Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2016.07.01 0 2 105509

De kap is vissza, mert a T&J -t kihajitják. Remélem Lacus nem veszi meg a hibrideket.

Előzmény: Dante001 (105506)
BX 60-44 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 105508

3 év múlva már csak egy garázsra lesz elég munka... max kettőre mert azt a 80-90 csuklóst amit ki kell majd adni arra elég egy garázs is... :((((

Előzmény: Dante001 (105506)
MIHI Creative Commons License 2016.07.01 0 0 105507

Láttam elektro-Modulot a Várfok utcai fordulóban megfordulni. Én a túloldalon voltam, a fasor felé, így jól nem láttam, lassan de visszafordult. 

Dante001 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 105506

Még jobban zsugorodhat a BKV.

Előzmény: zoli07 (105505)
zoli07 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 105505
attah Creative Commons License 2016.07.01 -1 2 105504

+537

Előzmény: gorcher (105502)
Lucky76 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 105503

A négy "új" genfi Volvó merre jár? MA vettem észre - jobb később, mint soha? :) - hogy eltűntek / nem láthatók a metróról a VJSZ udvarán. :)

gorcher Creative Commons License 2016.07.01 -2 3 105502

2016.06.30-val Kelenföld --> Cinkota:

MFW-501, 504, 505, 506, 509, 514, 525, 527, 529, 536.

Magaspadlósokat váltottak ki, illetve a 130-as vonal két kőbányás forgalmiját is átvette Cinkota.

MCA-001 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 105501

A trapéz alakú viszonylatjelző alapján elég jól megkülönböztethető a két típus.

Biztosan eldugták előled:)))

 

Én tegnap dél körül láttam a csarnokban.

Előzmény: Villámhetes (105500)
Villámhetes Creative Commons License 2016.07.01 0 1 105500

Fehér S91???

 

E15,saját különjárati buszunk,motorcserés.

Előzmény: MCA-001 (105487)
norbee601 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105499

250-esből ott pusztul a Kravtex udvarán egy 73-as kocsi ami tényleg BKV-s volt...

Előzmény: AegonT (105498)
AegonT Creative Commons License 2016.06.30 -1 3 105498

Lacus! 
Salgótarjánban égett egy ex.siófoki 415-ös, ami sok mindentől lehetett, de a KK-s karbantartások is olyanok, amilynek... szóval ONban: Szerencsére nem valamelyik 435-össel történt, de akár lehetett volna. Most, hogy lassan vége a 415/435-ös típus karrierjének a BKVnél, nem merült fel bennetek, hogy felajánljatok cserére néhány selejtezett kocsit, cserébe a BPL/DUA-ért cserébe? (esetleg 412-est az FHK-ért...)

A Magyar Volánok fb. oldalon felmerült az emeletes 556-os sorsa. Oké, hogy soha nem volt BKV/FAÜ tulajdon, de a FAÜhöz mégis van köze, és jóval érdekesebb típus lenne, mint az  55-ös...
Apropó 556-os... a KM tulajdonú 556-os BKVs üzemeltetése, használata (tulajdonos megváltozása, etc) témakörben tart valahola bürokrácia? 
Hónapok óta dolgozhatnak a szakik az éppen felújítás/átépítés alatt álló nosztalgia és élménykocsikon*. Ezekről láthatunk képet? 

Köszi! 


*A nosztalgiaprojekt jövője jelenleg hogy áll? Ha jól számolom, akkor immár az Ikarus által gyártott minden szériatípusból van/lesz felújítva, illetve néhány Ikarus előtti típus is van már, a BKVs paletta azonban még nem teljes. 

Elérhető háború környéki kocsi csak az Opel Blitz és a Rába Super van BKV jogelőd történettel, ilyen kocsi lesz vásárolva, vagy túlzottan drága projekt? 
A Rába Tr3.5 témakörben van/várható előrelépés? Akár az elkészült kocsi megvásárlása, akár a BKVs kocsi befejezése? 
Ikarus 30-as felújítása elképzelhető? Ugyan valóban csak 11 évig dolgoztak ezek a kocsi FAÜ kötelékben, de egy időben minden harmadik busz Ik30-as volt a fővárosban... 
Majompofás 66-os elvileg egy kocsi maradt, de ha jól tudom, eladó. Talán azt lenne legkönnyebb "FAÜsíteni". Erről a típusról legutóbb az lett mondva, hogy letettetek a felújításról, de gondolom megkérdezem, hogy változott-e az álláspont. 
Az Ik620-as típust megkérdezni is fölöslegesnek tartom, de mivel van első szériás roncs, azért mégis: Saját tulajdonú 620-as várható, vagy a miskolci és a Lantás kocsi lesz továbbra is a "BKVs nosztalgia 620-as"?
Igazán nagy sztár lehetne egy ITC600-as, vagy egy ICC600/660/620/622-es. Pótolhatatlan rész nem hiányzik, ITC esetén mintát lehetne venni a Tr5-ről, ICC600 esetén pedig még eredeti gépes rész is maradt, bár gondolom nagyon drága lenne, de a nosztalgiabuszozás egyik ékköve lehetne. 

Korábban azt mondtad, hogy 200-asokkal szívesen "szórakozol", mert azok vannak, átépíteni őket olcsóbb... Itt van esélye valami különlegességnek 216/282/293 vonalon, vagy esetleg bővítve 211.00/212/250/255/256 vagy esetleg egy 200M/266.70-est összehozni? 
Köszönöm válaszod előre is!


norbee601 Creative Commons License 2016.06.30 0 1 105497

Az valószínű hengerfej repedés.

Előzmény: tompi03 (105496)
tompi03 Creative Commons License 2016.06.30 -1 3 105496

Tegnap a Bazilika előtt az FJX-195-ös tartott pápa választást. Brutális fehér füsttel megadta magát.

Mi okozta a heves tevékenységet? 10percen át tartó motor mosás után is 50fokos volt a motortér leghidegebb pontja.

BPO-105 Creative Commons License 2016.06.30 0 1 105495

WTF? :D

Előzmény: HBweb hu (105486)
A laszka Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105494

Azt még titokban tartják...

Előzmény: BPO-105 (105493)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105493

És ki volna az új tulajdonos?

Előzmény: A laszka (105492)
A laszka Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105492

A BKV által korábban bérelt S91-es az.

Csak kifehéredve fog új tulajdonosához kerülni:)

Előzmény: MCA-001 (105487)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.30 0 2 105491

Hibajelentés:-(

FKU-911:

1. Alapjáraton a motor szétrázza a hátsó részt.

2. A 3. ajtó hátsó szárnya olyan erővel csapódik be, mint az M3 40 éves szérelvényein ( a hang is pont olyan...)

3. A légkondi hatásfoka nulla,

 

Lacus légyszíves szólj az illetékeseknek,  hogy nézzék meg.

Köszönöm :-)

08-73 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105490

Mai selejtek: 16-16, LZZ-320.

Utóbbinak már ideje volt, botrrányos állapotban volt :)

KápCity Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105489

30-asról visszarakhatnák a cinkotai Volvokat a 85-ösre a kőbányai 280-asok helyett..

Előzmény: gorcher (105475)
08-73 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105488

Tegnapi mozzanatok:

 

- 04-28 a Bikás parknál kifelé ment üresen, gondolom 41 pótlóra:) 7E-utánérzés volt.

- MUT-885 tegnap este @ Etele tér. A 47 pótló Van Hooljai ott műszakiznak?

MCA-001 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 105487

Leskelődtem Kelenföldön :-)

Bent áll:

FJX-224, bekékülve, még matricák nélkül

BPI-154, vezető fülke légkondi beszerelésr?

PKD Modulo, végszerelés alatt

 

Egy fehér/piros szóló Volvo. (éppen szélvédő kiszerelés folyt).

Fehér S91???

 

Ezzel a kettővel mi a terv?

Köszönöm :-)

 

Ja és ismét kint áll a 3ajtós Volvo, ő alkatrészbánya?

HBweb hu Creative Commons License 2016.06.30 -6 0 105486

Azt graffitizték össze Lengyelországban. Tuti!

:-P

Előzmény: Törölt nick (105484)
BPI-779 Creative Commons License 2016.06.30 0 4 105485

Az OFF Volánbusz is jól járt a Volvókkal... Elég csak ránézni a mai 139-es kiadásukra. Hát mit ne mondjak, gyönyörű.

Előzmény: 18-09 (105480)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.30 0 2 105484

Újabb NCZ jelentkezett be:

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/NCZ551

 

Így már csak az 540 hiányzik.

kristoof Creative Commons License 2016.06.29 -2 3 105483

Jelenleg még tartható a szint. A Volvo okosan bevásárolt fogyó alkatrészekből és általában éjszakánként kitudják javítani a hibákat. De vajon mi lesz akkor, ha lejár a buszok garanciája??

 

Nem tudom milyen tapasztalatok vannak a CNG-kel. Nagyon erős pletykák vannak, azt meg inkább nem osztom meg. :) Én elég sokat járok velük és néha bizony félelmetes hangokat adnak sajnos. Nem tudom, hogy ez hiba-e vagy a kocsik sajátossága, de ismerve a BKV karbantartási morálját, kicsit félek tőlük. 

Előzmény: 18-09 (105480)
gorcher Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105482

Eléggé nem lehetnek velük elégedettek és elnézve május 29-től a mai napig tartó teljesítményét:

összesen 13 napot volt kint forgalomban ezen egy hónap alatt, 67-es, 92-es és 110/112-es vonalakon, mondjuk zömmel végig is bírta a fordáit.

06.07. és 06.17. között folyamatosan állt még pluszban. Utazási élmény meg annyi vele, hogy lomha egy autó, csodálom hogy fel bírt menni a Borsó utcán és az ajtajai is nagyon lassúak. Tényleg jó, hogy nem vesznek többet.

Mikor is ér véget a tesztje az autónak és megy vissza a feladóhoz?

Előzmény: 18-09 (105480)
18-09 Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105481

Most a lengyelországi Sosnowiec fog felülni a szopórollerra. Ők 10 csuklóst és 25 szólót vesznek. Ők tudják...... 

Előzmény: 430 322 (105479)
18-09 Creative Commons License 2016.06.29 0 2 105480

Már bajok vannak. Biztos lenne aki tudna erről mesélni;) 

 

Nem lehetne inkább a CNG-t nyomni? Milyen tapasztalatok vannak az eddigi CNG flottával a BKV-nál? 

Előzmény: kristoof (105476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!