A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Valakinek van valami konkrét infója, hogy a kezdeti nehézségek után hogy vitézkednek az elektroModulók? Nekem eddig kétszer volt hozzájuk szerencsém, de nem éreztem semmi olyan negatívumot, amit korábban a "szakújságírók" (khm) panaszoltak.
+ a teljesség igénye nélkül: székezés a 3. ajtónál, frontkijelző és szélvédő maszkolása, leszállásjelző és ajtónyitó gombok, sárvédő kefék. Tényleg, ezeknek van valami szakszerű neve?
Azokban se volt tök ugyanolyan a motor, a váltó, a hidak, az ablak, a díszléc, a dekorlemezek, az üléshuzat, a kapaszkodók színe, stb (most kb hasonló lényeges dolgokon megy a problémázás)...
Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?
A füle és az ablakkiosztás variálása szerintem nem szab gátat az üzemeltetés rugalmasságának. Amúgy pontosan miben külöbözik egymástól a kettő Connecto?
- az üzemeltető a BKV, illetve a VT-Arriva, a megrendelő a BKK
- a műszaki jellemzőkért elsősorban az üzemeltető, az arculati jellemzők meghatározásáért elsősorban a megrendelő a felelős
- különböző szolgáltatónál üzemelő, de egymással mind műszakilag, mind arculatilag egyező buszok variálása, a vonalak módosítása, illetve a közös vonalak üzemeltetése rugalmasabb egy megrendelő számára (meg úgy általában is), amennyiben nincsenek a megrendelő által támasztott kifejezetten egyedi igények (gondolok itt pl. erősebb motorra, egyedi székezésre, stb.)
Ennek fényében ítéljük meg a különbségek helyénvalóságát.
Írtam anno, '12-ben róla egy cikket, amely igen nagy port kavart, be is indult a szokásos, alacsony színvonalú anyázás egyesek részéről. Abban részletesen felvázoltam a problémákat. Ha érdekel, keress rá, nem kívánok mégnagyobb flamet indítani vele, hisz láthattad, így is fájó sebek tépődtek fel egyesekben.
Bocs, de nektek tényleg az okozna kéjes örömöt, ha 1400, tök ugyanolyan, csak a rendszám utolsó négy karakterében eltérő (persze ott is szigorú tematika szerint, VIN-nel összehangolva) busz közlekedne Budapesten?
--------------
Úgy gondolom, hogy egy város, helyi közforgalmú autóbuszparkjának megítélésekor számtalan nézőpontnak van helye.
Igenis tisztelni kell a :
a./ - Milyen a kapaszkodó színe felül a XXX-yyy számú autóbuszban ?
b./ - Miért nincs a 260 db-os állományban 24.-ik után, egy 25.-ik tipus is ?
c./ - Jó lenne ha közlekedne a városban, duplacsuklós+emeletes városi busz is.
d./ - Legcélszerűbb az lenne ha 1400 db egyforma busza lenne a városnak.
e./ Legyen a városban dízel, LPG-s, CNG-s és elektromos busz is.
f./ Legyen minden városi busz más színű.
nézeteket vallók vélemény szabadságát.
A városnak (döntéshozóinak) nem kell figyelembe venni a felsoroltak, de vélemény nyilvánítoknak van joguk elmondani gondolataikat az ügyről.
"A nógrádos ügylet tényleg szomorú/csúfos véget ért, az utolsó egy év már mindkét fél számára brutális ráfizetés volt. De nagy volt a córesz, valamivel közlekedni kellett."
Ez volt az oka a Nógrád kivonulásának 2012/2013 környékén?