Keresés

Részletes keresés

g86 Creative Commons License 2016.11.03 0 2 107865

A vezetőülkék zárttá alakítása hogyan halad? Van már kézzel fogható eredmény?

flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.11.03 -2 1 107864
gorcher Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107863

Alap menetrendben 3 mp van, egyikük csak reggel az Örs éjszakai KT, kettő pedig beugró.

K1-ben az F2 magaspadlós, beugrós szám (tegnap KPX-922, ma 12-84).

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (107860)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.03 0 5 107862

Meglátjuk.

A tulajdonosunk -teljesen jogosan - komoly erőfeszítéseket vár el a metrópótlásra szükséges jármű és járművezetői állomány biztosításával kapcsolatban. Ennek lehet egy része a 22 darabos opcióból való rendelés, remélem mihamarabb kiderül.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (107858)
AegonT Creative Commons License 2016.11.03 -3 0 107861

Köszönöm. Remélem nem lesz a cég másképp kezelve, mint bármely másik. 

Előzmény: Törölt nick (107857)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107860

Elviekben PótLó, mert a GTFS szerint csak du van egy körre egy F16, ami magaspadlós, a többi mind AP. Persze ez csak K1 idején igaz, alap szerint több MP is van.

Előzmény: flugosmotoros90 (107859)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107859

A 231-esen reggel az MFW helyett van 260-as vagy az van alapból beosztva valamelyik forgalmiba?

Köszönöm!

Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.11.03 0 1 107858

Amúgy a maradék (úgy tudom 22, de lehet, hogy tévedek) opció lehívására van reális esély?

Előzmény: Törölt nick (107857)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.03 0 3 107857

A BKV és az Ikarus Egyedi között tárgyalás van kötbér ügyben.

Előzmény: AegonT (107854)
probakka Creative Commons License 2016.11.02 -1 0 107856

Első körben ne legyen túl sok nyitott ablak az utastérben.

Előzmény: Villámhetes (107855)
Villámhetes Creative Commons License 2016.11.02 0 1 107855

Nem volt komoly hiba,csak pontosítottam...:)

 

És az újabb buszokban is van(nak) csap(ok) a motortérben,tehát nem a vezetőállásból kapcsoljuk be a fűtést első körben.

Előzmény: trizs77 (107850)
AegonT Creative Commons License 2016.11.02 -8 1 107854

Mészáros Csabáék folyamatos, [...] és tetemes mennyiségű "csúszásaik" miatt tényleg nem élt a BKV a kötbér jogával? Inkább nyaraljon a cégvezér az USA-ban, mint fizessen, mert nem dolgozik? 

BPO-105 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107853

Arról nem is beszélve.

(Mellesleg pont onnan sikerült megtudnom, hogy a 82-es szállítmány Fehérváron készült.)

Előzmény: nohab (107852)
nohab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107852

+plakett is van fotózva valamelyikről.

Előzmény: BPO-105 (107834)
BPO-331 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107851

Van, hogy elfelejti az ember kinyitni, de alapvetően manapság, ha nincs fűtés, azért nem a járművezetők a hibásak. Elvízkövesedett rendszer, rosszul beállított Bosch-szelep, nem működő hőpatron. Hidd el, kinyitja a kolléga a fűtéscsapot.

És egy 260-asban nem tudok róla, hogy külön lehetne kapcsolni a fülke és az utastér fűtését. Egy körön vannak. Te csak a rostélyokkal tudod a fülkébe beáramló levegőt szabályozni esetleg pluszban ventillátorozni. Az utastéri és a fülke ventillátorát, na azt tudod külön kapcsolni, mást nem.

 

 

Előzmény: trizs77 (107850)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.02 -3 2 107850

Így van.

 

Komoly hibát vétettem..................

Előzmény: Villámhetes (107842)
Aron_son Creative Commons License 2016.11.02 0 2 107849

Te általánosságban beszélsz a fűtésről, ő pedig konkrét példányt írt, amin nem üzemel(t). Két külön dolog. 

Előzmény: Törölt nick (107846)
Ivonole Creative Commons License 2016.11.02 -3 0 107848

A BKV Modulo m108d-ről vagy az Ikarus 127v-ről van valakinek jellegrajza?

norbee601 Creative Commons License 2016.11.02 0 1 107847
Vagy emeld fel te a deklit és kapcsold be te, amíg nincs fent a sofőr.

Úgyse meri megkérdezni hogy hogyafrancbafűtez :D
Előzmény: Törölt nick (107846)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 -4 3 107846

Hiába probálod úgy beállítani, hogy nincs fűtés a 435-ön, de van. Nem  csak a 400-as, hanem a 200-as szérián is van működő fűtés. Itt az lehetett amit trizs is említett, hogy elfelejtette bekapcsolni a fűtést a sofőr, vagy esetleg hibás volt. Legközelebb menj oda a sofőrhöz, és kérd meg szépen, hogy be lehetne kapcsolni a fűtést. Ültem már -10 fokban Ikaruson, és nem fagytam oda mivel ment a fűtés rendesen.

Előzmény: Spaceliner (107825)
08-73 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107845

IAttila táblázatában a 12-es pótlóhoz Óbudás 260-ast és C1-et is ír;)

 

A H6 meg a 3-as pótló esetében meg volt már példa rá, hogy nem írtak ap-t, mégis voltak:) 

H5 pótló egyértelmű, mostanában mindig Óbudás Volvok vannak olyankor, amikor előre tervezett pótlás van.

Előzmény: 18-09 (107844)
18-09 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107844

Ha megnézed, láthatod a menetrendeknél, hogy:

 

3VP: pénteken csak MP, hétvégén AP

12VP: csak MP

14VP: vegyes

H6: csak MP

 

Előzmény: 08-73 (107841)
bajhozo1 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107843

Még mindig vannak forgalomban olyan autóbuszok, ahol bizony fel kell emelni azt a deklit. :)

Előzmény: trizs77 (107829)
Villámhetes Creative Commons License 2016.11.02 0 1 107842

Ráadásul nem a 2-as ajtónál lévő motortérben,hanem az első 2 ajtó között a hűtő kisdeklije alatt van a csap...

Előzmény: g86 (107840)
08-73 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107841

Hétvégi pótlók:

 

12 pótló: Óbudán kívül belead még más? Esetleg Troli és Cinkota?

3 pótló: gondolom Kőbánya 280, és Délpesti Volvok

H6 pótló: gondolom Délpest 280 és csuklós VH-k

14 pótló: Óbuda és Kelenföld Volvo 7700A

H5 pótló: gondolom Óbuda Volvo

g86 Creative Commons License 2016.11.02 0 3 107840

Amely 260-asokkal én valaha találkoztam, azokban egy vízkörön volt a fülke és az utastér radiátora, mely körnek egy csapja volt, és nem hallottam róla, hogy létezett ettől eltérő kialakítás. A fülkében hiába kapcsoltad be a ventillátort, ha a fűtéscsap nem volt nyitva, az is csak a hideg levegőt keverte. 

Előzmény: trizs77 (107836)
BPO-105 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107839

Jó, akkor nézzük meg közelebbről:

- a kérdéses buszok egyike

- egy normál 260-as

- egy szólósított orosz 280-as

 

Nos?

Előzmény: g86 (107837)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.02 -1 0 107838

Ez hiba.

Vezetői (nem járművezetői) hiba.

Előzmény: g86 (107830)
g86 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 107837

Mi a kérdés? Ezek echte 260-asok, a képeken pont ugyanolyan a vázuk, mint bármelyik másiknak. 

Előzmény: BPO-105 (107834)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.02 0 1 107836

Pedig de.

 

Bár a fülkét a kicsi fűtő billenő kapcsolóval lehetett temperálni.

Az utastér fűtéséhez (vízkeringetés) viszont fel kellett emelni a padló deklit a második ajtóval szemben és az ott lévő vízcsapot eltekerni.

 

Én általában már a garázsban kinyitottam.

Az is igaz, hogy délelőtt 10-11 között (télen is) az utasok már panaszkodtak, hogy "süt" a fűtőtest az utastérben.

Természetesen nem sütött.

De már tényleg jó idő volt a 260-ban, pláne ha egyik oldalát már sütötte is a nap.

Téli kabátban a délelőtt 11-kor felszálló utast nem vígasztalta, hogy bezzeg hajnalban hideg volt.

 

Ilyenkor el kellett volna zárni.

Úgy lett volna célszerű, hogy hajnali 4-kor kinyitod, délelőtt 10-11 között elzárod, a délutános délután 4 körül kinyitja.

 

A valóságban ezt a kollégák kb.10-20%-a csinálta így.

A többiek sajnos fütyültek az egészre.

 

 

Előzmény: g86 (107835)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!