A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
hát,jo sok lesz belőle.remelem sikerül jo vonalra tenni őket ahol nem okoz gondot hétköznap a harmadik ajtó hiánya. Hetvègén sok helyen elmenne, pl a kozelemben járó 25 is simán elbirna
A reggeli fordákra szinte mindig alacsonypadlós busz áll be, viszont ha egy ap-s kocsi lerobban vagy kisebb műszaki hibája van a nap folyamán, akkor csere kocsit kell hívni a garázsból és cserére már nincs alacsonypadlós az esetek nagy részében, ezért van az, hogy alacsonypadlós fordákon magaspadlóst találsz. Ez nem csak a 136E esetén, hanem más járatok esetén is előfordul.
Ha a konkrét esetet nézzük a 136E esetén hogy mi az oka, hogy sok esetben megfordul a vonalon az Ikarus, akkor azt kell tudni, hogy a 200E-re csak alacsponypadlóst rakhat rá Délpest. Ezt úgy értsd ha például műszaki hiba éri az egyik FKU-t a 200E-n, akkor cserére muszáj ap-s buszt biztosítani és ilyenkor van, hogyha nincs garázsban ap-s busz cserére, akkor a 136E-ről vagy más csuklós vonalról, amit Délpest üzemeltet levesznek egy ap-s csuklóst és ahonnan levették oda Ikarust állítanak.
Az FKU-s Volvok-al sokkal több gond van forgalomba állás szempontjából, mint a VH-al. Ma is a 136E-re 3 Volvot adott rá Délpest, a többi VH és a 3 Volvóból 2-őt cserélni kellett, a VH-k mind bírták illetve a 200E-n is cserélni kellett egy Volvot, ezért az egyik VH-t le kellett szedni a 136E-ről és átrakták a 200E-re. Azért azt is megjegyezném, hogy Délpest a felújított 280-asait rakja a 136E-re.
Sziasztok! Valaki megtudná mondani hogy miért van elhanyagolva a 136E járat? Napok óta a meghirdetett alacsonypadlós buszok helyett sok esetben régi IK280asok jönnek... Pár hete még nem volt ekkora arányban magas padlós furcsa
Van közte az is, amint a fotókon is látszik. Azt hittem, hogy csak a bécsi 7900-asok jönnek, de úgy tűnik, hogy van máshonnan is. De jó buszok lehetnek ezek... :-(