A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Busszal ütközött egy autó vasárnap délután a Ferihegyi úton, a személygépkocsit vezető férfi meghalt.
A baleset a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér D-portájánál történt.
A BKK autóbuszon utazó húsz ember nem sérült meg, de a fővárosi tűzoltóknak kellett segíteniük, hogy elhagyhassák a szalagkorlátra dőlt járművet.
A 200E autóbusz terelve közlekedik, nem érinti a Csévéző utca, a Szemeretelep vasútállomás, a Ferihegy vasútállomás, a Repülőtér, D porta, a Repülőtéri Rendőr Igazgatóság és a Vecsés-nyugat megállót.
OFF: Ne csak a festék árát nézd, hanem a ráfordított munkaórát is: ennél például (miután megvan az alapszín) ki kell maszkolni az egyik csík helyét, lefújni, várni, hogy megszáradjon, kimaszkolni a másik csík helyét, lefújni, várni, hogy megszáradjon... Ezzel több napra kiesik a busz a forgalomból, illetve több órára lefoglalja a fényezőt, foglalja a helyet a fényezőkamrában, stb. Aztán egy esetleges javításnál eljátszani ugyanezt előröl. És mellesleg - szerintem - elég ódivatú is, mondjuk 20-30 éve még elment volna.
Hát Photoshopban rajzolgatni a 8 éves Ödönke is tud, itt nem a fantázia hiányán múlik a dolog, hanem hogy olcsóbb, egyszerűbb lefújni az egészet egy színre (pl fehérre), mint a több szín/átmenet/mintázat/fólia, akármi.
Valamiért a magyar volánok nagyon fetisizálják az igénytelen, gagyi egyenfehér színezést. Nagyon nehéz lenne ám egy ipari formatervezőt megkérni, hogy fél óra photoshop-polással csináljon egy igényes színtervet...