Keresés

Részletes keresés

Irisbus Creative Commons License 2016.09.07 -3 8 106847

Elolvastam a #106843-at, és számomra egyértelmű a BKV előnye.

Előzmény: Törölt nick (106846)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -11 3 106846

Kérlek, olvasd el amit Grimbusznak írtam a vélemény kifejtéséről.

 

Nem a BKV ellen vagyok, hanem az automatikusan elfogadandó kinyilatkoztatások ellen. Egyáltalán nem egyértelmű a BKV előnye mással szemben. 

Előzmény: trizs77 (106841)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -10 2 106845

Nem tudom, hogy miért folytál bele, de egyrészt, köszönöm: a szükséges szakmai alázattal együtt megvan a topik látogatásához elengedhetetlen minimális szakmai tudásom és tapasztalatom. Kijártam az isit, operátorral és megrendelővel is volt már dolgom. :-)

 

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. 

A mondandómat támasztod alá: Ott is piszkosak. Tehát a BKV és a többi operátor nem válik el egymástól érdemiekben. Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává? (Grimbusz végre leírta, nekem az elegendő volt. Kérlek, ne vedd a fáradtságot)

Előzmény: Törölt nick (106842)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -19 1 106844

Látod? Végre leírtad a véleményedet.

 

Eddig mindent elsöprő arroganciával hangoztattál valamit és mikor rákérdeztem a háttérre, lekezelő beszólogatásokat kaptam csak, ahelyett, hogy ezt a pár sort bepötyögted volna.

Nem a BKV-val volt gondom, hanem azzal, hogy automatikusan el kellett volna fogadni amit írsz, mert csak. Legközelebb az érzelmi túlcsordulás helyett a szakmailag releváns véleményed próbáld leírni, ahelyett hogy érzelmi alapon hergeled a topikot olvasókat.

 

Szakmai fórum, szakmai vita. A seggem. 

 

Most pedig, hogy végre mindketten leírtuk az érveket az on-topik témában, ha gondolod lezárhatjuk ezt a beszélgetést.

Előzmény: Törölt nick (106843)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 16 106843

Próbáltam lezárni, de csak belerángatsz... Már eleve a felvetésed hülyeség.

Melyik az a cég, aki a saját dolgozóit irányította a Volánbuszhoz, mert nem volt járművezetője? Gyorsan felejtesz...
Melyik az a cég, aki már rendelkezik metrópótlásra félretett állománnyal? Ha beüt a szar, biztos jó lesz az is...
Melyik az a cég, aki rendelkezik infrastruktúrával?
Melyik az a cég, akinek a legnagyobb a járművezetői létszáma még mindig? (Nem mindegy, hogy a nem létező állományból kell kigazdálkodni 100 járművezetőt, vagy mondjuk 2000-ből kell 100-at kigazdálkodni túlórával, szabadságok átütemezésével, vagy a forgalmi számok megvariálásával)


Tkp. itt a BB, amiről szó volt, mindent a BKV-tól akar bérelni, csak akkor mi szükség rá? És mitől alkalmasabb a BB, mint a BKV?

Előzmény: Törölt nick (106840)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -2 6 106842

"Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere."

 

Te nem vagy tisztában alapvető dolgokban e téren. A szolgáltatás megrendelés azt jelenti, hogy a főváros+állam hallom pénzt fizet (dupláját fizeti, mintha a BKV végezné a metrópótlást), hogy egy adott szolgáltató lebonyolítsa a metrópótlást. A szolgáltató különféle banki hiteleken keresztül szerzi meg az új buszokat. Ez a metrópótlás több milliárdos tétel, és nagyon nem mindegy, hogy a BKV csinálja meg, vagy dupla annyiért szolgáltatást rendelünk meg.

 

"Nem tudom, hogy a BKV milyen tapasztalattal válik ki a többi cég közül, mert még ha nyernek is: a forgalmat nem ők szervezik, a járműveket nem ők veszik. "

 

 

Ráadásul a másik probléma ez, hogy a VT-Arriván, és a VB-n kívül olyan cégek jelentkeztek, amelyeknek nincs tapasztalatuk a budapesti tömegközlekedésben, illetve nincs egy sofőrjük se, és telephelyük sincs. A BKV sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkezik, mivel eddig az összes metrópótlást ők bonyolították le. Egy új cég aki nem volt jelen eddig a budapesti tömegközlekedésben érthető, hogy hátrányosabb egy metrópótlásnál. 

 

"Ezért vannak táblák a kijelzős buszokban, ezért nem kapcsolják be a klímát, ezért áll bokáig a por az utastérben, ezért van hasig kigombolt ingben a buszvezető."

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. Illetve nem egyszer ültem úgy VB-s Volvokon, vagy VT-s Merciken, Manokon, hogy a belső kijelző egyáltalán nem működik, és stb. Ez a két szolgáltató csak látszatra nyújt jobb szolgáltatást, mint a BKV. Nyilván pár éves kocsikkal könnyű jobban szolgáltatni, illetve ha a VT megkapná a 10-12 éves Volvokat biztos vagyok benne, hogy ők se tudnák jobban kiadni, illetve karbantartani. A BKV-s járművekben ugyanúgy megy a klíma, de nyilván érthető, hogy egy egy éves Conectoba jobb a klíma, mint egy 10-12 éves Volvóban, vagy egy használt Merciben. Amióta Vitézyt elzavarták, és a BKV is hozzájut vadonatúj buszokhoz látszik a színvonal emelkedés. Ezért is szükséges, hogy a BKV kapja a metrópótlást, mivel 150 vadonatúj busszal tudná fiatalítani a járműparkját, amivel a színvonalát nagyban növelné. Az elmúlt időszakban figyelem a BKV-s kocsik tisztaságát, és én javulást vélek felfedezni az elmúlt időszakban. 

Előzmény: Törölt nick (106837)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.07 0 11 106841

Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere.

 

 

-----------------------

 

Ha egyszer megtiltod a BKV-nak, akkor nem is lesz.

 

A 100 méteres síkfutáshoz odaállíthatlak Téged, összekötözött lábakkal és amikor nem Te leszel a győztes akkor helyes ha a nagy villanyújságra kiírjuk, hogy :

 

...."....Láttátok a peterurfit ? Az ilyen minek jön ide versenyezni ha még ennyit se tud ?......"

 

A nézők meg majd hurrognak Téged.

Korrekt ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (106837)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -13 2 106840

Annyit kérdeztem, hogy a BKV mivel emelkedik ki a többi szolgáltató közül. Csak erre nem válaszolsz. Megspórolhattunk volna pár üzenetváltást.

Előzmény: Törölt nick (106838)
abauj Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106839

Sajnálom a garázsbezárást.De ha már ìgy alakul, akkor remèlem hogy vagy 20 FKU Kőbányán landol.Tudom, karbantartás.Szerelők kikèpzèse stb.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 1 106838

Lassan belekeverjük a dátumot is. Nehogy röhögjek egy nagyot és a végül a BKV a BKK által meg nem vásárolt, metrópótlásra félretett buszokkal kezdje a metrópótlást...

Előzmény: Törölt nick (106837)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -23 5 106837

Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere. Illetve, hogy a BKV automatikusan alkalmasabb. Mert hát ez adott.

 

Nem tudom, hogy a BKV milyen tapasztalattal válik ki a többi cég közül, mert még ha nyernek is: a forgalmat nem ők szervezik, a járműveket nem ők veszik. Annyi történik, hogy műszakilag elfogadható állapotban kell tartaniuk sok modern buszt, amivel kapcsolatban eddig nem sok jót produkáltak. Ja persze, azért mert nincsenek kifizetve. Ezért vannak táblák a kijelzős buszokban, ezért nem kapcsolják be a klímát, ezért áll bokáig a por az utastérben, ezért van hasig kigombolt ingben a buszvezető.

 

ÉLJEN A BÉKÁVÉ!!4444

 

Csak mert régóta vannak.

Előzmény: Törölt nick (106836)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 15 106836

Huhhh, most mattot kaptam.

Előzmény: Törölt nick (106834)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 12 106835

Miért a többi cég (Vt-Arriván kívűl) aki pályázott azoknak mennyi emberük van a metrópótláshoz? Válasz 0.

Ráadásul még telephelyük sincsen. A buszokat a főváros álta volna, nem a BKV feladata lett volna beszerezni önerőből. Még mindig a BKV a legalkalmasabb a metrópótlásra...

Előzmény: Törölt nick (106834)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -22 0 106834

Csak pénze, busza és embere nincs hozzá, nem? Apróság.

Előzmény: Törölt nick (106833)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 15 106833

1970 óta elég sok metrópótlást megcsinált, mit kéne még ezen kifejteni?

Előzmény: Törölt nick (106832)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -18 0 106832

rendelkezik azzal a képességgel, hogy megcsinálja a metró pótlást.

 

Ezt kifejtenéd?

Előzmény: Törölt nick (106830)
ujfigura Creative Commons License 2016.09.07 -1 11 106831

Nem a lófaszt nem érted.

 

Pontosan azért vagy ott ahol te is, meg én is, meg még úgy a fél ország.

Előzmény: Törölt nick (106830)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 10 106830

Továbbra is érthetetlen, értelmetlen, hogy van egy fővárosi cég, aki rendelkezik azzal a képességgel, hogy megcsinálja a metró pótlást. Ellenben van egy másik cég, aki erre alkalmatlan, gyakorlatilag mindene hiányzik hozzá. Biztos a testvéri szeretet vezérli ezt a céget... Jajjj, persze, biztos olcsóbb... De rég volt, amikor még hittem a mesékben.

Előzmény: Törölt nick (106829)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106829

Józan paraszti logikával az tűnik legvalószínűbbnek, hogy ez egy olyan együttműködés lehetne, hogy a Budapest Busz megveszi a buszt, majd leszerződik a BKV-val, hogy x forintért cserébe a BKV karbantartja és tárolja a buszokat. Így a BB mentesül a karbantartás, telephelyvásárlás alól, miközben a BKVnak sem kell kirúgni szerelőt (talán sofőrt se, de az nem egyértelmű).

Előzmény: fberci (106825)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 0 106828

Az :/

Előzmény: Snake-Mojzi (106827)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106827

Ez a Budapest Busz a Trans-Tour-os Járku féle cég, ugye?

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106826)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.09.07 -1 4 106826

Valamelyik haver biztos jelezte, hogy jól jönne egy kis pénz. :(

Előzmény: fberci (106825)
fberci Creative Commons License 2016.09.07 -1 3 106825

Tényleg igaz, hogy a Budapest Busz Kft. a BKV-val közösen vállalná a pótlást? Mert ha igen, akkor nagyon remélem, hogy ők fognak nyerni. 

Ez nem jelentene mást, mint hogy azért vontunk be egy vállalkozót, hogy ne csináljon semmit, miközben elteszi a pénzt. Mégis mi értelme a kiszervezésnek, ha valójában nem szervezünk ki?

Előzmény: Törölt nick (106823)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -2 4 106824

Tényleg igaz, hogy a Budapest Busz Kft. a BKV-val közösen vállalná a pótlást? Mert ha igen, akkor nagyon remélem, hogy ők fognak nyerni. 

A kérdés az, hogy ebben az esetben mi szükség erre a vállalkozásra? Én úgy látom, hogy a rendszerbe csak beraknak egy feneketlen üres zsebet...

Előzmény: Törölt nick (106823)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 2 106823

"Tudomása szerint a BKK metrópótlási tenderére jelentkező Budapest Busz Kft. megkereste a BKV-t, hogy amennyiben megnyerné, úgy a BKV-val közösen – a vállalat telephelyeivel és munkatársaival – együttműködve végezné. „A 2017. februárban-márciusban kezdődő tervezett metrópótlást várhatóan a BKV fogja elkezdeni, mert más szolgáltató valószínűleg nem fog elegendő autóbusszal rendelkezni” – mondta Gólián."

 

Tényleg igaz, hogy a Budapest Busz Kft. a BKV-val közösen vállalná a pótlást? Mert ha igen, akkor nagyon remélem, hogy ők fognak nyerni. 

Előzmény: trizs77 (106822)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106822
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106821

15-46 már több mint egy hónapja ott áll.

Előzmény: 1244 (106820)
1244 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106820
Magánkézben vannak.

15-46 pedig a kelnföldi garázs és a vasút között parkolt.
Előzmény: Bence Vér (106818)
gorcher Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106819
Bence Vér Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106818

Reggel 6-7 körül láttam a Boráros téren a BPO-637 et , és a BPI-614 et , ők már magán kézben vannak ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!