A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Esetleg azt nem lehetne kötbérben már most kérni, hogy az érkező PKD összeépítésre készülő vázak a régi 18,75-ös tervek alapján készüljenek?
És gondolom ezúttal is buszban kéri majd a BKV a kötbért? Esetleg hány plusz buszt jelenthet ez?
Más kérdés:
Az elektromos midiknél is volt kötbér, illetve a garancia alatt nem javították a hibákat. Esetleg felmerült-e a prototípus midik megszerzése, vagy volt még tavaly egy világjáró Modulo, azt esetleg lehetne a kieső 1 db helyére megszerezni?
Amúgy mi a rossebbet nyomkod a buszsofőr minden kanyarban a PMP-ken? Sose látom, mert mindig vagyunk vagy negyvenen a csuklós buszon(!) és ilyenkor már teltház van, nem lehet odaférni.
Alapvetően korrekt, hogy leírásra került, hogy eszünk ágában sincs a kötbér elengedése és nem is engedtük el.
Ettől még
a, a bologató buszokkal valamit kezdeni kell, ezt hajtjuk a meglévők és jövendőbelik (lesznek?) érdekében
b, sajnos ez a 9 busz még ha müködik is elfogadhatóan, akkor is édeskevés, csepp a tengreben, tucatszám kellene jó új (de legalábbis jobb mint a jelenlegiek) csuklós városi busz úgy nekünk mint Győrben, Salgótajánban és még sok nagyvárosban.
Egyébként fura lenne, ha a csődközeli helyzetben lévő cég megkapná a teljes árat előre (késés = kötbér ellenére), aztán utólag próbálnák esetleg behajtani..
Nem tudok válaszolni, tekinttel arra, hogy az ajtóra belülről fölkenődve még azt se tudom megállapítani, hogy mi van nyitva vagy zárva, nemhogy tenni valamit.
A MAN csuklósok nem fognak egyhamar, pár napja jártam a Homm telepe felé, az egyik példány elég hiányos állapotban állt a fák alatt (még a csuklóharmonikája is hiányzott).