Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.05 0 5 124252

Ha már szóba jött az NLE-852: már Karsanból is van tartósan álló kocsi, az NCV-299. Április óta védi a betont vagy a műhely padlóját.

Dunstan Creative Commons License 2018.07.05 -5 9 124251

Hjajj... persze hogy arról beszélek, mivel a csuklósok körüli huzavona, illetve az ideiglenesen kivont elektromos Modulo ügye eleve folyamatosan téma (pláne ebben a topikban, joggal), tegnap viszont konkrétan ez jött fel. A harmonika merevítő keretét pozicionáló alkatrész is csak azért került elő, mert a komád tegnap épp azt kapta fel diadalmasan aktuális gumicsontként, csak éppen mellényúlt vele. Mivel ostobaságokat írt, gondoltam ne terjedjen tovább a fals infó (még az itteni fórumozók is úgy vetették rá magukat a kezdettől fogva meglévő, gyári Hemscheidt cuccra, mint vak tyúk a takonyra), és legalább itt legyen leírva hogy mi is az ott fent, ezért reagáltam rá, engedelmeddel.

Előzmény: gorcher (124249)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.05 -4 7 124250

Te ne terelj. Hol a 160+ csuklós Modulo? Hol vannak a tatabányai és a pécsi midik? Hol vannak a szűrőbuszok?

Előzmény: Dunstan (124248)
gorcher Creative Commons License 2018.07.05 -7 7 124249

A terelés az, hogy nem arról beszélsz, hogy miért nincs kész a 180 busz (vagy miért nincs garanciában javítva az NLE-852), hanem arról, hogy a rúd, meg a rozsda. Amúgy elolvasva, belátta hogy tévedett. Ez a tény azonban nem írja felül azt, hogy az egész Egyedi egy hatalmas tévedés, a két csoda buszával együtt. Beszéljünk erről akkor, ehhez mit szólsz?

Előzmény: Dunstan (124248)
Dunstan Creative Commons License 2018.07.05 -6 6 124248

"Erre miről megy itt a vita? A rúdról a csukló tetején... meg a te hazudsz, mert nem látom a rozsdát a fél éve udvaron rohadó vázon."

Ne terelj. A helyzet az, hogy a "szakértő" úr baromságokat írkált egész nap és ki lett javítva. Ennyi.

Előzmény: gorcher (124243)
kristoof Creative Commons License 2018.07.05 -2 0 124247
Előzmény: kristoof (124246)
kristoof Creative Commons License 2018.07.05 -2 1 124246

Itt egy márciusi galéria (a fotók 25-én készültek), amelyen jól látszik, hogy akkor még egyetlen egy szerb váz sem volt az Ikarus Egyedi telephelyén. 

gorcher Creative Commons License 2018.07.05 -1 5 124245

Pedig múlt hét óta tényleg nagyobb a mozgolódás a gyárban, úgy kívülről szemlélve. Szóval szerintem nincs még ez a sztori lefutva. Amúgy minden szavaddal egyetértek.

 

Az Egyedi és a garanciális javítás: NLE-852...

Előzmény: MCA-001 (124244)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.05 0 7 124244

Arról volt szó, hogy a politikai hátszél már a múltté.

 

Ebben az esetben Lacuséknak mégis miért kell átvenniük és használniuk a korlátozottan használható példányokat?

 

Az pedig egy másik kérdés, hogy egy garanciális buszban milyen alapon végez a BKV bármiféle átalakítást?

Ha valami nem úgy sikerül ahogy kellene, akkor ki fogja viselni érte a felelősséget?

 

Előzmény: gorcher (124243)
gorcher Creative Commons License 2018.07.05 -4 16 124243

Az Egyedi több mint egy év késéssel nem hogy 180, de 30 buszt sem volt képes elkészíteni. Ha akármelyik igazi buszgyárral szerződünk, akkor Lacus már a BKV új kocsijairól beszélne, és mind örülnénk. Ehelyett elkészült ez a PiMP, amin utazni olyan volt a Rákóczi úton, mint komppal átkelni a La Manche csatornán viharban. Megkárosították (vagy inkább átverték) a BKV-t, a fővárost és ami talán a lényeg kellene legyen, hogy az utasokat is. És valamiért továbbra is minden segítséget megkapnak, hogy a szemfényvesztő tevékenységüket folytathassák.

 

Erre miről megy itt a vita? A rúdról a csukló tetején... meg a te hazudsz, mert nem látom a rozsdát a fél éve udvaron rohadó vázon. De miért rohad egyáltalán az udvaron a váz, miért nem a Volánnál pörög, vagy a BKV-nál, mint kész kocsi, he? #facepalm

 

Szedjék le a gyárban a csuklókat, falazzák be a lyukat és mondják azt, hogy a BKV kétajtós szóló kocsikat rendelt igazából. Nincs gond a csuklóval és ki lehet dobni a CNG Citerákat, meg a MaCA-kat. Micsoda ötlet, veszek is magamnak gyorsan egy takarítócéget és elkezdek buszok honosításával foglalkozni ;-)

nemeza Creative Commons License 2018.07.04 -2 4 124231

Van aki beismeri a tárgyi tévedést is, és helyesbít, de olyan elvakult szurkoló is van, aki ennek ellenére is tereli a szót. De minek?

----

Egyébként akkor jól olvastam ki a fórumból, hogy még nincs forgalomban olyan kocsi, amibe be van építve a Lacus által említett "stabilizátor"?

Előzmény: torqmatic (124230)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.04 -5 19 124230

Magyarországon általában nem azt szokás keresztre feszíteni, aki lop, hanem aki szól érte...

Előzmény: Zahnrad (124227)
nohab Creative Commons License 2018.07.04 0 8 124229

(Mert, hogy nem volt rajta az biztos.)

 

121617, április.

https://img.index.hu/imgfrm/1/5/1/2/IMG_0015031512.jpg

Előzmény: kristoof (124201)
norbee601 Creative Commons License 2018.07.04 0 7 124228
Bezzeg ha van egy buszról egy fotó, amin nem látszik a telepből semmi, de egy kocka megismeri a fűszálat a telephelyről, akkor 3 napig megy a rinya, hogy telephelyikép meg a kákázéerté személyiségijogai meg a milennehaateudvarodat tennékfel :D
Előzmény: Zahnrad (124227)
Zahnrad Creative Commons License 2018.07.04 -3 16 124227

Van baj, valóban. De az, hogy két napja kiderült, hogy egy járműgyár főkonstruktőre által kiadott iratban leírt üres tengelyterhelés és a valóság közt nincs kapcsolat, na az kit érdekel. Érdekes egy világ ez, na, maradjunk annyiban.

 

Az nem baj, de az, hogy egy hobbiból működtetett blog egyik szerzője tévedésből rak ki egy-két képet, és a megkérdőjelezett képek is léteznek, mert most már mintha azok lennének kint (na ki hazudik?), na az nagyon súlyos dolog és különben is. Van baj az arányérzéktől kezdve sok egyéb mással is.

Előzmény: ZSUK Hydroproject (124212)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.04 0 3 124226

Igen.

+ a hibrid Modulo és a szegedi Cegelec troli váza.

Előzmény: nemeza (124225)
nemeza Creative Commons License 2018.07.04 0 0 124225

Ezen a képen a 18.75m hosszú protó, és mögötte a debreceni szűrőbusz látható?

Előzmény: MCA-001 (124223)
Dunstan Creative Commons License 2018.07.04 -2 7 124224

Az M168 D vázszerkezet rozsdamentes acélból készül. Csak szólok.

Előzmény: MCA-001 (124223)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.04 -5 0 124223

Figyelj jobban:)

 

Én május elején jártam arra és vázak már akkor álltak ott.

Nem csoda, hogy rozsdásodnak

 

 

(talán valamit lehet látni belőlük a képen)

Előzmény: kristoof (124221)
Dunstan Creative Commons License 2018.07.04 -5 1 124222

Akárhogy meresztem a szemem, sehol sem látom a nagy dérrel-dúrral beharangozott rozsdát a vázakon.

Előzmény: kristoof (124216)
kristoof Creative Commons License 2018.07.04 -3 6 124221

De elolvasom. A képeket nem néztem meg rendesen. Ezek voltak a közeliek. Egyből fel kellett volna tűnnie a kikönnyített tetőhosszsaroknak, aminek egyébként valóban lett volna értelme a könnyítés során, és egy csomó másnak is, csak nem a rövidítésnek. Vannak fenn új fotók, de azok távoliak, jól látszik, hogy két napja is ott állt még vagy negyven váz, tehát itt tartanak jelenleg a buszokkal. 

Előzmény: MCA-001 (124218)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.04 -5 5 124220

Miben volt igazad? Hogy a NEM elkészült 18 méteres vagy NEM elkészült 18,75 méteres buszvázak vannak a képen? Ugye te is érzed, hogy azon van a hangsúly, hogy NEM készültek el?

Ahogy látom, felkerültek egyébként az új képek, úgyhogy arra is írhatsz valami okosságot.

Előzmény: ZSUK Hydroproject (124217)
nemeza Creative Commons License 2018.07.04 -4 4 124219

Erre szokott vonatkozni a bulvározás. Sajnos van alapja.

Másrészt van hirverseny és a legjobbak is tévednek néha. Ráadásul Krisi visszakozott is.

Előzmény: MCA-001 (124218)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.04 0 14 124218

OFF

 

Azért ilyet egy magát hitelesnek tartó hírforrás nem tehet meg.

 

Te nem olvasod el a bejegyzéseidet mielőtt közzéteszed?

 

ON

Előzmény: kristoof (124216)
ZSUK Hydroproject Creative Commons License 2018.07.04 -10 10 124217

Nem vagyok madár. És ahogy látom kristófka magyarázkodó bejegyzését, igazam is volt..

Előzmény: torqmatic (124214)
kristoof Creative Commons License 2018.07.04 -9 1 124216

Nem, nem. Nem azokat a képeket tettem fel, amiket az olvasó az új vázakról készítette, hanem azokat, amelyeken a már korábban legyártott, 18.75-ös vázak láthatók. (Hat darab van állítólag.) Ha hazaértem felteszem azokat a képeket is.

 

(Egyébként én kúrtam el. Ugyanis a szerb vázak tök rozsdásak a képeken, én meg úgy gondoltam, hogy akkor azok lehetnek a régiek, a szép fényesek meg az újak... hát nem.)

Előzmény: MCA-001 (124208)
Speros Creative Commons License 2018.07.04 -4 11 124215

És akkor még ők tartják magukat informatívnak. Kisz@rják a facebookra, aztán a hülyeséggel gyorsan teliszalad az internet, mert mindenki a szakblogra hivatkozik. Most szégyen szemre le kellett venni a nagy csinadrattával kiposztolt képeket. Jó kis informátoraik lehetnek... 

Előzmény: ZSUK Hydroproject (124212)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.04 -6 10 124214

Mondjuk vicces hazugsággyárat emlegetni az Ikarus Egyedivel kapcsolatban.... :D

Na hol van az a maradék 160+ busz, inkább arról csicseregj.

Előzmény: ZSUK Hydroproject (124212)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.07.04 0 0 124213

Akkor majd a gyártó lesz szíves kicserélni a régi vázakat.

Előzmény: Törölt nick (124209)
ZSUK Hydroproject Creative Commons License 2018.07.04 -13 10 124212

Na, az omniBULVÁR hazugsággyár újra akcióban.. 

Még a vak is látja, hogy ezek nem a lerövidített, áttervezett 168D vázai..

 

Előzmény: kristoof (124206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!