A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A tulajdonosunk -teljesen jogosan - komoly erőfeszítéseket vár el a metrópótlásra szükséges jármű és járművezetői állomány biztosításával kapcsolatban. Ennek lehet egy része a 22 darabos opcióból való rendelés, remélem mihamarabb kiderül.
Elviekben PótLó, mert a GTFS szerint csak du van egy körre egy F16, ami magaspadlós, a többi mind AP. Persze ez csak K1 idején igaz, alap szerint több MP is van.
Mészáros Csabáék folyamatos, [...] és tetemes mennyiségű "csúszásaik" miatt tényleg nem élt a BKV a kötbér jogával? Inkább nyaraljon a cégvezér az USA-ban, mint fizessen, mert nem dolgozik?
Van, hogy elfelejti az ember kinyitni, de alapvetően manapság, ha nincs fűtés, azért nem a járművezetők a hibásak. Elvízkövesedett rendszer, rosszul beállított Bosch-szelep, nem működő hőpatron. Hidd el, kinyitja a kolléga a fűtéscsapot.
És egy 260-asban nem tudok róla, hogy külön lehetne kapcsolni a fülke és az utastér fűtését. Egy körön vannak. Te csak a rostélyokkal tudod a fülkébe beáramló levegőt szabályozni esetleg pluszban ventillátorozni. Az utastéri és a fülke ventillátorát, na azt tudod külön kapcsolni, mást nem.
Hiába probálod úgy beállítani, hogy nincs fűtés a 435-ön, de van. Nem csak a 400-as, hanem a 200-as szérián is van működő fűtés. Itt az lehetett amit trizs is említett, hogy elfelejtette bekapcsolni a fűtést a sofőr, vagy esetleg hibás volt. Legközelebb menj oda a sofőrhöz, és kérd meg szépen, hogy be lehetne kapcsolni a fűtést. Ültem már -10 fokban Ikaruson, és nem fagytam oda mivel ment a fűtés rendesen.
Amely 260-asokkal én valaha találkoztam, azokban egy vízkörön volt a fülke és az utastér radiátora, mely körnek egy csapja volt, és nem hallottam róla, hogy létezett ettől eltérő kialakítás. A fülkében hiába kapcsoltad be a ventillátort, ha a fűtéscsap nem volt nyitva, az is csak a hideg levegőt keverte.