A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hjajj... persze hogy arról beszélek, mivel a csuklósok körüli huzavona, illetve az ideiglenesen kivont elektromos Modulo ügye eleve folyamatosan téma (pláne ebben a topikban, joggal), tegnap viszont konkrétan ez jött fel. A harmonika merevítő keretét pozicionáló alkatrész is csak azért került elő, mert a komád tegnap épp azt kapta fel diadalmasan aktuális gumicsontként, csak éppen mellényúlt vele. Mivel ostobaságokat írt, gondoltam ne terjedjen tovább a fals infó (még az itteni fórumozók is úgy vetették rá magukat a kezdettől fogva meglévő, gyári Hemscheidt cuccra, mint vak tyúk a takonyra), és legalább itt legyen leírva hogy mi is az ott fent, ezért reagáltam rá, engedelmeddel.
A terelés az, hogy nem arról beszélsz, hogy miért nincs kész a 180 busz (vagy miért nincs garanciában javítva az NLE-852), hanem arról, hogy a rúd, meg a rozsda. Amúgy elolvasva, belátta hogy tévedett. Ez a tény azonban nem írja felül azt, hogy az egész Egyedi egy hatalmas tévedés, a két csoda buszával együtt. Beszéljünk erről akkor, ehhez mit szólsz?
Pedig múlt hét óta tényleg nagyobb a mozgolódás a gyárban, úgy kívülről szemlélve. Szóval szerintem nincs még ez a sztori lefutva. Amúgy minden szavaddal egyetértek.
Az Egyedi több mint egy év késéssel nem hogy 180, de 30 buszt sem volt képes elkészíteni. Ha akármelyik igazi buszgyárral szerződünk, akkor Lacus már a BKV új kocsijairól beszélne, és mind örülnénk. Ehelyett elkészült ez a PiMP, amin utazni olyan volt a Rákóczi úton, mint komppal átkelni a La Manche csatornán viharban. Megkárosították (vagy inkább átverték) a BKV-t, a fővárost és ami talán a lényeg kellene legyen, hogy az utasokat is. És valamiért továbbra is minden segítséget megkapnak, hogy a szemfényvesztő tevékenységüket folytathassák.
Erre miről megy itt a vita? A rúdról a csukló tetején... meg a te hazudsz, mert nem látom a rozsdát a fél éve udvaron rohadó vázon. De miért rohad egyáltalán az udvaron a váz, miért nem a Volánnál pörög, vagy a BKV-nál, mint kész kocsi, he? #facepalm
Szedjék le a gyárban a csuklókat, falazzák be a lyukat és mondják azt, hogy a BKV kétajtós szóló kocsikat rendelt igazából. Nincs gond a csuklóval és ki lehet dobni a CNG Citerákat, meg a MaCA-kat. Micsoda ötlet, veszek is magamnak gyorsan egy takarítócéget és elkezdek buszok honosításával foglalkozni ;-)
Bezzeg ha van egy buszról egy fotó, amin nem látszik a telepből semmi, de egy kocka megismeri a fűszálat a telephelyről, akkor 3 napig megy a rinya, hogy telephelyikép meg a kákázéerté személyiségijogai meg a milennehaateudvarodat tennékfel :D
Van baj, valóban. De az, hogy két napja kiderült, hogy egy járműgyár főkonstruktőre által kiadott iratban leírt üres tengelyterhelés és a valóság közt nincs kapcsolat, na az kit érdekel. Érdekes egy világ ez, na, maradjunk annyiban.
Az nem baj, de az, hogy egy hobbiból működtetett blog egyik szerzője tévedésből rak ki egy-két képet, és a megkérdőjelezett képek is léteznek, mert most már mintha azok lennének kint (na ki hazudik?), na az nagyon súlyos dolog és különben is. Van baj az arányérzéktől kezdve sok egyéb mással is.
De elolvasom. A képeket nem néztem meg rendesen. Ezek voltak a közeliek. Egyből fel kellett volna tűnnie a kikönnyített tetőhosszsaroknak, aminek egyébként valóban lett volna értelme a könnyítés során, és egy csomó másnak is, csak nem a rövidítésnek. Vannak fenn új fotók, de azok távoliak, jól látszik, hogy két napja is ott állt még vagy negyven váz, tehát itt tartanak jelenleg a buszokkal.
Miben volt igazad? Hogy a NEM elkészült 18 méteres vagy NEM elkészült 18,75 méteres buszvázak vannak a képen? Ugye te is érzed, hogy azon van a hangsúly, hogy NEM készültek el?
Ahogy látom, felkerültek egyébként az új képek, úgyhogy arra is írhatsz valami okosságot.
Nem, nem. Nem azokat a képeket tettem fel, amiket az olvasó az új vázakról készítette, hanem azokat, amelyeken a már korábban legyártott, 18.75-ös vázak láthatók. (Hat darab van állítólag.) Ha hazaértem felteszem azokat a képeket is.
(Egyébként én kúrtam el. Ugyanis a szerb vázak tök rozsdásak a képeken, én meg úgy gondoltam, hogy akkor azok lehetnek a régiek, a szép fényesek meg az újak... hát nem.)
És akkor még ők tartják magukat informatívnak. Kisz@rják a facebookra, aztán a hülyeséggel gyorsan teliszalad az internet, mert mindenki a szakblogra hivatkozik. Most szégyen szemre le kellett venni a nagy csinadrattával kiposztolt képeket. Jó kis informátoraik lehetnek...