Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.09.13 0 4 106916

Nem rossz.

 

De T.Gábor is mint a legtöbb cikk író kifelejti a lényeget.

Ha az érdekkörök közül bármelyek nyerne a párton belüli belháborúban és új, magyar, városi csuklóst akarna venni, akkor kiderülne, hogy NINCS Magyarországon ekkora gyártási kapacitás.

 

Szép-szép dolog, hogy az újságírók politikai vonalra terelik az ügyet, és írnak belőle havonta - fejenként - kettő cikket.

De eszébe jutott már közülük egynek is, akár Tencernek is, hogy ha Viktor eldönti (csak példa) a hogy párt belső háborújában mondjuk Varga nyer, akkor a nyertes Varga másnap kénytelen odakullogni a főnök (O.V.) elé és bevallani :

 

....."...Köszönöm, hogy nyerhettem, de kiderült, mi nem tudunk 150 db, új, magyar,  városi csuklós busz legyártani fél év alatt. Sőt. egy év alatt se......."

 

Az már más kérdés, hogy miért másnap világosodna meg Varga miniszter úr, miért nem előtte ?

 

Rossz dolog bevallani nyilvánosan (mert hátha Tencer megírja?), hogy magyar csuklós azért nem nyerhet, mert új, magyar, városi csuklósból, az adott határidőre, de még a duplájára se, tudunk legyártani 150 db-t ?

 

 

 

 

Előzmény: BPO-105 (106914)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.13 -1 7 106914

Csak azért nem mondom, hogy ezeket lőni kéne, mert ez nem a PoliDili.

Fideszesek lobbiharca bénítja a metrópótlóbusz-tendert

Három érdekcsoport sejlik fel a fordulatok és a Tarlósnak egyre kényelmetlenebb ügy mögött. Tovább »

forrás: Index.hu

 

KápCity Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106913
Van egy olyan érzésem, hogy az öt garázsos kiadású 30-as még a szerint sem normális, aki ki találta, csupán egy kényszer helyzet szüleménye.
Délpest azzal a két egy körös atszerelőjével nem tétel, a 914es miatt van és az jobb is így.
Bár azért azt valaki elmagyarázhatná miért jobb egy, egy körös központi tartalékot Volvoval adni (30/10), míg a 7E-n meg egy rahedli 280-as jár Cinkotatól egész napos startban.
Előzmény: IAtilla (106910)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106912

Van Hool és 280-as is van.

Előzmény: abauj (106911)
abauj Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106911

Köszönöm mindkettőtöknek. A 30-ason jelen lévő dp-i gondolom éjszakás kocsi. Ez a gép mi szokott lenni? Van Hool?

Előzmény: IAtilla (106910)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106910

30: CI, DP, TR, ÓB, VTB -> öt garázs
30A: CI, TR, ÓB, VTB
914A: CI, DP, ÓB, VTB
931: CI, DP, TR, ÓB

Előzmény: abauj (106907)
D Carlos Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106909

Igen.

A 30-as család.

Előzmény: abauj (106907)
gorcher Creative Commons License 2016.09.13 0 2 106908

15 szóló Conecto: október-november környékén érkeznek Cinkotára.

 

MHK: egy előnyük van: erősebb a motor, tehát menni nagyon tudnak, csak a klímahasználat egyszerűen elszívja a motor erejét, anélkül tényleg, tényleg durván lehagynak egy 200-ast is akár. Ugye a klímáik nem erre az éghajlatra lettek kitalálva, ezért csak egyre jobban erőlködnének ilyenkor 30 fokos külső hőmérséklet mellett, hogy a belső hőmérsékletet tartsák, így meg viszlát menetidő. Viszont klíma nélkül nem mehet, mert az ember meg nem tud létezni egy teljesen beállt levegőjű, oxigénhiányos környezetben, amin a kis pici ablakok, tetőszellőzők semmit nem segítenek.

És ott vannak az ajtók... azt nem érzi sok vezér, hogy hogyan is kéne kezelni, meg nem is mindig van lehetőség egyáltalán ráérezni, mert egyik-másik szeret állandóan visszanyitni (912, 924). És hát bizony nagyobb anyagi ráfordítást már ne várjunk ezekre a kocsikra.

Azt hogy a BKV nem tud buszt üzemeltetni, azért nem jelenteném így ki (Conectok, Cívisek, FLR-ek, amik egyre jobb bőrben vannak, még a felújítatlanok is), de az MHK-k tényleg nem voltak jó vásárok. Már úgy alapból sem.

Ha már viszont itt vannak, akkor mehetnének a nyugodt menetidejű, alacsonyabb kihasználtságú csuklós vonalakra: 44, 161, 202E és ott nem lenne velük gond (18-at be is nyelne belőlük ez a 3 vonal, többet ki se adnék belőlük reggel egyáltalán, csak az meg nem lenne elég a csuklós kiadáshoz sajnos). Vagyis a menetidőt mindenképpen jobban tudnák ezeken a vonalakon tartani.

Belvárosba, nagy forgalmú járatra meg sose adnám ki őket (7, 7E, 20E), mert egy hangyatüsszentésnyit belelógsz az infra útjába és már nyílik is vissza az ajtó, minél több az ember, a pici klíma annál jobban erőlködik, megy el a motorerő és +8,5 ahogy Sneaker írta a Hősök terénél. FLR-vel ilyen gond nem lenne.

A 913-at meg ne bántsa senki, az egy földöntúlian jó autó, mintha minden extrább lenne benne, mint a maradék 24 társán, az még itt 45-ösön is tudja tartani nagyjából a tarthatatlan menetidőt alacsonyan repülő üzemmódban. Ma is vele jöttem dolgozni és fenomenális az az autó :)

abauj Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106907

20E-n jelen van Kőbánya is ugye? Van még olyan vonal a városban amit 4 garázs ad ki? 

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106906

Pár hónapja a 950-en volt, hogy a genfi Volvo több mint 15 perces késést is felszedett. Sajnos ez nem újdonság, hogy nehéz tartani a menetidőt az MHK-kal, illetve egy nap többször lerobbannak. Azért részben a vezetőn is múlik a dolog, mert pár hete a 7E-n mentem MHK-val, és a vezető nyomta rendesen, így 2 perc késéssel Blahára ért. 

Előzmény: Sneaker21 (106899)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 -1 4 106905

Arra nem gondolsz, hogy ezek a Genfi Volvokkal van a baj? Érdekes módon a vadi új Modulokat, Merciket gond nélkül tudja üzemeltetni a BKV. 

Előzmény: Átlag utas (106902)
BP-1 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106904

A Citarokat max. akkor kapja vissza a vonal, ha megszűnik a 8E, 133E , vagy új kocsik állnak forgalomba.

Előzmény: Sneaker21 (106899)
Dante001 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106903

A genfi kocsikban a klíma alapból gyenge ehhez az éghajlathoz, nem lehet vele mit csinálni, max lecserélni.

Előzmény: rusenuxu (106900)
Átlag utas Creative Commons License 2016.09.12 -9 3 106902

Soha nem volt velük egy percig sem semmilyen jó tapasztalat. Az üres marketingdumát nem kell megenni.
A jelenlegi helyzet köszönhető annak, hogy a BKV képtelen üzemeltetni bármilyen technikát ami egy Ikarusnál bonyolultabb.

Előzmény: siófoki35 (106901)
siófoki35 Creative Commons License 2016.09.12 -5 2 106901

Pedig az elején 1-2 évig azért viszonylag jó tapasztalatok voltak az MHK-kkal...

Előzmény: rusenuxu (106900)
rusenuxu Creative Commons License 2016.09.12 0 4 106900

Az MHK-kat úgy ahogy vannak, el kéne felejteni már, egyik vonal utasainak se kívánom őket. Egyik nap pont a 904-hez volt "szerencsém", ablak nincs (azt a vékony csíkot ott felül nem nevezem ablaknak), klíma nincs, soha többé fel nem szállok rá. Ha ezek a fosok jönnek, inkább megvárom a következőt, vagy egy 30-ast.

Előzmény: Sneaker21 (106899)
Sneaker21 Creative Commons License 2016.09.12 0 7 106899

Amit Cinkota Volvoi művelnek a 20E-n tanítás óta, az vállalhatatlan.

Főleg amit MHK-904 az F59-ben. Szinte kivétel nélkül szedi össze a 10! perces késéseket nap mint nap, mögötte a Bogáncs utcai Merci, vagy az óbudás Volvo nem győz lassítani (előzés is volt már). Mai esemény: Hősök tere Káposztás megyer felé: 4 percen belül MHK-904 (+8,5), MHU-707 (+3,0), MHU-758 (+0,5)... Hogy van az, hogy mindig úgy állnak a csillagok, hogy ez a kocsi mindig kifog valamit...?

F3 MHK-924/925-je sem tesz ki különösképp magáért... Még egyszer sem értek be sehova +2,5 alatt

Mi értelme volt ennek az átcsoportosításnak? Random dobáltak be forgalmikba Bogáncs/Óbuda helyett Cinkotai kocsikat, csak a baj van velük. Kérjük vissza a Citarokat!

Valamint ha ennyi késés van egy vonalon az adott garázstól, mennyi idő után lehet ennek érdekében intézkedés (személyzetcsere / garázscsere)?

Dante001 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106898

Akkor annyi. Reméljük a maradék 45 is jön még a lehívható mennyiségből idővel.

Előzmény: Törölt nick (106897)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106897
Előzmény: Dante001 (106896)
Dante001 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106896

A 10-es Conecto opció akkor le lett hívva? Nem tudom már követni a metrópótlós bohóckodás miatt. Ha igen, mikor érkeznek?

HBweb hu Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106895

Állományba vétel: 2016.08.25:

http://hbweb.hu/jarmu/bkv_arcv127_cim.htm

Első üzemnap: 2016.08.25:

http://hbweb.hu/fg/fg0103291/html/kep243.htm

 

Ez a gyors, frappáns utcáradobás a rendelkezésreállásos kocsikról (NTM) már nem mondható el, ott gyakori az 1-1,5 hetes eltérés az adminisztratív állományba vétel és a fizikai utcára bocsájtás között.

Előzmény: 430 322 (106888)
430 322 Creative Commons License 2016.09.12 0 1 106894

Akkor voltaképpen semennyire, annyira nem követem az üzembe helyezéseket.

Előzmény: Aron_son (106889)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 -1 0 106893

NTP-526 és 527 (genfi Volvok) meg mindennap adnak magukról életjelet a VJSZ-ből legalább 1 hete.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106892

538 is forgalomba áll hamarosan, a Futár szerint ma volt vizsgázni a Mozaik utcában.

Előzmény: 430 322 (106888)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106891

a BPO-323 100%, hogy motorcsere miatt, ugyanis a végén már a lejtőn lefelé elindulás is kihívás volt számára. 

Előzmény: .BPO-346. (106885)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106890

HB Úr weboldala szerint augusztus 25-ei állományba vétel.

Előzmény: 430 322 (106888)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106889

Augusztus 26-a óta közlekedik.

Előzmény: 430 322 (106888)
430 322 Creative Commons License 2016.09.12 -1 1 106888

Az mennyire számít újdonságnak, hogy ma láttam az NTP-537-es Modulot?

Előzmény: Aron_son (106887)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.12 -2 5 106887

NMP-854 ismét forgalomban.

 

430 322 Creative Commons License 2016.09.12 0 1 106886

A 03-23 2016. 09. 02-a, péntek, a 03-70 2016. 07. 28-a, csütörtök óta áll, az okokat nem tudom.

Előzmény: .BPO-346. (106885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!