A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ezt is írtam. 705: július 7, 728: július 19. A 700-as meg mennyire lett felújítva? Mert szerintem nyugodtan beleférne neki még egy kör, nincs valami jó állapotban, így külső szemmel persze.
Elfogadható. A -szándékosan- nem túl magasra tett lécet (15 daraos kiadás) tartjuk. Az apró-cseprő gondokon túl a komoly szakmai kérdés az egész BMS rendszer azaz az akkumulátorok balanszírozása, teljes körűen azonos energiaszintre hozása. A gyártóval együtt keressük az utat, hiszen ez egy hosszútávú teszt. Hogy értsétek: az hogy látszóag 95%-ra (SOC) feltöltesz egy rendszert, de akár virtuális 100%-ra az nem biztos, hogy jó ha van 2-3 darab 30%-os cellád. Mármint ez inkább hosszútávon gond. De ez az egész elektromos játék esszenciája, nem Modulo specifikus: ez az energia egyenlőre térben időben nem áll olyan rugalmas rendelkezésre mint a gázolaj ami energiasűrűsságát tekintve (!) ideális a tömegközlekedéshez.
A legkisebb úthibán, mi több sima úton is - jó, olyan gyakorlatilag nem nagyon van, de - folyamatosan föl-le hintázott, de olyan mértékben, hogy ülve hátul nem lehetett megmaradni rajta, állva se nagyon. Mint valami elfuserált lowrider. Engem nem vágott a földhöz negyedóra alatt, de ha a jv. ülését is ilyen ütemben hintáztatta, és a hiba nem az utolsó körök egyikében jött elő, hát...
Ma 162 F05. Kíváncsi lennék, javítva lett -e. No persze az is lehet, hogy terhelés alatt nem pattog így, de a 162-eseken azért van ideje a nap folyamán majdnem üresnek lenni.
Azt gondolom, ez nem a "verőfényes napsütésben délben ablaktörlő miatt félreállok" című okosság.