012/2013 környékén?

vagy ez egy másik mese?

Előzmény: HBweb hu (105104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!