Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.03 0 0 106700

Ha jól látom, FKU Volvok helyett általában, magyarul ha azok bekrepálnak, jön helyére egy másik dél-pesti ap, ami LOV vagy MU/MUT.

Előzmény: MIHI (106687)
HBweb hu Creative Commons License 2016.09.03 0 1 106699
A BPO-583-at kifelejtettem.
Előzmény: HBweb hu (106696)
HBweb hu Creative Commons License 2016.09.03 0 1 106698
Mi van vele?
Előzmény: AegonT (106697)
AegonT Creative Commons License 2016.09.03 -1 0 106697

NHB-036?

Előzmény: HBweb hu (106696)
HBweb hu Creative Commons License 2016.09.03 0 1 106696
BPO-301, MTZ-970, NTM-430 @ Pógár.
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.09.03 -1 2 106695

Úgy rémlik 22 szolgálati kocsit írtak az interneten (többségében Skodák).
Ez valószínűleg nem nagy költség, ha a teljes költségvetést nézed.
Úgy viszont az, hogy tegnap az egyik C1-en kitört a lázadás a nem működő klíma és az ablakok nyithatóságának hiánya miatt. Sofőrt szidták, hiába védekezett, hogy neki is melege van, abban a pillanatban ő képviselte a céget.
Csak amíg a szolgálati kocsiktól eltekinteni nem lehet, addig dögleszteni lehet az utasokat adott kocsiban évek óta, következmények nélkül. 
Klíma tekintetében mi az előrelépés (tehát az eredmény). Amit behoztak külföldi kocsit, azokon nagy eséllyel működött, tehát addig amíg be nem szarik, ezeken a kocsikon van klíma, meg "egy-két" kocsin lett megcsinálva. Ha nincs, akkor az nem lesz megcsinálva.
A szolgálati kocsikban lehúzott ablak nélkül és klíma nélkül vajon milyen utazni, akár a mostani késő nyári időszakban. Ez könnyen előidőzhető és kipróbálható. Nem kell egy teljes kört, csak 3 utcát :)
A másik aspektusa a dolognak, hogy vannak olyan műszaki területes karbantartók, akik éjszakai járatokon utaznak télen, nyáron, hóban-fagyban műszerekkel, szerszámokkal, mert nekik csak a lábbusz jut.


Előzmény: nemeza (106694)
nemeza Creative Commons License 2016.09.03 0 0 106694

A szolgálati kocsik csereperiódusát is a buszokéhoz kéne kötni. Pl. 2x/3x olyan sűrűn lehet csak kocsit cserélni, mint amilyen öreg a legrégebbi forgalomban lévő busz..

Előzmény: 18-09 (106693)
18-09 Creative Commons License 2016.09.03 0 5 106693

Legalább közelítőleg képben van az öreg. 

 

Azt kéne már csak megérteniük, hogy nem csak a szolgálati Škodákat és Audikat kell 2 évente lecserélni. Évente csak új autóbuszok beszerzésére kellene egy 8-10 mrd forintos forrást találni.

Előzmény: diamond way (106689)
diamond way Creative Commons License 2016.09.02 -1 2 106692

Énis nagyon remélem! ;) 

Előzmény: Törölt nick (106691)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.02 -2 8 106691

BUDAPEST a BKV-t jelenti. Nagyon remélem.

Előzmény: diamond way (106689)
CLY-802 Creative Commons License 2016.09.02 0 3 106690
diamond way Creative Commons License 2016.09.02 -3 3 106689

Tarlós ma úgy nyilatkozott  Budapestnek még 500 busz beszerzésére van szüksége elkövetkezendő években!!

flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 106688

Sokkal fontosabb, hogy milyen gyakran tisztítják őket?

Előzmény: Csavargooo (106680)
MIHI Creative Commons License 2016.09.01 0 0 106687

MUU/LOV 9-es is van (ma legalábbis).

Előzmény: lapaj74 (106640)
KápCity Creative Commons License 2016.09.01 0 5 106686

A jelenleg felújításon áteső két MAN NGE trolin már 1/2 részben elhúzható ablakok lesznek mindkét oldalon.

Előzmény: Zahnrad (106675)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.01 -1 6 106685

Okés, részemről lezárva.

Előzmény: gorcher (106683)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.01 -1 4 106684

Természetesen a működő klíma tök jogos elvárás.

Hiába mondom, hogy ahhoz képest ahonnan 2012-ben indultunk, ahhoz képest mennyi eredményünk van amíg objektív minden klíma nem jó az utcán...

Előzmény: Zahnrad (106675)
gorcher Creative Commons License 2016.09.01 -25 18 106683

L45H tt. 57. személyeskedő, személyemet lekicsinylő hozzászólásánál betelt a pohár. Ez neki szólt, a többi meg már a dühnek köszönhető. Tudod, úgy egy levegővel, átolvasás nélkül írtam az egészet.

Nem kellett volna ennek az izének a hozzáállását rád is húznom, főleg nem megemlíteni benne H.A.-t, úgyhogy elismerem, hogy ezen hozzászólásom egy tekintélyes része egyszerű dühből született seggfejség.

Ezért elnézést kérek tőled, meg a többi normális BKV vezetőtől.

Előzmény: Törölt nick (106682)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.01 -5 11 106682

Mondjuk ezen illene megsértődnöm, de nem teszem.

Szeresd tovább a buszokat, légy jó kapcsolatban Cinkotával.

Egyébként ha kérhetem a személyeskedő jellegű megjegyzéseket nélkülözd, a "rendszert" demokráciában nyíltan szídhatod, kritizálhatod.

Előzmény: gorcher (106677)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.01 0 8 106681

Ok, de ilyen alapon akkor legyünk következesek, és a  FJX-es Volvok egy részét sem kéne kiadni forgalomba. 

Előzmény: gorcher (106669)
Csavargooo Creative Commons License 2016.09.01 0 2 106680

Sajnos a tegnapi eset után tényleg le kellene mindenkinek vonnia a tanulságokat.
Azért arra kíváncsiak lennénk, hogy miért nem működnek a kamerák a buszokon.
Láthatóan nem tartják őket karban, az összes VH-ban rossz. Már régen lett szólva, de mindenki s.arik rá :-(
Más, speciel a klímáknál azért látható, érezhető javulás van. A gázos VH-k kifejezetten jól hűtenek.
Már csak a csuklós változatra kellene rájönni, hogyan lehetne életre kelteni a klímát, mert a dupla csuklósokon is ilyen klímarendszer van.
Viszont a gázos Mercik csapnivaló műszaki állapotnak örvendenek. Lassan a MCA-k jobban gyorsulnak. pedig.... :-(

Zahnrad Creative Commons License 2016.09.01 -1 2 106679

Az már nincs itt, a bilikék szín az önmagában egy magasabb szolgáltatási szintet jelöl. Csak éppen pár alapvető elem közben elveszett, mint a szellőzés.

Előzmény: EKM-765 (106678)
EKM-765 Creative Commons License 2016.09.01 -2 1 106678

Várd meg amíg jön egy Ik 260.

Előzmény: Zahnrad (106675)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.01 -3 4 106676

És nem csak a Citaro ilyen, hanem az MAN troli is fullasztó, illetve az összes csulkós VanHool az egyoldalú ablakozás és a szintén gatya klímák miatt.

Előzmény: Zahnrad (106675)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.01 -3 3 106675

Nem az ominózus hozzászólásra ment ez, bár látom, avval kapcsolatban megy a hangulatkeltés.

 

Ami engem kiakasztott, hogy több olyan használt Citaró van, ahol nem jó a klíma. Nem tudom hány éve vannak itt és még mindig nincs normális nyitható ablak beépítve. LYH- akármik, lásd lentebb.

 

Nem klímát szeretnék, hanem kulturáltan eljutni a célomhoz, lehetőleg nem szarrá főve. Nincs rá lehetőségem. Szóval nem klímát akarok, mert az drága, oké, nehéz az élet, űrtechnika, de akkor miért nincs nyitható ablak?

 

Ez karaktergyilkosság, rosszindulat?

Előzmény: Törölt nick (106663)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.01 -2 2 106674

Többféle nézőpont van, a nyitott fülke egyéb okokból mindig is vitatott volt. Most kényelmes elővenni. Ennyi. Azt csak páran mondják, hogy megakadályozott volna bármit is, ez csak lehetőség.

Az biztos, hogy egy önként nyitva hagyott támadási felület, többen, több fórumon szóltak már érte, hogy nem kéne erőltetni.

Előzmény: blueline87 (106670)
L45H Creative Commons License 2016.09.01 -15 5 106673

Nagyon érdekes koncepció, hogy te azért jársz ide, hogy hass a rendszerre. Nem akarsz esetleg nevezett BKV nevű cégnél dolgozni, ha mindenképpen bele akarsz tutymákolni a döntésekbe? Az utasokat is megkérdezted, hogy szép 280-ast akarnak, vagy trágya 435-öst? Illetve nem tudom mennyire ismert előtted, hogy a járműkiadás nem aszerint készül, hogy mi a szép és mi a jó állapotú... 

Előzmény: gorcher (106669)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.01 0 0 106672

Majdnem mindenhol:)

Előzmény: Fradista Utazó (106665)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.09.01 0 6 106671

A beugrós C2-re: kell néhány ilyen szám is a VTA-nak, hogy ha szemlézni, karbantartani kell kocsikat, legyen hova rakni. Illetve, a futott km is számít, mert a BKV-s Volvó olcsóbb, mint a C2-es, aminek ráadásul éves futásplafonja is van. Ha azt túlléped, onnan már a VTA nem köteles másnap kiállni a kocsikkal.

Előzmény: gorcher (106669)
blueline87 Creative Commons License 2016.09.01 -11 7 106670

Ezt a fülkés hisztit sosem értettem... ha valakiben már benne van az agresszió vagy csak szimplán bekólázott és elindul, akkor nyilván nem egy 4 mm-es üveg tántorítja el a cselekvéstől. Szvsz az a kis sz....r paraván semmit sem ér ilyen esetekben. Persze oda lehet hegesztgetni a nép pénzén egy szépséges üvegtáblát, igazi védelmet a sofőr számára csak egy jó kis beton válaszfal tud adni, esetleg egy migránsbiztos kerítést is fel lehet húzni, utasfolyosóra néző szögesdróttal.

 

Ha már ennyire nagy az empátia, akkor illene a kedves utazóközönségnek az utólagos sajnálkozás és a fülkeépítési láz helyett ilyen esetben odalépni a randalírozó mögé és jól hátba rúgni, nem csak mulyán bambulni, miközben szerencsétlen vezetőt félholtra verik. Ja hogy csak itt a fórumon nagy a mellénye mindenkinek és a való életben nem merne cselekedni???

 

Ébredjünk már fel, és ismerjük fel az igazi problémát...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!