Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.06.22 -13 0 123844

Ha a négyéves kislányom a maga 103 centijével éppen amellett a kerék mellett áll, felszálláshoz készülődve, és eldurran ez a kerék, akkor is ekkora lenne a mellénye a tisztelt uraknak ?

 

--------------------

 

Ha a 4 éves leányod amellett a kerék mellett állna, akkor az úttesten áll egy forgalmi sávban, ami se 4 évestől, se 24 évestől nem okos dolog.

 

 

Előzmény: Lucky76 (123836)
gorcher Creative Commons License 2018.06.22 -1 3 123843

Na jó, azért ne toljuk túl. Üzemeltetni kell tudni. Nem a Merci szar, ha nem tartják karban.

Előzmény: diamond way 2 (123834)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 0 0 123842

Dehát adni kell a látszatra...

Előzmény: Törölt nick (123841)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 0 0 123841

Egyetértek.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (123829)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.06.22 0 1 123840

Hasonló a történet, mint a BKV 1503-asával.

Előzmény: norbee601 (123835)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.06.22 0 7 123839

Az a "szar" a világ talán legjobb városi buszait gyártja.Mi köze van egy anyagfáradáshoz az abroncson a buszgyártóhoz?

Előzmény: diamond way 2 (123834)
g86 Creative Commons License 2018.06.22 -3 2 123838

Igaz. Pontosítok. Trizs a #123.825-ben írta le a helyes ítéletet. Utas le, gyökkettővel garázsba. Egy ekkora levált darab alacsony sebességnél nem tud kárt tenni sem a buszban, sem másban. A videó alapján az eldurranás veszélye nem állt fenn, nem olyan jellegű a sérülés, nem látszik, hogy a szövetet érintené. 

Előzmény: Lucky76 (123836)
norbee601 Creative Commons License 2018.06.22 0 6 123837

Pár éve Győrben egy 280-ason durrant el a C tengelyen a jobb oldali kerék.

 

Ott ültem fölötte a "kalauzülésen"

 

Szétrobbant mögöttem az üveg, oké, biztonsági üveg nem éles szilánkok, de azért még így se volt kellemes a fejembe kapni...

Előzmény: Lucky76 (123836)
Lucky76 Creative Commons License 2018.06.22 -1 10 123836

Ritkán, de nekem is elgurul a gyógyszerem.

 

Ha a négyéves kislányom a maga 103 centijével éppen amellett a kerék mellett áll, felszálláshoz készülődve, és eldurran ez a kerék, akkor is ekkora lenne a mellénye a tisztelt uraknak? 

 

 

Büntetőjogi felelősségük tudatában is ki mernék jelenteni, hogy ez a szituáció veszélytelen?

Előzmény: trizs77 (123824)
norbee601 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 123835

A MÁV mikor elkezdtek jönni a kék Flirtek, és ezek ugye a pirosakkal ellentétben saját istvántelki karbantartásra kerültek, 61-estől kezdődtek ugye, a 65-öst érkezése után azonnal megbontották és donor lett a már üzemelő 4 kékhez....  Hónapokkal később rendelték vissza a cuccokat amiből össze lett rakva a 65-ös... Már futott tán a 102-es is, az utolsó abból a rendelésből, valamikor azután lehetett látni először üzemben a 65-öst...

Előzmény: gorcher (123831)
diamond way 2 Creative Commons License 2018.06.22 -18 0 123834

Felesleges volt ilyen sz@r mercedes buszokat venni!

És még rondák is!!

Előzmény: gorcher (123823)
g86 Creative Commons License 2018.06.22 -4 0 123833

Csak nekem kerülte el a figyelmemet, hogy már bíróság előtt van az elmulasztott garanciális kötelezettségek ügye?

 

Van előjele annak, hogy a gumiabroncsról leválik egy darab? Nem, nem tudok róla. 

Előzmény: gorcher (123831)
HarunBp Creative Commons License 2018.06.22 -1 3 123832

Amint látom, nem igazán vág ide a vitázások végébe, de vki tegyen már egy pillantást a 04-76-ra és az NGC-159-re. Előbbinek a 4-es ajtaja nehezen nyílik és csukódik, a csukló utáni részben nem hallani az indításjelzőt, ahhoz képest egész jól rendbehozták (igen, mostanában utaztam rajta felújítása-ami nem most volt-óta először). Utóbbinak pedig vmi nagyon nyikorog a motortérben. Köszi!

gorcher Creative Commons License 2018.06.22 -1 9 123831

Azt a lekezelő betyárját... :D

 

Szerintem meg csak azért vagdalkozol a KV ellen és nem vagy hajlandó megérteni azt, hogy ha a gyártó nem szállít alkatrészt egy még garanciális kocsihoz és nem is javítja, akkor azzal a KV nem tud mit csinálni. Ha fizetné az adminisztrációs költségeket a ki nem adott kocsira, akkor meg azért ajvékolnál.

 

De magyarázd csak félre. A kerékre: ennek van előjele, ezt te is tudod. Ha pedig valami felvágja, akkor ott helyből félreállok. De nem, mert lassan megyek, nem lesz baj. Gondolom emögött sem az áll, hogy ő maga akar szórakozni másokkal. Amúgy pedig ha az a gumidarab leszakad és fejbe talál valakit még akár 20 km/h-s sebesség mellett is, akkor az nagyon fájdalmas dolog, nem gondolod? Az, hogy a srác meg túlhisztizte... nem mehet mindenki oda halál nyugodtan, hogy hé vezér úr, füstöl a fék, vagy a fejemre esett a dekor elem és sorolhatnám a példákat vég nélkül a saját elmúlt pár hónapomról.

 

De nyugi, a nem létező objektivitásod egyáltalán nem lep meg :D

Előzmény: g86 (123830)
g86 Creative Commons License 2018.06.22 -8 2 123830

Ezt a kérdést akkor nyissuk ki, ha majd a KV-nál mindig mindenhez van alkatrész, a javításokat pár napon belül elvégzik, és mindig minden típusból van üzemképes tartalék. Addig egyenlőtlen lenne bármilyen összehasonlítás. :D 

 

A gumiabroncsos eset megítélését trizs leírta, nincs mit hozzáfűznöm. 

Előzmény: gorcher (123823)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.06.22 0 5 123829

a 9-es vonalon, ahová papíron nem mehetne ki

 

Valahol itt kezdődnek a gondok.

Előzmény: Törölt nick (123826)
rm40 Creative Commons License 2018.06.22 0 3 123828

Általában egyetértek. Bár pont az említett 109 tegnap igen vérszegényen, majdnem lépésben vánszorgott fel a Fillér utcán.

Előzmény: dani1988 (123827)
dani1988 Creative Commons License 2018.06.22 -1 10 123827

Most, ahogy nézem az összes LYH-k közel 90%-a menetet teljesít, nagyrészt óbudai hegyi vonalakon. Lehet arról esetleg valamit tudni, h melyek lettek a "kiválasztottak", mert nem nagyon van olyan-tudomásom szerint-, ami tartósan le lenne állítva. Azt tudom, h nem éppen a legjobb állapotban lévő buszok, de pl a 107, 109 most kapott egy nagyobb rendbetételt, motor fronton is. Utasszemmel az égvilágon semmi baj nincs velük, klíma szinte mindig tökéletes, így ezeket mind figyelembe véve én, mint laikus, nem érzem még, hogy itt az ideje félreállítani akár egyet is közülük. 

Előzmény: Törölt nick (123820)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 0 1 123826

Emlékeim szerint fődiszpécseri utasítás volt, a 9-es vonalon, ahová papíron nem mehetne ki. Ettől függetlenül nagyon nem kellett volna...

Előzmény: Törölt nick (123813)
trizs77 Creative Commons License 2018.06.22 0 5 123825

A sofőr hibázott.

Minden utast le kellett volna szállítania az elején, és utána üresen, ugyanúgy végig menni az útvonalon 20 km/h-val a garázsig.

 

Az utasok meg felnyomakodtak volna a következő buszra.

 

 

Előzmény: gorcher (123823)
trizs77 Creative Commons License 2018.06.22 -7 5 123824

Pánikoló hülye maszek.

Legközelebb azt is megkérdezi :

 

 Nem gondolod, hogy kitör a III. Világháború ha így mégy tovább ?

 

Ennek a maszek okoskodónak hányasa lehetett fizikából ?

Milyen életveszély van (ahogy Ő mondja) 20 km/h-nál egy 14 tonnás járműnél?

Ha tényleg eldurran akkor a helyi utcai patkány, az ijedségtől szívinfarktust kap és elpusztul ?

Mert más bajt nem tudok elképzelni.

Előzmény: gorcher (123823)
gorcher Creative Commons License 2018.06.22 -1 4 123823

Na, akkor most térjünk át arra, hogy mit is tud üzemeltetni a VT? Új buszt? Ahha....

 

http://hvg.hu/cegauto.autoshirek/20180622_Szakadt_serult_abronccsal_vitte_az_utasokat_a_8E_busz_a_Keletiig__video

Előzmény: g86 (123822)
g86 Creative Commons License 2018.06.22 -4 0 123822

Nem a KV bontotta szét? Ez egyre jobb! :D

Előzmény: Törölt nick (123819)
g86 Creative Commons License 2018.06.22 -3 1 123821

Ez részben igaz volt 3-4 évvel ezelőtt, de ma már egyáltalán nem. 

Előzmény: Törölt nick (123817)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 -1 16 123820

Nem volt ilyen összefüggés. Felmérettem az állományt, megvolt a kiválasztás, és a tegnapi hármat nyàron még LYH, LOV és NJV követi. Az e modulo is kibukott, de nem akartam álkorrek lenni, hogy jaj ne vonjuk ki ne legyen balhé.

Előzmény: torqmatic (123810)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 -1 11 123819

Csak kiegészítésül jelzem, megerősítésül:

1. Nem tekintjük úgy, hogy az e midik túl vannak a garancián, különösen nem ez a kocsi.

2. Nem mi bontottuk szét.

3. Az öszzes többi "új buszunk" (dízel Modulo, Conecto) üzemképes, de legalábbis nincs tartósan üzemképtelen.

Előzmény: Zahnrad (123792)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 -2 2 123818

Akinek nem esik le a tantusz, az egyiknek egy busz kell ahhoz, hogy megcsináljon 300 km-t és két sofőr, a másiknak 3 busz kell ugyanehhez a feladathoz és 3 sofőr. Míg az egyiknek holt- és csúcsidőszakban futnak a kocsijai, addig a másiknak csakis csúcsban.

Előzmény: Törölt nick (123817)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 -2 1 123817

A lapokat a szent BKK osztogatja. A VT-nek egész napos forgalmikat, a BKV-nak a kétrészes forgalmikat, kevés kilométerrel.

Előzmény: g86 (123807)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 -2 2 123816

Megjegyzem, lehet pont a bebuktatás volt a valódi cél az elektromos buszokkal a nem kívánt gyártó és a nem kívánt operátor kárára. 

Előzmény: Törölt nick (123814)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.22 -3 2 123815
Előzmény: Törölt nick (123814)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!