A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Baromira unalmas már ez a "200-as újjáépítés" téma, de ha már korrigálni akarunk, akkor érdemes lenne azt is tisztázni, hogy mit értünk "teljes felújítás" alatt és a jelenlegi állományból mennyi részesült ilyenben...
Ez igaz. De adminisztrációs szempontból így van. Az, hogy egy fél gomb is azonos-e... mondjuk a 04-75-ben csepel kormány van még mindig, akkor lehet korelnök? ;)
Egyébként egy 200-asnál kokszmindegy, hogy 20 vagy 40 éves, amikor az első teljes felújításhoz elérkezik, onnan kezdve csak az számít, hogy mikor és milyen minőségben volt utoljára felújítva, ill. azóta mit kapott (terhelést&karbantartást).
Érzésem szerint a 76 Conectonak minimum szerepelnie kellene egy kék oszlopként a diagramban, hacsak nem több éves adatokkal operál a költő, ugyanígy a C68E-k is hiányoznak, ez 96 új busz 2016-2017-ben. De a Karsanok nem szerepeltetése is minimum kérdéses, hiszen ezek sem bérelt buszok a rendszerben.
Plusz a 2018 márciusi gyűjtésből hiányzanak a midibuszoknál a modulók, illetve a Tom&Jerry-t már rég kipakolták. A buszaik ugye azóta a VB-nél futnak. Uborka szezon van, mindegy.
Biztosan én vagyok a hülye, ez nem kérdés. Az egyik képen a 219-es FJX-re, a másikon a 939-es FKU-ra írja, hogy használt. Tudtommal egyik sem az, a cikk elején említi is a 2004/2005-ös adagot, amit készen kaptunk, mindenféle előzetes használat nélkül. Plusz egy harmadik képen a 916-os pimpa az író szerint nincs forgalomban. Hát de. És még úgy kezdi, hogy a nem hozzáértőknek nem tűnnek fel bizonyos dolgok.... Na nem minősítek én senkit, csak vmi kontroll legyen már mielőtt kijön egy cikk, akkor is, ha az ilyen semmilyen oldalon jelenik meg, mint a négynegyvennégy.
Volánbusznak volt valamelyik 280-ason mindenhol alul üveges ajtó :)
Az oka egyébként egyszerű, az összes ajtónak rohadt az alja, mert a kerekek felverték rá a sós vizet, kivéve az elsőt. Így ha mentek levesbe ráncajtósok, akkor jellemzően (rozsda szempontjából) makulátlan első ajtajuk volt és rommá rohadt aljú többi. Ugyanez az állományi járműveken is. A többi ebből következtethető.
Jól van, vasárnap reggel van. Nyilván nem úgy értettem, hogy az ablakot lefestették, hanem hogy gyári a dolog. Csak nem sikerült tökéletesen megfogalmazni. Amúgy egészen biztos, hogy egy picikét sem volt fényezve az a lemez? :P