A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha a négyéves kislányom a maga 103 centijével éppen amellett a kerék mellett áll, felszálláshoz készülődve, és eldurran ez a kerék, akkor is ekkora lenne a mellénye a tisztelt uraknak ?
--------------------
Ha a 4 éves leányod amellett a kerék mellett állna, akkor az úttesten áll egy forgalmi sávban, ami se 4 évestől, se 24 évestől nem okos dolog.
Igaz. Pontosítok. Trizs a #123.825-ben írta le a helyes ítéletet. Utas le, gyökkettővel garázsba. Egy ekkora levált darab alacsony sebességnél nem tud kárt tenni sem a buszban, sem másban. A videó alapján az eldurranás veszélye nem állt fenn, nem olyan jellegű a sérülés, nem látszik, hogy a szövetet érintené.
Ha a négyéves kislányom a maga 103 centijével éppen amellett a kerék mellett áll, felszálláshoz készülődve, és eldurran ez a kerék, akkor is ekkora lenne a mellénye a tisztelt uraknak?
Büntetőjogi felelősségük tudatában is ki mernék jelenteni, hogy ez a szituáció veszélytelen?
A MÁV mikor elkezdtek jönni a kék Flirtek, és ezek ugye a pirosakkal ellentétben saját istvántelki karbantartásra kerültek, 61-estől kezdődtek ugye, a 65-öst érkezése után azonnal megbontották és donor lett a már üzemelő 4 kékhez.... Hónapokkal később rendelték vissza a cuccokat amiből össze lett rakva a 65-ös... Már futott tán a 102-es is, az utolsó abból a rendelésből, valamikor azután lehetett látni először üzemben a 65-öst...
Amint látom, nem igazán vág ide a vitázások végébe, de vki tegyen már egy pillantást a 04-76-ra és az NGC-159-re. Előbbinek a 4-es ajtaja nehezen nyílik és csukódik, a csukló utáni részben nem hallani az indításjelzőt, ahhoz képest egész jól rendbehozták (igen, mostanában utaztam rajta felújítása-ami nem most volt-óta először). Utóbbinak pedig vmi nagyon nyikorog a motortérben. Köszi!
Szerintem meg csak azért vagdalkozol a KV ellen és nem vagy hajlandó megérteni azt, hogy ha a gyártó nem szállít alkatrészt egy még garanciális kocsihoz és nem is javítja, akkor azzal a KV nem tud mit csinálni. Ha fizetné az adminisztrációs költségeket a ki nem adott kocsira, akkor meg azért ajvékolnál.
De magyarázd csak félre. A kerékre: ennek van előjele, ezt te is tudod. Ha pedig valami felvágja, akkor ott helyből félreállok. De nem, mert lassan megyek, nem lesz baj. Gondolom emögött sem az áll, hogy ő maga akar szórakozni másokkal. Amúgy pedig ha az a gumidarab leszakad és fejbe talál valakit még akár 20 km/h-s sebesség mellett is, akkor az nagyon fájdalmas dolog, nem gondolod? Az, hogy a srác meg túlhisztizte... nem mehet mindenki oda halál nyugodtan, hogy hé vezér úr, füstöl a fék, vagy a fejemre esett a dekor elem és sorolhatnám a példákat vég nélkül a saját elmúlt pár hónapomról.
De nyugi, a nem létező objektivitásod egyáltalán nem lep meg :D
Ezt a kérdést akkor nyissuk ki, ha majd a KV-nál mindig mindenhez van alkatrész, a javításokat pár napon belül elvégzik, és mindig minden típusból van üzemképes tartalék. Addig egyenlőtlen lenne bármilyen összehasonlítás. :D
A gumiabroncsos eset megítélését trizs leírta, nincs mit hozzáfűznöm.
Most, ahogy nézem az összes LYH-k közel 90%-a menetet teljesít, nagyrészt óbudai hegyi vonalakon. Lehet arról esetleg valamit tudni, h melyek lettek a "kiválasztottak", mert nem nagyon van olyan-tudomásom szerint-, ami tartósan le lenne állítva. Azt tudom, h nem éppen a legjobb állapotban lévő buszok, de pl a 107, 109 most kapott egy nagyobb rendbetételt, motor fronton is. Utasszemmel az égvilágon semmi baj nincs velük, klíma szinte mindig tökéletes, így ezeket mind figyelembe véve én, mint laikus, nem érzem még, hogy itt az ideje félreállítani akár egyet is közülük.
Nem volt ilyen összefüggés. Felmérettem az állományt, megvolt a kiválasztás, és a tegnapi hármat nyàron még LYH, LOV és NJV követi. Az e modulo is kibukott, de nem akartam álkorrek lenni, hogy jaj ne vonjuk ki ne legyen balhé.
Akinek nem esik le a tantusz, az egyiknek egy busz kell ahhoz, hogy megcsináljon 300 km-t és két sofőr, a másiknak 3 busz kell ugyanehhez a feladathoz és 3 sofőr. Míg az egyiknek holt- és csúcsidőszakban futnak a kocsijai, addig a másiknak csakis csúcsban.