A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hello! Van valakinek fotója az alábbi buszokról: 00-98, 01-56, 01-71, 06-10, 06-16, 06-36, 17-10, 18-27, 18-28, 08-14, 12-16,12-24, 12-25, 12-30, 12-37, 12-42, 12-47, 12-48, 12-49, 12-50, 12-51? Előre is köszönöm az esetleges segítségeket.
A kijelzők maszkolása mögött az eltérő kijelző is állhat - már szemre se stimmel valami, gondolom különbözik mind a VT csuklósaiétól, mind a BKV szólóiétól...
Ezt én értem, és sajnálatos, mindössze azt szerettem volna jelezni, hogy a BKV vezetésnek kellene kiállni ezért, és verni az asztalt, mert ez így szar...
Valóban egyszerűbb egy íróasztal mögött ülni, és azon gondolkodni, mi legyen a következő kendácsolandó busz, mint utánajárni ennek és megoldást keresni. Ha van ellentét, "hangsúlyeltolódás", akkor megoldani... Ja, nem. Bocs, felejtsd is el.
Ki nem szarja le ki az illetékes szervezet? Ezt nem Nekem, hanem Nektek, Illetékeseknek kell tudni. De nyilván Téged sem nagyon zavar ez a story, mert beülsz a szolgálati autóba, jó esetben benyomod a Waze-t és elkerülöd a dugót.
Mivel sajnos az illetékes szervezeteket sem tudod közelítőleg megnevezni, így jól érthető, hogy abszolút nem vagy képben az elmúlt másfél év BKV-BKK-Közút hangsúlyeltolódásival, ínnetől kezdve teljesen felesleges magyarázni a dolgot részemről...
Pont a lent említettek miatt mi külön, szolgáltató, azaz BKV szinten igyekeztünk egységes tájékoztatási tartalommal ellátni a kollégáinkat. Ez ugyan sikerült, de a valóban kevéssé szerencsés forgalomtechnikával (de szépen mondtam) mi sem tudunk sokat kezdeni.
"ha a sofőröknek elmagyaráznák hogy merre kell menni és hol kell megállni" Jól gondolom, hogy délután történt?
Astorián ugye áthelyezték Uránia felé a megállót. A délelőttösök/kétrészesek közül 12-13 órára (már) senki nem állt meg csak az ideiglenes megállóban, viszont amint elkezdtek jönni az első olyan buszok amikkel már a délutánosok voltak 10 buszból 2 vagy 3 nem állt meg az eredeti megállóban.
Már az is sokat segítene, ha a sofőröknek elmagyaráznák hogy merre kell menni és hol kell megállni: a város felé menő 17-es ahelyett, hogy a Vegyész utcáról a Fehérvári útra fordult volna a Móricz felé, szépen elment a Fonyód utca-Sáfrány utca-Kondorosi utca-Fehérvári út útvonalon, otthagyva a Fonyód utcánál egy csomó utast, akik a jó megállóban várakoztak.
Az OFF szolgáltatók közül a VB bevonása a pótlásba súlyos hiba volt, a zsúfolt városi utakon csak gyök kettővel vánszorogva mernek menni.
Erre egyetlen szervezetnek kellene odafigyelni: BKK, mivel az irányítás az ő kezükben van. Vagy csináljanak normális menetrendet, vagy küldjenek ki tisztet irányítani, ő majd segít a probléma kezelésében.
Asszem most nyár végéig a Bartók használhatatlan lesz napközben, főleg a belső szakaszon a 2x1 sávval ... És itt kollektíve szív mindenki, a 7-essel, és a pótlókkal utazók is. Gyaníthatóan a Budafoki is be van állva, mint a szög, azért késik a 133E.