Keresés

Részletes keresés

Lucky76 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 107892

Ez jó hír, köszönöm. :) 

Előzmény: BX 60-44 (107889)
BPO-105 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 107891

NTM-438 szintúgy.

Előzmény: MIHI (107890)
MIHI Creative Commons License 2016.11.04 0 0 107890

Ma láttam a Móriczon tanulójáratban, és a Futár is jelzi, ez alapján visszatért. 

Előzmény: Törölt nick (107684)
BX 60-44 Creative Commons License 2016.11.04 0 2 107889

Hát az FLR 700 már nem olyan,kapott felújított motort/magasabb alapjáratot/,legutóbb meg új turbót! Csendes és alig van zörgés a kocsiban...

Előzmény: Lucky76 (107870)
Balzska Creative Commons License 2016.11.04 0 1 107888

NLE-850 @91

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.04 -2 0 107887

"Az AG300-ok (LOV) közül van egy pár amelyiken valóban meglátszik, hogy nincs a legjobb állapotban. De alapvetően a legtöbb kocsi közülük még mindig jobb állopatban van, mint néhány Volvo. "

A baj ott van ezekkel a kocsikkal, hogy az első 1-2 buszt patika állapotra hozták fel, még nekünk KK-soknak is mutogatták az elsőt vagy a másodikat és egy félkész lebontott példányt, az volt a 3. A többi ahogy utaztam vele már csak látszat/dekor/takarítás szinten ment utastérben, kívűl frissítő fényezés.

Előzmény: Törölt nick (107885)
Il Leone Creative Commons License 2016.11.04 -2 2 107886

Azért az AG300-as típusok esetében azt a BKV-s gányolást rendbetételnek nem merném nevezni, amit kaptak.

BKV taknyolás után ahogy forgalomba álltak és jött az esős idő, nem egy kocsi úgy ázott be, hogy rossz volt nézni, a dekorit lemez némely kocsin 2-3 esős nap után már mállott szét.

Előzmény: Törölt nick (107885)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.04 -2 5 107885

"Alig pár éve lettek a Vanhoolok rendbetéve."

 

Nem tudom, hogy az AG300 (LOV-os széria), vagy az újabb new AG300 (MUT/MUU-s széria) érted, hogy le van lakva? Vagy a szoló A300, A330 (CNG)-re gondolsz? 

 

Hetente töbször is utazok VanHoolal, és a new AG300-ak (MUT/MUU) nagyon jó állapotban vannak a mai napig. Tiszták, és egyáltalán nincs lelakva. Ők is 2005-ös évjáratúak, mint a Volvók, és sokkal jobb állapotban vannak a new AG-k, mint a legtöbb FJX, FKU, MHK. 

 

Az AG300-ok (LOV) közül van egy pár amelyiken valóban meglátszik, hogy nincs a legjobb állapotban. De alapvetően a legtöbb kocsi közülük még mindig jobb állopatban van, mint néhány Volvo. 

 

Előzmény: hétdiplomás hétnyelvű (107878)
nohab Creative Commons License 2016.11.04 0 5 107884

Adott esetben két lehetőség van:

  • a) egy szám kimarad
  • b) az adott egy szám pótlásra kerül azzal ami éppen van, csuklós helyett szóló, AP helyett MP, mondom, ami van.

A hozzád hasonlók szerencséje, hogy ha a szolgáltató a b) verziót választja, amit az utasok 99,9%-a ilyen helyzetben jobban szeret, te akkor is eljárhatsz az a) verzió szerint, ha megvárod a következő számot.

Előzmény: etomcat (107877)
Fradista Utazó Creative Commons License 2016.11.04 0 1 107883

Ezt a cikket én írtam, tíz évvel ezelőtt :-)

http://veke.hu/2006/07/graffiti-teszt-berlinben/

Előzmény: toto92 (107882)
toto92 Creative Commons License 2016.11.04 0 1 107882

Emlékeim szerint jópár éve volt Berlinben (?) egy teszt: egy villamost "elfelejtettek" kitakarítani, hogy lássák, egy hónap alatt milyen állapotba kerül. Ha jól rémlik, be se tudták fejezni, annyira lelakták, hogy forgalomba se lehetett adni.

 

Pedig az nem is a nyüves pesti utas volt.

Előzmény: g86 (107879)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.04 -8 4 107881

A BKV/BKK legnagyobb problémája: az utas. 

 

A szemét utas.

 

Aki előre megfontolt, aljas szándékkal tömegközlekedéssel akar eljutni A-ból -B-be. A legmocskosabb az a fajta, amelyik jó előre egy vagy több hónappal előre kiterveli, hogy ezzel fog naponta legalább kétszer dolgára menni és aljas módon még bérletet is vált.

 

 

Nyüwes utas!

 

 

 

 

A szemét utas.

 

 

 

Mit gondol??????????

Előzmény: HBweb hu (107880)
HBweb hu Creative Commons License 2016.11.04 -6 32 107880

Hát ja.

Az a nyűves pesti népség motorizálta alul a Volvókat, az a nyűves pesti népség tapizza össze a pneumatika-dobozokat olajsáros manccsal és törli bele ugyanazt a dekorit-anyagokba, az a nyűves pesti népség süti meg a motorokat, az a nyűves pesti népség nem használ kenőanyagot, az a nyűves pesti népség nem takarítja ki maga után a tömegközlekedés járműveit és az a nyűves pesti népség tépi le a VanHoolok harmónikáit is.

De ugyanezen nyűves pesti népség, ha átszáll az ipari hulladékra, akkor az rögvest csörömpöl, mint egy lépcsőn legurított alumíniumkuka, a nyűves pesti népség miatt metsz alá már két évtizede a Fogas kapaszkodókereke, a nyűves pesti népség miatt kerreg a T5C5 kardánhajtása és rángat a fokozatkapcsolója, valamint a a nyűves pesti népség miatt repednek a vázak és a forgóvázak az AVR-sújtotta észak-déli metrón is.

A nyűves pesti népség miatt rohadtak szana-széjjel a ZiU-k oldallemezei és felejtődtek el kicserélődni, a nyűves pesti népség miatt szaladgált anno rendszeresen a 600 V a kasznin és állt le a troli járműpark jelentős része testkötés miatt, ha leesett pár csepp eső, stb, stb, stb...

 

Ezt a sok-sok bosszúságot meg lehetne spórolni, ha nem lenne az a nyűves pesti népség. Igaz, akkor nem lenne szükség tömegközlekedésre sem, és akkor nem lenne mit fényképezgetnünk és listázgatnunk szabadidőnkben. És akkor erre a topikra sem lenne szükség és akkor nem tárgyalhatnánk ki, hogy mennyire nyűves is ez a pesti népség.

 

Előzmény: hétdiplomás hétnyelvű (107878)
g86 Creative Commons License 2016.11.04 0 16 107879

Negatív. Amit a buszokon látsz, az az üzemi körülmények okozta természetes elhasználódás. A lelakott állapotot a színvonalon aluli takarítás és karbantartás okozza. 

Előzmény: hétdiplomás hétnyelvű (107878)
hétdiplomás hétnyelvű Creative Commons License 2016.11.04 -7 3 107878
Alig pár éve lettek a Vanhoolok rendbetéve.

Lelakta őket félelmetesen a pesti népség, ahogy amúgy a Volvokat is.

Az látszik meg amúgy ennyire rajtuk hogy az éjszakai járatokon már nincs a 4-5 biztonsági, mint régen.
Előzmény: etomcat (107877)
etomcat Creative Commons License 2016.11.04 -20 1 107877

Ma este Ikarus 260-as szóló autóbuszt (BPO-303) küldött a BKV a fekete 85-ös járatra - 10,5 méteres kasznival a kiírt 18 méter hosszú alacsony padlós csuklós helyett. Emiatt már a Köki-től való induláskor hering üzemmód volt.

Egyébként az utóbbi hetekben sokat romlott a 85-ös viszonylat színvonala, a megszokott Volvo 7700 buszok helyett többnyire a szűkös belterű VanHool-ok járnak, abból is egyre inkább csak az ősrégi, évtizedek óta nem takarított mocsoktól ragadós, szögletes lámpás fajta (amelyiknek egyáltalán nincs szivacs az üléseiben, viszont a tengelyei minden úthibán koppig felütnek, amiből Kőbányán jó sok van).

 

Ráadásul mind gyakrabban már csak magaspadlós Ikarus 280 kerül a 85-ös vonalra - ami tényleg botrányos, mivel egy kiemelt szerepű, a két nehéz-metró vonal végállomásait összekötő buszjáratról van szó! (Közben meg nézzük, hogy a "faluvégi" jellegű 68-ason Merci suhan.)

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107876

Akárhányszor nézem és hallgatom meg újra mindig azt hallom, hogy a megállás után kezd nagyon hangos lenni és utána a videó végéig zörög.

Előzmény: Aron_son (107871)
Villámhetes Creative Commons License 2016.11.03 0 1 107875

Hát én a másik buszban "ültem":))

Előzmény: norbee601 (107873)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107874

901 is

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107869)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.03 0 6 107873

Videó kéne felfelé :)

Előzmény: Villámhetes (107872)
Villámhetes Creative Commons License 2016.11.03 0 16 107872

Egy kis érdekesség dok.jelleggel:

 

Aron_son Creative Commons License 2016.11.03 0 2 107871

Légrendszer biztonsági szelep nyit, az hallatszik.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107866)
Lucky76 Creative Commons License 2016.11.03 0 4 107870

FLR-700, ha még olyan. De miért ne lenne olyan...

 

Bár lekopogom, a minap találkoztam az emlegetett 10-20-szal, és már nem ugrált, mint a bakkecske. Cserébe a B-híd ajtótlan oldalon úszik az olajban. De hát semmi sem lehet tökéletes... Engem csak az zavar, hogy szemmel látható, szemrevételezéssel észlelhető, érezhető hibák sincsenek javítva sokáig.

 

Ennyire nem érdekel senkit, vagy ennyire hosszú a sor, és ennyi komolyabb javítanivaló van? 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107869)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.11.03 0 2 107869

Némelyik Volvon ráz az (főleg) alapjárat és minden beleremeg ez pedig annak a hangja. Jól hallható, hogy megálláskor felerősödik. Több ilyen is van/volt. Az egyik biztosan az U-924

Előzmény: BP-1 (107868)
BP-1 Creative Commons License 2016.11.03 -1 1 107868

Hallgasd meg figyelmesen. Ez nem az alapjárat rezonancia hangja. Ez a Volvo már régóta ilyen. Rendszámot persze nem tudok mondani, de úgy emlékszem Óbudás kocsiról van szó. (ez a hang az utcáról is halható)

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107866)
probakka Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107867

Nem mindegyik BKV Volvo ráz amúgy.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107866)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.11.03 0 2 107866

Ez csak a szokásos Volvos minden ami egy kicsit is tud mozog, mert ráz az alapjárat-jelenség.

Előzmény: flugosmotoros90 (107864)
g86 Creative Commons License 2016.11.03 0 2 107865

A vezetőülkék zárttá alakítása hogyan halad? Van már kézzel fogható eredmény?

flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.11.03 -2 1 107864
gorcher Creative Commons License 2016.11.03 0 0 107863

Alap menetrendben 3 mp van, egyikük csak reggel az Örs éjszakai KT, kettő pedig beugró.

K1-ben az F2 magaspadlós, beugrós szám (tegnap KPX-922, ma 12-84).

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (107860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!