Keresés

Részletes keresés

gorcher Creative Commons License 2017.04.04 -2 3 111301

Első kettőt megmondom, ha nem gáz:)

 

Igen jönnek.

Igen, mind Cinkotára (a 03-16-ot lehet kezdeni búcsúztatni ezzel együtt és gondolom lesz még selejt szóló).

Előzmény: g86 (111297)
1244 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111300
Csak KNORR miatt, a héten.
Előzmény: Törölt nick (111293)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.04 -3 6 111299

A 6+1 óbudás bérlős csuklós C1-est ki felejtetted a listából. Illetve az utolsó számításom szerint 32 darab Ikarus tér vissza, ha már pontos számokkal dolgozunk. 

 

Azt te is tudod, hogy a metrópótlás a déli szakasszal fog kezdődni elvileg nyáron (Nagyvárad tér-Köki) és az északi szakasz (Árpád híd-Újpest központ) is majd bekapcsolódik idővel, valamint jön majd a belső szakasz is. A déli szakasz pedig nem fog 70-80 busznál többet igényelni, ezért a metrópótlást nyugodtan el lehet kezdeni és még így is marad körülbelül 40-50 csuklós villamos pótlásra. A több mint 150 csuklósra akkor lesz szükség, ha a déli mellett az északi pótlás is elindul, illetve ha majd a belső szakaszé. 

Előzmény: Törölt nick (111294)
g86 Creative Commons License 2017.04.04 0 5 111298

Nyáron az iskolaszünet kezdődik, akkor van elég busz. Szeptembertől kellhet az erősítés.

Előzmény: kristoof (111295)
g86 Creative Commons License 2017.04.04 0 4 111297

Szia, ha megengedsz pár kérdést:

- Szó volt további 15 Conectóról, azokkal mi a helyzet?

- Hibridből 40 lesz végül?

- A VT-s Localókkal ezek szerint számolva van?

- A médiában megjelent további használtbeszerzésekről szóló írások helytállóak?

- Fentieken felül további használt kocsik?

 

Thnx! :D

Előzmény: Törölt nick (111294)
Balzska Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111296

MHK-920 @t5

kristoof Creative Commons License 2017.04.04 -6 4 111295

Őszre? Hát nem nyáron kezdődik a metrófelújítás? ;-)

Előzmény: Törölt nick (111294)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.04 -1 7 111294

én írtam az anyag jó részét, tartom hogy kell a 70-80 csuki az ITK-n túl.

 

 

lássuk őszre mink lesz többletként a rendszerben:

45 MAN VTA szóló, 30 csuki egyenérték

40 hibrid szóló, 25 csuki egyenérték

30 reinkarnált Ik csuki

15 szóló Conecto, 10 csuki

31 ITK csuki

 

ez kb. 120 állományi és lesz 150 feletti kiadás is (bőven a villamos vágányzárakkal).

és ne feledjük, közben jópár szóló-csuklós BPI és BPO-XXX-et el kell engedni a közforgalomból.

a 70-80 egy méltányos középbecslés.

Előzmény: 08-73 (111292)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.04 -1 1 111293

A napokban a 200E-n jó pár LOV megjelent.

Mi az, elfogytak (megdöglöttek) az FKU-k?

08-73 Creative Commons License 2017.04.04 -2 4 111292

"Maga a csuklós metrópótló buszflotta még nincs összeállítva, sőt hiányzik belőle 70-80 darab busz. Ezeket még be kell vásárolnia a BKV-nak használtan.  Új busz beszerzésére már nincs lehetőség: az idő szűkössége miatt már nem tudnának egy közbeszerzési eljárást lebonyolítani."

 

Tenczer úr, tessék mondani: az ITK-s Conecto G-k akkor mik is lesznek, ha nem újak? Nem beszélve az opciósan érkező szóló Conectokról.

kristoof Creative Commons License 2017.04.04 -2 2 111291

Minden rendben... nincs itt semmi látnivaló, lehet oszolni :-(

 

http://index.hu/belfold/budapest/2017/04/04/vizsgalat_a_hasznalt_hibridbuszok_miatt/

g86 Creative Commons License 2017.04.04 0 1 111290

Milyen gyártó? A vázat a Lantában készítik, az alkatrészek megrendeléséhez meg nem kell több egy telefonkészüléknél. 

Előzmény: af*szombamá (111287)
Lucky76 Creative Commons License 2017.04.04 -1 1 111289

Ööö...jól hangzik. Mire beindul a metrópótlás, csak összeáll a kocsi. :)

Előzmény: gorcher (111278)
Lucky76 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111288

Még a végén lesz belőle LNG...

Előzmény: af*szombamá (111287)
af*szombamá Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111287

Pénz lett volna rá, gyártó nem. Úgy nehéz...

Előzmény: Dante001 (111286)
Dante001 Creative Commons License 2017.04.04 0 6 111286

Mondjuk abból a 2 milliárdból futhatta volna arra is, lehet üzembiztosabb mint a hibridek, meg vatta új kocsik.

Előzmény: af*szombamá (111285)
af*szombamá Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111285

22db

Előzmény: Dante001 (111284)
Dante001 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111284

A PKD-ból amúgy maradt még opció?

Előzmény: g86 (111283)
g86 Creative Commons License 2017.04.04 -2 2 111283

Pláne, hogy oké, hogy reaktiválnak egy-két tucat 25 éves lomot, de 61 zsír új kocsi is érkezik egyidejűleg.

Előzmény: BU 21-78 (111282)
BU 21-78 Creative Commons License 2017.04.04 0 4 111282

Akkor biztosan így van!

 

De az biztos, hogy ebből sem lesz 20 az év végére :)

Előzmény: Törölt nick (111281)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.04 0 11 111281

14,16 év a mai grand total szám szerintem.

Előzmény: BU 21-78 (111277)
kristoof Creative Commons License 2017.04.04 -3 1 111280

Jó lenne, ha ezt Lacus tisztába tenné, mert szerintem a te adataid nem jók, én meg a 2015 év végi adatokból bogarásztam ezt ki. 

Előzmény: BU 21-78 (111277)
kristoof Creative Commons License 2017.04.04 -2 1 111279

Alulról.

Előzmény: g86 (111276)
gorcher Creative Commons License 2017.04.04 0 0 111278

Debütált egy újabb állományba visszavett Ikarus, a 11-73. 44-es vonalon megtett másfél kört, a maradék két körét az egyik garázstartalék pótolta. Látni nem sikerült, de a Garázs elmondása szerint semmi extra, csak fényezés, kék ülések, itt-ott dekor csere, kicsi motor/váltó. Holnap elvileg újra megpróbálják a csak reggeles fordában kint tartani.

BU 21-78 Creative Commons License 2017.04.04 0 16 111277

Ez év végére a BKV buszainak átlagéletkora, megint elfogja érni a 20 évet.

 

Ma 2017. április 4-én grand totalban 14,47 ez a szám.

Ha lehámozunk róla mindent, ami nem BKV-tulajdon (rendtart, BKK tulajdonú gépek stb.), akkor 15,68.

Ha nincsenek benne a trolibuszok sem, akkor 15,23.

 

Ma van az év 94. napja, van hátra 271 nap, azaz 0,74 év.

 

Ez azt jelenti, hogy amennyiben semmi nem történik, akkor 2017. december 31-ig maximum 0,74 adódik hozzá a fenti számokhoz.

 

A 20-as szám év végi eléréséhez kellene nagy hirtelen beszerezni vagy 200 darab 40 éves buszt. Bár semmi sem lehetetlen, elég nagy összeget fel mernék tenni rá, hogy ilyen beszerzés nem lesz.

 

 

 

 

 

Előzmény: kristoof (111274)
g86 Creative Commons License 2017.04.04 -5 4 111276

Alulról vagy felülről?

Előzmény: kristoof (111274)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.04 0 3 111275

A közlekedési alapismeretekben tanítják a különbséget a 2000 LE-s nagyvasúti dízel mozdony és egy városi trolibusz között.

 

 

Előzmény: etomcat (111265)
kristoof Creative Commons License 2017.04.04 -16 0 111274

Ez év végére a BKV buszainak átlagéletkora, megint elfogja érni a 20 évet.

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2017.04.03 0 0 111273

Urak!

 

BPO-303-al mi a helyzet Délpesten? Fberci oldala szerint idén még nem volt utcán.

Fzolee Creative Commons License 2017.04.03 -1 1 111272

"Üzemanyag-cellás (hidrogén hajtású) elektromos buszok vannak már?"

 

Hogyne lennenek... Itt nalunk Londonban jelenleg van 8db 2010-es gyartasu Wright Pulsar 2-es, meg a polgarjeno akar hozni egy emeletest tesztelni jovore... (Es ez mellett tobbszaz fullelektromos v. hibrid all uzembe.)

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:HyFLEETCUTE-HydrogenBus-London3.JPG#/media/File:HyFLEETCUTE-HydrogenBus-London3.JPG

Előzmény: etomcat (111250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!