A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Zahnrad, g86: ha lehetne, ezekre a kommentekre legszívesebben több száz pluszt adnék. Egyre inkább bebizonyosodik, hogy Lacusék és a mögöttük állók (Tarlós is!) semmivel se különbek, mint Aba Botond és társai, csak az elmúlt években a Vitézy-féle BKK által kicsit meg lett szorongatva a nemesebbik testrészük, így kénytelenek voltak egy kicsit változtatni a hozzáálláson. A BKK-t azóta kiherélték, működésképtelen gittegyletté vált, ezzel pedig a BKV színvonala is lassan újra a régi. Ha nincsenek a sokat fikázott kiszervezések, könnyen megvan, hogy összességében színvonal tekintetében már a 2007-2012 közötti szint közelében járnánk lefelé úton.
Ráadásul már azokat az ágazatokat is kezdi érinteni a dolog, amiben valóban nagy fejlődés látszott: a nosztalgiaüzemet. Az OFF 840 psz. ZIU - ugyebár ez volt a kijelölt nosztalgiakocsi a többinél jobb és az eredetihez közelebb álló állapota miatt - eladása csak a kezdet, az az érzésem...
Gondoltam idén már nem lesz klímateszt, átlagos nyár, különösebb forróság nélkül, meg különben is, hátha már nem kell.
Erre tegnap: LYH-106: csak az egyik oldalon van bukó ablak, a klíma zúg, de hatástalan.
LYH-128: kettő egész bukóablak van rajta, a B tengelynél, a klíma zúg, de nem hűt.
Látható, hogy nem megy a klímaberendezések üzemeltetése. Hogy miért, azt nem tudom, talán nem űrtechnika, de ha drága, akkor miért nincs normális, nyitható ablak beépítve és a forró levegőt feleslegesen fújó klíma kikapcsolva? Sokszor feltett kérdés, válasz nélkül.
Nekem ne mondja senki, hogy drága az ablakkeret, mert hirtelen észreveszek egyéb, erősen feleslegesnek tűnő projekteket.
Hogy mitől érdemli ezt a BKV szolgáltatási területével megvert utas, mitől ér klímás és nyitható ablakos járművet a máshol lakó, azt nem tudom, ez a BKK-t minősíti. Ez nem szolgáltatás, ez nulla, ez semmivel nem versenyképes. A BKV buszos ágazatának térvesztése kapcsán nem a szomorú tábort fogom gyarapítani, az biztos.
Meglepve látom hogy vezetőfülkés klímát kapott néhány 405-ös, illetve számos 260/280-as full felújítást kapott. Nem úgy volt hogy a 200-as szériát kivonják a forgalomból?
Örülök hogy felújítják, az egyik kedvenc típusom volt, bár a ráncajtós feelingesebb lenne :)
Urak! Az, mitől van, hogy egyes Volvok esetében alapjáraton teljesen rendben viselkedik, míg van amikor iszonyat hangos és úgy rázza a kasztnit, hogy megmaradni is nehézkes hátul. Motortartó bakok kivannak ezeken a kocsikon? Köszi!
Hááát... gatyább állapotban vannak, mint az FJX-ek. Látványra tuti, érzésre gépészetileg is. Én nem hiszem, hogy megérné teljes felújításra küldeni őket.
260-assal viszünk mást, ha kell: hát a kisVolvókra Cinkotán ráférne egy alacsonyabb kiadási ráta, veszett módon hullanak a forgalomban, meg amúgy is rájuk férne egy kis törődés. Talán belőlük futhatna kevesebb.
Hallom az egyik fő kattogás (bérrettegés, ki politikában, ki a maga kis szakmájában csinálja), hogy nem fogunk tudni szóló 260-assal szeptemberben kiállni. Hát de. Lesz egy 105-107 darabos állományunk és max 86-87-es kiadás. Még némi típuscsere is bele fog férni, hogy 260-assal viszünk mást ha kell. Ha nagyon szívtuk volna magunkat még egy 5-8 kocsit kidobhattunk volna, de szándékosan nem tettük, hiszen a valóban legrosszabbak leálltak múlthéten. Ősszel a 15 Conecto tuti jön és a 10+1 PKD is bizonyosan forgaloma áll (mondjuk a PKD-k inkább 415-öst váltanak ki). Úgyhogy évvégén újabb kivonás várható.
Ja és a bér vagy alanyi rettegőknek üzenem, hogy sötétablakos egy darab sem lett leállítva, kivéve a már emlegett 18-44-et ami csak részben sötétablakos és metrópótlásra félreállított státuszú.
Mi lett volna ezzel a 12-05-vel? Kapott volna Classic homlokfalat, vagy csak sima felújítás lett volna és megbontás után rájöttetek, hogy nem érné meg, mint Cinkotán a félrerakott 01-20 esetében is történt?