Keresés

Részletes keresés

Dr.V.ker. Creative Commons License 2016.07.13 -1 4 105866

Lehetne vmi hasonló nálunk is, nem tudom, miért fájna ez egyeseknek. Csak Óbudán ott van a 65, 118, 137, 165, 237 és a Békás helyijáratok, amikre nyugodtan mehetnének. Tudom, én is látom majdnem naponta, hogy a reggeli csúcsban a 118-as tele van, korábban nyilván nem véletlenül járt 7-8 percenként midikkel, de attól még a nap nagy részében 5-6 utassal rohangálnak a buszok, 137/237 ugyanez, Békáson pontosan nem tudom, de azok sem véletlenül voltak 405-össel adva régen. Meg a Kolosy téri járatokok is reggel nyilván vannak, nem azt mondom. Oké, hogy a 405-ös egy szar típus (volt), ezért kényszerből jó pár vonal szóló lett, de szerintem bőven van Budapesten annyi vonal, ahová midi kéne, hogy megérje belőlük egy nagyobb flotta.

Előzmény: Snake-Mojzi (105860)
1244 Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105865
A 16-48-ról lehet tudni valamit? Lassan 8 hónapja nem volt az sem utcán.
Előzmény: Törölt nick (105862)
kristoof Creative Commons License 2016.07.13 0 0 105864

Valamint hamarosan forgalomba áll még 50 Alpino is.

Előzmény: Snake-Mojzi (105860)
Macskaszemek Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105863

Köszi a válaszokat! 😊 Remélem, minél hamarabb újra forgalomba állhat megújult pompájában! 😃

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105862

Konkrétan ahogy láttam lényegében kész, azaz fényezett, összeszerelt, befejezésre vár.

Előzmény: HBweb hu (105861)
HBweb hu Creative Commons License 2016.07.13 -1 0 105861

Alakul.

Előzmény: Macskaszemek (105859)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105860

A közlekedésszervező weblapja szerint:

8 db MAN NM223
23 db Solaris Urbino 8.6
32 db Autosan M09LE
34 db Jelcz Libero
36 db Solaris Urbino 10
40 db Solbus SM10

Összesen: 173 db

Előzmény: g86 (105858)
Macskaszemek Creative Commons License 2016.07.13 0 0 105859

Sziasztok!

 

Tud valaki valamit a BPO-051-ről?

 

Winmenetrenden látom, hogy 2016. március 4-én volt utoljára forgalomban. Úgy hallottam, hogy felújítják... Nem tudja véletlenül itt valaki, hogy várhatóan mikorra lesz kész? Más buszoknál kb. mennyi ideig tart egy ilyen felújítás? 

 

Köszi a válaszokat!

g86 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 105858

Mennyi midibusz üzemel Varsó helyi közlekedésében?

Előzmény: trizs77 (105856)
BPO-331 Creative Commons License 2016.07.13 0 2 105857

Én nem ismerem a varsói tömegközlekedést, sem a sajátosságait. De attól, hogy valami Varsóban máshogy van, nem biztos, hogy adaptálni lehet azt a működési modellt és metódust Budapestre.

De persze nem kell egyetérteni velem ;)

Előzmény: trizs77 (105856)
trizs77 Creative Commons License 2016.07.13 -2 0 105856

Egyik budapesti cég sem fog egy rakás midit venni, mert korlátozott a felhasználhatóságuk.

 

-------------------

 

Akkor Varsóban igen speciális felkészültségű, városi közlekedési felső vezetőknek lehetnek alkalmazva.

Valamit jobban (máshogy ??) tudnak mint a mieink ?

 

 

Előzmény: BPO-331 (105854)
Scatty29 Creative Commons License 2016.07.13 -9 2 105855

MHK-923 szauna.

BPO-331 Creative Commons License 2016.07.13 0 5 105854

Szerintem rossz irány, ha azért, mert van pár kihasználatlanabb menet, akkor cseréljük midire vagy ritkítsuk rögvest.

Reggel a 118-as fullon van, délután jobban eloszlik rajta a forgalom.

 

A midikkel az is baj, hogy sokkal kevesebb vele a variációs lehetőség. Nem alkalmas pótolni, nem tud vele sakkozni a garázs. Egyik budapesti cég sem fog egy rakás midit venni, mert korlátozott a felhasználhatóságuk.

 

Azok a járatok, amelyek egész nap 2-10 fővel mennek, na azok tényleg alkalmasak a felülvizsgálatra, de egy 118-as szerintem pont nem. Reggel megesik, hogy szinte még a szóló is kevésnek bizonyul, de emiatt meg nem kell csuklósítani a vonalat.

Ennyi erővel a csuklós vonalakon is, mivel hajnalban és késő este alacsony a kihasználtság, szólókat kéne járatni helyette. Kérdés, ezzel kinek lesz jó?

 

Amúgy sem jár sűrűn és ha ennél jobban ritkítva lenne, nehezebben járnának be dolgozni Óbudára a kollégák.

Ez az állandó variációs kényszer nem tudom miért jó.

Előzmény: Dr.V.ker. (105849)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.13 0 3 105853

Az a járat lehetne időszakos (csúcsidei), mert bizony reggelente ráhordóként funkcionál a M3-ra, és tömbe szokott lenni.

Előzmény: Dr.V.ker. (105835)
abauj Creative Commons License 2016.07.13 0 0 105852

Nem kell leállítani, mert főleg a reggeli csúcsban vannak rajta.A többi időszakra elèg a midi is, ami sajnos Cinkotán,Óbudán nincs.Tizenakárhány èvig járt 405-ös rajta.Most is elég lenne.A reggeli csúcs lenne necces, főleg iskolaidőben.

Előzmény: 08-73 (105847)
g86 Creative Commons License 2016.07.13 0 5 105851

Ebben az esetben két kihasználatlan buszunk lenne a jelenlegi egy kihasználatlan busz helyett.

Előzmény: Dr.V.ker. (105849)
18-09 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 105850

A reggeli csúcs nem is kérdéses, de viszont napközben és főleg hétvégén azért sok esetben luxus járatni bármit is. De ilyen a 175, 131 külső szakasza és még lehetne sorolni.

Előzmény: abauj (105839)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2016.07.13 -1 1 105849

Tisztára, mint a 118-as akkor, ott is elég jól lekövethető reggel az a 4-5, és du az a 2-3 indulás, amire kell egy normál busz, egyébként kisbusszal kéne adni azt is, ezek szerint a 121 is ugyanez.

Előzmény: BENczúr utca (105838)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.07.13 0 4 105848

De ugyanez van mindig. Ez így működött az 1-es pótlásánál, a 80-as troli pótlásánál (amikor Keleti-Stadionok között volt buszos pótlás), stb. Újabban sokaknak az se megy, hogy mi az a kettős megálló. Múlt héten volt, hogy láttam jön mögöttem a másik, gondoltam megvárom, mindig szokott lenni átszálló. Várok, várok, nem értem miért nem látom a leszálló utasokat, belenézek a bal tükörbe és ott áll mögöttem - nem húzódik le a szegély mellé - és várja, hogy végre kihaladjak... így nehéz utasbarát módon vezetni. Helyszínt, járatszámokat direkt nem írok, semmi köze a villamospótláshoz, de valahol elgondolkodok néha, hogy én csinálom rosszul :( Remélem, hogy csak nem volt leszállója meglepő módon...

Előzmény: 08-73 (105846)
08-73 Creative Commons License 2016.07.13 -4 1 105847

Szvsz. 2008 után ismét megérett a járathálózat egy nagyobb reformra (kivéve Dél-Buda, ahol sokat variáltak az M4 óta), különösen a pesti oldalon. Fájó, de ebben az esetben bizonyos nagyon kisforgalmú járatokat lehet, hogy le kell állítani.

Előzmény: Dr.V.ker. (105835)
08-73 Creative Commons License 2016.07.13 -3 1 105846

Múltkor egyik este volt majdnem hasonló a Rudasnál: a 19 megjött, 133E bent a megállóban. Már csukni akarta a sofőr az ajtókat, de látta, hogy jönnek többen a vilitől a busz felé. Majdnem én szóltam neki, hogy várja már meg őket. Szomorú, hogy ez nem működik automatikusan.

Előzmény: Közlekedésguru (105843)
zoli07 Creative Commons License 2016.07.13 -2 1 105845

Minek kell félóránként csúcsidőn kívül pörgetni? Tök felesleges !!

 

Előzmény: Dr.V.ker. (105835)
Humarci Creative Commons License 2016.07.13 -1 2 105844

kabaré ami itt megy, és ők odabenn hátradőlnek elégedetten és még fogadjunk jutalmat is kapnak majd a remeke lebonyolításért...

Régen volt kinn zavaros, aki felügyelte a dolgokat, manapság nem kell hiszen ott a csoda futár :(

Előzmény: Közlekedésguru (105843)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105843

OFF Ma reggeli tapasztalat: áll be a Rudashoz a 19-es, a 49-es pótló húz ki a megállóból. Végülis majdnem 20 perc a következő, ha valakinek nem jó a 7-es, ami "csak" 8-10 perc. Az átszállás még soha se sikerült egyetlen ilyen pótlásnál sem, a menetrend szent, az átszálló utasok pedig ráérnek. ON 

Előzmény: Humarci (105842)
Humarci Creative Commons License 2016.07.13 0 5 105842

érthetetlen ez a pótlás, egyszerre járnak a buszok ritka követéssel

 

a 41-est luxus normálisan lepótolni, körtérig megy a pótló a villamos meg a rudastól...

Előzmény: 08-73 (105833)
abauj Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105841

És hétvégén ahogy látom elég is. Hétköznap csúcsban, főleg a reggeliben még a normál midi is nagyon necces. Nem véletlenül volt 10 percre besűrítve a viszonylat amikor 405-össel adták. Rendszeres volt az utaslemaradás a Tél utcában. 

Előzmény: JakiHUN (105840)
JakiHUN Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105840

Hétvégén, mikor van szabad kisbusz Cinkotán (nem járnak a rákoscsabai telebuszok), az megy rajta.

Előzmény: Dr.V.ker. (105835)
abauj Creative Commons License 2016.07.13 0 1 105839

Egész pontos számokkal szolgálhatok.Itt ülök rajta èpp.:) 18-an vagyunk. A múlt hèten egyik reggel 30 fölötti számmal érkeztünk a Vkapuhoz. Gondolom ott kèsett,kimaradt a 120-as.Napközben, dèlután viszont tènyleg elèg a midi.

Előzmény: 18-09 (105836)
BENczúr utca Creative Commons License 2016.07.13 0 2 105838

Van napi 6-8-10 indulás mindkét végállomásról, ami midinél nagyobb buszt indokol talán.

Előzmény: Dr.V.ker. (105835)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.13 0 0 105837

Szerintem a kapacitás elég, inkább az segítene sokat, ha nem egymás után közlekedne a három viszonylat, hogy egy tömöttet toljon két üres busz.

Előzmény: 08-73 (105833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!